info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » صرافی کوینکس در کدام کشور است؟

صرافی کوینکس در کدام کشور است؟

Rate this post

در رابطه با صرافی کوینکس چه می دانید؟ آیا می دانید صرافی کوینکس در کدام کشور است؟

صرافی کوینکس مساله بسیار مهمی برای تمامی عزیزانی است که در بازار ارز دیجیتال فعال دارند و می خواهند به خرید و فروش ارز دیجیتالی و رمز ارز در این شبکه بپردازند. زیرا برای تبدیل ارز دیجیتالی به پول نقد باید از صرافی ها کمک دریافت کرد که صرافی کوینکس یک صرافی بین المللی در این زمینه است.

برای تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد از صرافی های مختلفی به شکل داخلی و یا بین المللی می توان کمک دریافت کرد که صرافی کوینکس یکی از بهترین آنها است زیرا خدماتی که به ایرانی ها ارائه می دهد و مزایایی که برای آنها در نظر کرفته است، بسیار ایده آل است و با این وجود کاربران ایرانی بازار ارز دیجیتالی این صرافی را به انواع دیگر صرافی ها حتی صرافی های داخلی ترجیح می دهند.

 

صرافی کوینکس چیست؟

صرافی کوینکس در کدام کشور است؟

صرافی کوینکس یک صرافی بین المللی رمزنگاری است که در سال 2017 تاسیس شده است و از آن زمان تا کنون استقبال خوبی از این صرافی برای انجام معاملات ارز دیجیتالی صورت گرفته است.

مزایای صرافی کوینکس

امکان خرید ارز دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری بانکی و مستر کارت و یا ویزا کارت در صرافی کوینکس وجود دارد.

امکان انجام دادن معاملات مارجین در اکسچنج کوینکس وجود دارد اما به تریدر ها توصیه می شود که بیشتر از معاملات نقدی استفاده کنند زیرا در معاملات اکسچنج امکان از دست رفتن سرمایه وجود دارد.

در صرافی کوینکس می توان بدون نیاز به ثبت نام در سایت، به صورت روزانه ده هزار دلار از حساب برداشت کرد و یا ارز انتقال داد و در صورتی که ثبت نام در این صرافی انجام شود نیز می توان روزانه تا یک میلیون دلار هم برداشت ارز داشت.

صرافی کوینکس در کشور های مختلف د رسراسر جهان خدمات ارائه میدهد و از این نظر خیال کاربران آسوده است و در آینده نیز هیج مشکلی برای کاربران ایرانی ایجاد نمی شود زیرا حجم بیشتر کاربران این صرافی ایرانی هستند و در صورت تحریم شدن ایرانی ها، درآمد این صرافی به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.

صرافی کوینکس در کدام کشور است؟

صرافی کوینکس توسط شخصی به نام یانگ هایپو در کشور هنگ کنگ که یک کشور آسیایی است، تولید شده است ولی ابهاماتی در این که صرافی کوینکس در کدام کشور قرار دارد، وجود دارند که به دلیل وجود آنها تا کنون نتوانسته ایم به صورت دقیق مطلع شویم که صرافی کوینکس در کدام کشور به فعالیت می پردازد زیرا بعضی از وب سایت ها اعلام می کنند که این صرافی در کشور استونی فعالیت خود را ادامه می دهد و برخی دیگر از وب سایت ها اعلام می کنند که صرافی کوینکس در کشور های حوزه CIS واقع شده است و مقر اصلی آن در کشور های جدا شده از شوروی سابق است.

به همین دلیل می توان احتمال داد که صرافی کوینکس در حال حاضر در کشور روسیه قرار گرفته باشد.

یکی از دلایلی که می تواند قرار گرفتن صرافی کوینکس در روسیه را تایید کند، این است که با وجود تحریم هایی که در بازار ارز دیجیتال بر ضد ایران صورت گرفته است، اما این صرافی هنوز به ایران خدمات ارائه می دهد و از این رو بسیاری معتقدند که صرافی کوینکس در کشور روسیه واقع شده و چون روابط ایران با روسیه مثبت است، این صرافی به ایران و ایرانیان خدمات ارائه می کند.

همچنین لازم به ذکر است که صرافی کوینکس برای ایرانی ها امکان احراز هویت پیامکی را نیز فراهم کرده است و بر اساس آمار های به دست امده در رابطه با این صرافی مشخص شده است که در حدود 60 درصد از کاربران این صرافی ایرانی هستند.

کلام پایانی

در این مطلب به بررسی اینکه صرافی کوینکس در کدام کشور است؟ پرداختیم و بررسی کردیم که این صرافی برای ایرانیان چه شرایطی را فراهم کرده است.

در صورت امکان سعی می کنیم که اطلاعات دقیق تری در خصوص جایگاه و مرکز اصلی صرافی کوینکس برای شما عزیزان در وب سایت کوینکس ایران فراهم کنیم و آنها را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم تا اطلاعات دقیق تری در این زمینه در اختیار داشته باشید.

پس سعی کنید که به وب سایت کوینکس ایران سر بزنید و مقالات ما را تحت بررسی قرار دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *