info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » مزایای صرافی کوینکس

مزایای صرافی کوینکس

Rate this post

در رابطه با صرافی کوینکس چه می دانید؟ آیا با مزایای صرافی کوینکس آشنا هستید؟

با توجه به اینکه امروزه حجم معاملات و سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال افزایش پیدا کرده است و عده بسیار زیادی به سرمایه گذاری در این بازار می پردازند، شناخت صرافی کوینکس اهمیت پیدا می کند.

زیرا صرافی های فعال در زمینه ارز دیجیتال و رمز ارز، مسئول استخراج ارز و رمز ارز برای کاربران هستند و به واسطه انها میتوان یک ارز دیجیتال را به پول فیات تبدیل کرد.

به عبارت دیگر با بهره بردن از صرافی های معتبر در این زمینه، مانند: صرافی کوینکس، خرید و فروش و استخراج ارز دیجیتال بسیار آسان شده است و از امنیت بیشتری نیز برخوردار است.

صرافی کوینکس در سال 2017 میلادی در کشور هنگ کنگ راه اندازی شد و از آن زمان تا کنون روز به روز به کاربران این صرافی افزوده می شود. اما هنوز بسیاری از افراد نمی دانند که علت استقبال زیاد از این صرافی چیست.

از این جهت در وب سایت صرافی کوینکس ایران، قصد داریم که شما را با مزایای صرافی کوینکس آشنا کنیم تا علت استقبال کاربران از این صرافی را بدانید.

مزایای صرافی کوینکس چیست؟

مزایای صرافی کوینکس چیست؟

صرافی کوینکس یک صرافی بین المللی و خارجی است که از مزیت هایی به شرح زیر برخوردار است:

این صرافی به گونه ای است که کاربران بازار ارز دیجیتال می توانند در سراسر جهان به آن متصل شوند و معاملات خود را انجام دهند.

سرمایه گذاری و یا سپرده گذاری در صرافی کوینکس کاملا رایگان است و در صورتی که در این صرافی ارز cet خریداری شود، به کاربران تخفیفاتی لحاظ می شود و مبلغ کارمزد صرافی از روی ارز cet برداشته می شود.

صرافی کوینکس دارای پلتفرم بسیار مناسبی است که کار کردن با آن برای کاربران بسیار آسان است و امکان نصب پلتفرم این صرافی بر روی گوشی و لپ تاپ وجود دارد. پلتفرم صرافی کوینکس را میتوان به سادگی از پلی استور به شکل رایگان دانلود کرد و مورد استفاده قرار داد.

از دیگر مزایای صرافی کوینکس این است که این صرافی برای کاربران خود پشتیبانی 24 ساعته در نظر گرفته است و در تمامی ساعات شبانه روز امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در آن وجود دارد.

صرافی کوینکس مجهز به یک کیف پول ایمن برای نگهداری ارزهای دیجیتالی است که امکان دسترسی هکر ها را به کیف پول کاهش میدهد و تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر نفود هکر ها به این صرافی وجود نداشته است که این موضوع نشان دهنده امنیت بالای صرافی کوینکس است.

ویژگی های منحصر به فرد کوینکس

مزیت دیگر صرافی کوینکس این است که امکان تحریم شدن ایرانیان در آینده در این صرافی وجود ندارد زیرا با وجود اینکه بیش از 60 درصد از کاربران این صرافی ایرانی هستند، اگر تحریم هایی بر علیه ایرانیان صورت گیرد، درآمد این صرافی به میزان زیادی کاهش پیدا می کند و به همین دلیل مسلما این صرافی ایرانیان را تحریم نخواهد کرد.

در صرافی کوینکس کاربران می توانند که بدون احراز هویت روزانه مبلغی تا سقف ده هزار دلار را برداشت کنند و چنانچه انها احراز هویت را نیز انجام دهند، امکان برداشت تا سقف یک میلیون دلار برای آنها وجود خواهد داشت.

از دیگر مزایای صرافی کوینکس امکان استفاده از مستر کارت و ویزا کارت برای پرداخت ها است و علاوه بر آن کاربران این صرافی می توانند که از کارت بین المللی نیز برای پرداخت های خود استفاده کنند.

کاربرانی که در این صرافی دوستان خود را وارد می کنند و یا صرافی کوینکس را به دوستان خود معرفی می نمایند، از سوی این صرافی پاداشی دریافت می کنند. به این صورت که به میزان 20 درصد از هزینه معاملات خود را دریافت می نمایند.

در صرافی کوینکس امکان انجام دادن معاملات leveraged نیز فراهم شده است و از آنجایی که این معاملات با سود های کلانی همراه هستند، تریدر ها می توانند از آن استفاده کنند.

کلام پایانی

مزایای صرافی کوینکس را در وب سایت صرافی کوینکس ایران برای شما هموطنان عزیز شرح دادیم. چنانچه می خواهید با این صرافی وارد معامله شوید و از آن استفاده کنید، با همکاران ما در وب سایت صرافی کوینکس ایران در تماس باشید و سعی کنید که در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید تا سرمایه گذاری موفقیت امیزی داشته باشید و به خوبی بتوانید که به سود های کلان دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *