info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل

Rate this post

ارز دیجیتال ریپل  یکی دیگر از ارزهای دیجیتال ریپل می باشد که یک پلتفرم هم می باشد و یک پروتکل متن باز است که تراکنش ها در آن سریع انجام می شود و به جای استفاده از بلاک چین از مکانیزم اجماع استفاده می کند . به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال ریپل می پردازیم .

 

ارز ریپل XRP

ارز دیجیتال ریپل یک دارایی  دیجیتال است که بنیانگذار آن شرکت ریپل می باشد . شرکت ریپل یک شرکت بزرگی است که در سانفرانسیسکو آمریکا می باشد و هدف این شرکت انتقال پول های بانکی و بین المللی را سریعتر و ارزان انجام می دهد پس ارز ریپل یکی از چند محصول گوناگون شرکت ریپل است که از مزیت های آن کارمزد پایین است و سرعت تراکنش های آن در عرض ۴ ثانیه طول می کشد و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال است .

ارز دیجیتال ریپل

هدف شرکت ریپل چیست ؟

ارز دیجیتال ریپل بر روی یک شبکه پرداخت امن و غیرمتمرکز است و در واقع هدف ریپل با بیت کوین متضاد است . بیت کوین تراکنش ها را با هدف همتا به همتا و حذف واسطه ها و بانک ها انجام می دهد ولی در صورتی که ریپل با استفاده از موسسات مالی و بانک ها تبادل ارز انجام می دهد و ریپل قصد دارد که تراکنش ها و نقل و انتقال ارزها را بدون کارمزد بالا انجام می دهد و XRP  حل مشکلات نقدینگی بانک ها را به صورت مستقیم انجام می دهد .

مزایای ارز دیجیتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل ضد جعل است و تراکنش ها در آن سریع انجام می شود و به عنوان یک مترجم جهانی ارز عمل می کند و توکن ها از قبل در آن وجود دارند و استخراج شده اند و یکی از مزایای مهم آن بسیاری از بانک ها و موسسات مالی برای انتقال ارزهای خود از محصولات ریپل استفاده می کنند و این شبکه بسیار امن است و کاربران با خیال راحت می توانند ارزهای خود را انتقال دهند و به خاطر کارمزد پایین بسیاری از کاربران به خصوص کاربران ایرانی را به خود جذب کرده است . در صرافی های ایرانی هم مانند صرافی کوینکس این ارز مبادله می شود .

عرضه ارز دیجیتال ریپل

ارز دیحیتال ریپل با عنوان XRP  در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را در شرکت ریپل شروع کرد که این ارز بر پایه یک زنجیره عمومی و رمزنگاری شده می باشد و این ارز از طریق یک کاربر به کاربر دیگر منتقل می شود و نیاز به هیچ درگاهی نمی باشد . این ارز از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۸ بسیار رشد کرد و تیم فعال ریپل از بزرگترین سرمایه گذاران در شرکت های بزرگی مانند فیس بوک ، یاهو و گوگل سابقه فعالیت دارند .

کیف پول ریپل

ریپل کیف پول خاصی ندارد و از کیف پول های دیگر استفاده می کند و برای ساخت کیف پول ریپل حتما باید ۲۰ واحد XRP پرداخت کنید و بعد از می تواند تراکنش های خود را انجام دهید .

 کیف پول لجر ledger

یکی از کیف پول های ریپل کیف پول لجر است که یکی از بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال ریپل است و با خیال راحت شما می توانید ارز خود را در این کیف پول ذخیره کنید .

کیف پول توستToast Wallet

توست والت هم یکی دیگر از کیف پول های ارز ریپل است که با ساختار متن باز است و این کیف پول دارای کلیدهای خصوصی است که فقط روی دستگاه خودتان ذخیره می شود و هر لحظه می توانید آن را چک کنید و روی همه سیستم ها مانند اندروید ، آی او اس و غیره نصب می شود .

خرید ریپل

ارز دیحیتال ریپل در تمام صرافی های بزرگ مانند صرافی کوینکس پشتیبانی می شود ولی متداول ترین روش خرید ریپل برای کاربران ایرانی این است که باید از سایت های ایرانی بیت کوین یا اتریوم بخرید و این ارزها را به ریپل تبدیل کنید و باید از مطمئن بودن و اعتبار این سایت ها اطمینان حاصل کنید .

سخن پایانی

ارز دیجیتال ریپل از ارزهای معتبر جهان می باشد که دارای تراکنش های بسیار امن تر از بیت کوین را دارد و سریعتر و ارزان تر از دیگر ارزها معاملات را انجام می دهد و این ارز دیجیتال از الگوریتم اجماع استفاده می کند به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید و فروش این ارز اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *