info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ویژگی های صرافی کوینکس

ویژگی های صرافی کوینکس

Rate this post

در رابطه با صرافی کوینکس چه می دانید؟ آیا با ویژگی های صرافی کوینکس آشنا هستید؟

امروزه صرافی های مختلفی برای تبادل ارز دیجیتالی و رمز ارز در سراسر جهان وجود دارند. حتی در کشور ایران نیز صرافی های زیادی در این زمینه وجود دارد که می توان از آنها بهره برد.

اما از آنجایی که معامله گران در بازار ارز دیجیتالی باید سرمایه خود را به دست صرافی ها بسپارند و با آنها وارد معامله شوند، انتخاب صرافی یک امر بسیار مهم در این زمینه است که نباید در انتخاب آن غفلت کرد و هر صرافی را انتخاب نمود.

بنابراین انتخاب کردن صرافی معتبر و مشهور بهترین گزینه برای کاربران است که یکی از این صرافی های بسیار معتبر و پرطرفدار، صرافی کوینکس است که در وب سایت کوینکس ایران قصد داریم در رابطه با ویژگی های این صرافی با شما عزیزان صحبت کنیم.

ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟

ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟

صرافی کوینکس که در سال 2017 توسط شخصی به نام یانگ هایپو در کشور هنگ کنگ تاسیس شده است، دارای ویژگی هایی به شرح زیر است:

صرافی کوینکس یک صرافی ارز دیجیتالی کریپتوکارنسی است که از کوین هایی به نام: xrp ، ltc ، eth ، btc و …. پشتیبانی می کند و برای کاربران امکان ترید کردن جفت ارز ها را نیز فراهم می کند.

صرافی کوینکس بر پایه یک exchange غیر متمرکز بر پایه پروتکل اجماع tendermint می باشد در این صرافی کاربران می توانند تا کوین های رمز نگاری شده را به یکدیگر تبدیل کنند و یا آن را نگه داری نمایند در این صرافی کاربران میتوانند که توکن های coin ex token و یا cet را ارسال و دریافت نمایند.

از دیگر ویژگی های این صرافی باید به این مساله اشاره کرد که در آن امکان تبدیل جفت ارز ها به یکدیگر وجود دارد و به عنوان مثال: می توان در آن بیت کوین را به تتر تبدیل کرد.

یکی از ویژگی های حائز اهمیت صرافی کوینکس این است که کارمزد معاملات در پلتفرم این صرافی به میزان 0.1 درصد از حجم معاملات است.

لازم به ذکر است که اگر در این صرافی به خرید توکن cet اقدام شود، این امکان وجود دارد که کارمزد صرافی کوینکس را به میزان 50 درصد کاهش داد و و آن را به عدد 0.05 رساند.

توکن cet به عنوان ارز داخلی این صرافی شناخته می شود و فقط در داخل این صرافی امکان معامله کردن آن وجود دارد.

علاوه بر آن برای اینکه ارزی را به این سایت وارد کرد نیازی به پرداخت کارمزد نیست اما مقداری کارمزد برای برداشت ارز از سایت مورد نیاز می باشد.

از دیگر ویژگی های صرافی کوینکس این است که میزان امنیت در آن بسیار بالا است زیرا این صرافی قابلیت احراز هویت دو مرحله ای را برای کاربران فراهم کرده است و تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر هک شدن این صرافی به دست نیامده است که این مساله نشان می دهد که هکر ها هنوز نتوانسته اند به این صرافی نفوذ کنند.

صرافی کوینکس از یک کیف پول آفلاین به نام cold storage برخوردار است که بر روی سکویی که به اینترنت وصل نیست، ذخیره می شود و به این شکل از کیف پول در برابر دسترسی های غیر مجاز و حمله هکر ها محافظت می شود.

از دیگر امکانات و قابلیت هایی که صرافی کوینکس برای کاربران خود فراهم کرده است، می توان به این مساله اشاره کرد که در این صرافی می توان بدون انجام دادن احراز هویت تا مبلغ ده هزار دلار را برداشت کرد و یا اگر احراز هویت در آن صورت گیرد، کاربران می توانند روزانه تا سقف یک میلیون دلار را برداشت کنند.

کلام پایانی

در این مطلب در خصوص ویژگی های صرافی کوینکس با شما عزیزان صحبت کردیم. اما باید گفت که علاوه بر این ویژگی ها صرافی کوینکس از مزیت ها و ویژگی های دیگری نیز برخوردار است که آنها را در سایر مقالات موجود در وب سایت صرافی کوینکس برای شما هموطنان عزیز شرح داده ایم تا با مطالعه این مقالات و کسب اطلاع از شرایط صرافی کوینکس بتوانید با این صرافی وارد معامله شوید و به کسب سود بپردازید و معاملات خود را از این طریق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *