info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال کامپاند

ارز دیجیتال کامپاند

Rate this post

ارز دیجیتال کامپاند دارای پروتکل متن باز است و مبتنی بر شبکه بلاک چین اتریوم می باشد و با نماد اختصاری comp نشان داده می شود و یک بستری برای پروتکل های وام دهی می باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی این ارز دیجیتال کامپاند می پردازیم .

 

ارز کامپاند چیست ؟

ارز دیجیتال کامپاند امروزه به دلیل بستری برای وام دهی بین کاربران محبوبیت خاصی دارد . افرادی که تمایل به دریافت وام و یا افرادی که تمایل به قرض دادن پولشان و از آن سود دریافت می کنند و این کار تحت عنوان بلاک چین کامپاند انجام می دهند و این ارز یک پروتکل متن باز با نرخ سود مستقل مبتنی بر الگوریتم شبکه بلاک چین اتریوم می باشد.

ارز دیجیتال کامپاند

ویژگی های پروتکل کامپاند چیست ؟

ارز دیجیتال کامپاند دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد و از اصلی ترین ویژگی آن پروتکل آزاد وام دهی است و این ارز سودهای خوبی را به سپرده گذاران خود اختصاص می دهد و شرایط ساده ای برای دریافت وام دارد.

از دیگر ویژگی های این رمز ارز این است که بسیاری از کاربران می توانند پیشنهادات سازنده خود را ارائه دهند و بحث و گفتگو کنند و در باره تغییر لازم و پروتکل ها اظهارنظر کنند و رای دهند و شباهت زیادی به پروتکل های وام دهی غیرمتمرکز دارد و پروتکل کامپاند کار توکنیزه کردن دارایی های قفل شده را با استفاده از CTOKENS را انجام می دهند که CTokensنشان دهنده یک ویژگی اساسی سرمایه گذاری غیرمتمرکز است . در حقیقت کامپاند برای عملکرد خود به Ctokens احتیاج دارد و این Ctokens توکن هایERC20  هستند که نشان دهنده واریز کاربر به کامپاند است و قابل انتقال و معامله می باشد .

نحوه عملکرد ارز دیجیتال کامپاند

پروتکل ارز دیجیتال کامپاند دقیقا مانند یک بانک عمل می کند و کاربران به راحتی می توانند وجوه خود را در آن سپرده گذاری کنند و سود سالیانه دریافت کنند و یک تفاوت مهم با بانک های سنتی دارد که خود شما کنترل و مدیریت سپرده های خود را انجام می دهید و نگران دخالت شخص ثالث یا بانک نیستید و دلیل اصلی آن هم این است که توکن کامپاند یک سیستم عامل DeFi  است که نیازی به دنبال کردن نرخ بودجه فدرال ندارد و میزان نرخ سود در این ارز بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود .

شرایط دریافت وام از شبکه ارز دیجیتال کامپاند چیست ؟

ارز دیجیتال کامپاند برای هر شخصی وام تعیین می کند یعنی هر شخصی چقدر وام می تواند بگیرد . این ارز برای این که به شما وام دهد وثیقه دریافت می کند و با بررسی میزان نوع وثیقه برای شما سقف وامی تعیین می کند و به شما وام می دهد  و علت وثیقه گرفتن هم این است که اگر فرد وام خود را پرداخت نکرد این وثیقه برای جبران خسارت نقد می شود .

حفظ امنیت شبکه کامپاند به چه صورت است ؟

ارز دیجیتال کامپاند هم مانند دیگر رمزارزها دارای امنیت می باشد و این شبکه توسط آژانس های امنیتی معتبر زیادی مانند  Trail of Bits و Open Zeppelin  مورد بررسی و بازرسی قرار گرفته است و کدگذاری و سایر این عوامل توسط سازمان های مورد تایید اعلام شده است .

ارز کامپاند را از کجا خریداری کنیم ؟

ارز دیجیتال کامپاند مانند هر ارز دیگری در اکثر صرافی ها قابل خرید و فروش است و صرافی های ارز دیجیتال تنها بستری است که مبادله این ارزها را در کمترین زمان انجام می دهند از جمله صرافی کوینکس که با مراجعه به سایت کوینکس شما می توانید خرید و فروش این ارز را مشاهده نمایید . این صرافی با در اختیار داشتن طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال بازاری برای سرمایه گذاران و معامله گران ایجاد کرده است و امکان تبادل رمزارزها را میسر کرده است.

سخن پایانی

ارز دیجیتال کامپاند با هدف تسهیلات امور وام دهی و وام گرفتن طراحی شده است و این ارز به مردم کمک می کند تا به پول و درآمد و سرمایه  خود اضافه کنند و سرمایه گذاری خود را حرفه ای تر کنند و آینده این ارز بسیار روشن است و در آینده قیمت این ارز رو به افزایش است به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید و فروش این ارز اطلاع حاصل کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *