info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » تاریخچه صرافی کوینکس

تاریخچه صرافی کوینکس

Rate this post

در مورد تاریخچه و توسعه صرافی کوینکس چه می‌دانید؟ صرافی کوینکس یک صرافی بزرگ و معتبر در بین صرافی‌های انواع ارزهای دیجیتالی می‌باشد که دارای سایت و خدمات و پشتیبانی فارسی زبان بوده و به همین دلیل گزینه بسیار خوب و ایده‌آلی برای کاربران و معامله‌گران ایرانی می‌باشد که علاوه بر کشور ما خدمات خودش را در بین ۱۰۰ کشور دیگر ارائه داده است. این صرافی دارای سابقه درخشان در خصوص ارزهای دیجیتالی می‌باشد و همچنان نیز در حال رشد و گسترش بیشتر است. در این مقاله به بررسی پیشینه تأسیس و تاریخچه رشد صرافی کوینکس در عرصه ارزهای دیجیتال می پردازیم.

نگاهی به تاریخچه و توسعه صرافی کوینکس

گفتیم که صرافی کوینکس از چه اعتبار خوب و بالایی در بین صرافی‌های انواع ارزهای دیجیتالی برخوردار است، به طوری که در بین ۱۰۰ کشور خدمات مختلف خودش را ارائه می‌دهد. تاریخچه رشد آن به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد که پس از آن نیز از سال ۲۰۱۳ به صورت گسترده فعالیت رسمی خودش را شروع کرده است، از همان سال نیز شاهد تحولات بسیار گسترده و زیادی در حوزه ارزهای دیجیتالی هستیم. البته این صرافی در ابتدای تاسیس همواره با مشکلاتی روبرو بود که از آن جمله می‌توان به محدودیت‌های بانکی و نبود قیمت‌های ثابت برای ارزهایی مانند بیت کوین اشاره کرد، اما به مرور و با گذشت زمان همچنان که بازار ارزهای دیجیتالی رشد گسترده‌ای پیدا کردند، این صرافی نیز به یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های جهان تبدیل شد، به طوری که در حال حاضر خدمات مختلفی مانند امنیت بالا، کیف پول دیجیتال، ابزارهای تحلیلی قوی، پشتیبانی ۲۴ ساعته و غیره را برای کلیه مشتریان و معامله‌گران خود ارائه می‌دهد.

تاسیس صرافی در سال ۲۰۱۲ به وسیله برایان آمسترانگ و برادران وایت انجام شد، آنها در طی این روند از تجربه‌های خودشان در شرکت‌های مختلف فناوری اطلاعات و همچنین تخصص بالا در حوزه امنیت کمک گرفته و به فعالیت در این حوزه پرداختند که البته در این زمینه موفق بودند و مدت زمان اندکی پس از تاسیس این صرافی توانست جایگاه بالایی در بین صرافی ارزهای دیجیتالی به دست بیاورد.

نخستین معاملات در صرافی کوینکس

فراز و فرودهای کوینکس

کوینکس نیز مانند هر نوع صرافی دیگری در مسیر رشد خودش همواره با چالش‌ها و مشکلات زیادی مواجه بود، این صرافی یک بار در سال ۲۰۱۹ هک شد، به طوری که ۴۰ میلیون دلار از سرمایه و دارایی مشتریانش به سرقت رفت. همین موضوع موجب شد که صرافی کوینکس با مشکل بزرگ سلب اعتماد مشتریان و عدم امنیت مواجه شود، اما پس از آن توانست با سعی و تلاش بیشتر و بهره‌گیری از استراتژی‌های نوین از جمله بهبود خدمات موجود، ارائه خدمات جدید، افزایش دسترسی داشتن به ارز دیجیتالی، امنیت بالای تراکنش‌ها و… به جذب بیشتر مشتریان خود پرداخته و جایگاه خودش را در بین صرافی‌ها تثبیت کند به طوری که در حال حاضر در بین رقبای بزرگ خودش از جمله صرافی بایننس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نخستین معاملات در صرافی کوینکس

با وجود که صرافی کوینکس در شروع فعالیت خودش با مشکلات زیادی مانند محدودیت‌های بانکی و عدم وجود یک قیمت ثابت برای ارز دیجیتالی بیت کوین مواجه بود و در آن زمان بسیاری از بانک‌ها به علت عدم شناخت از دنیای ارزهای دیجیتالی از انجام دادن تراکنش‌های مرتبط با این ارزها خودداری می‌کردند، اما با این وجود پس از گذشت زمان که بازار ارزهای دیجیتالی روند رو به رشدی را تجربه کرد، صرافی کوینکس نیز رشد و توسعه بالایی را به دست آورد. در سال ۲۰۱۴ نیز این صرافی بزرگ توانست نسبت به جذب مشتریان خارجی اقدام کند که از آن زمان تاکنون به یکی از صرافی‌های بزرگ جهانی تبدیل شده است.

در سال ۲۰۱۵ نیز خدمات دیگری مانند امنیت بالا، کیف پول دیجیتال، پشتیبانی‌های خوب ۲۴ ساعته و برخی از ابزارهای تحلیلی بسیار قوی را به معامله‌گران و کارباران خودش ارائه داد و پس از این زمان توانست به دلیل ارائه دادن خدمات نوآورانه و متنوع جایگاه ممتازی در سطح جهانی به دست بیاورد. در حال حاضر نیز با ارائه دادن اموزش‌های بسیار خوب و کاربردی برای کاربران، افراد زیادی را به سمت خودش جذب کرده است.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله تاریخچه و توسعه صرافی کوینکس را بررسی کردیم. صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده و پس از آن با پشت سر گذاشتن فراز و فرودهای بسیاری توانست جایگاه خاصی در بین انواع صرافی‌ها در دنیای ارزهای دیجیتالی به دست بیاورد و در حال حاضر به یکی از صرافی‌های معتبر و بزرگ جهانی تبدیل شده است. در سایت https://coinexiran.com بیشتر با روند رشد صرافی کوینکس آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *