info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » استیبل کوین های برتر

استیبل کوین های برتر

Rate this post

استیبل کوین ها نوعی از ارز دیجیتال هستند که ارزش آنها ثابت است و در واقع استیبل است که برای مقابله با نوسانات شدید در بازار ارزهای دیجیتال استفاده می شود به همین منظور ما در این مقاله به بررسی استیبل کوین های برتر می پردازیم.

 

استیبل کوین ها چیست ؟

استیبل کوین های برتر نوع جدیدی از ارزهای رمزنگاری شده است که ارزش آن به دارایی های دیگر مثل دلار آمریکا بستگی دارد که در حال حاضر پول فیات محبوب ترین گزینه برای پشتوانه بودن است یعنی این که هر واحد ارز برابر با یک دلار است و تعداد این استیبل کوین ها زیاد است که چند نمونه از آنها را بیان می کنیم .

استیبل کوین های برتر

تتر USDT

تتر یکی از معتبرترین استیبل کوین های برتر در بازار جهانی است که تتر رمزارزی است با پشتوانه دلار آمریکا و در بین کاربران محبوبیت خاصی دارد و دارای بلاک چین می باشد و در واقع می توان گفت که سرمایه گذاران خرید تتر را نوعی سرمایه گذاری ثابت می نامند که جایگزین کاربردی برای تبدیل دلار آمریکا است و افراد سرمایه گذار می توانند رمزارز خود را به تتر تبدیل کنند که نماینده ارزش دلار آمریکا می باشد و در زمان بحران های مالی احتیاجی به نقد کردن دارایی خود نمی باشد چون دارایی آنها برابر با دلار است .

ترو یو اس دی TUSD

یکی دیگر از استیبل کوین های برتر ترو یو اس دی TUSD  است و در واقع ساختار این استیبل کوین به گونه ای است که دارای شفافیت کامل است و این سیستم شباهت زیادی به سیستم های سرمایه گذاری سنتی دارد . یعنی هر کاربر در پلتفرم آنها می تواند TUSD به دلار آمریکا و از طریق حساب سرمایه گذاری تبدیل کند و این حساب توسط هیچ تیمی در دسترس نیست و باعث می شود که کاربران امنیت بیشتری داشته باشند و از حفظ دارایی خود مطمئن شوند . البته صرافی های معتبر زیادی از این مسئله استقبال کردند و از لحاظ معروفیت TUSD مانند تتر می باشد و در آینده روشن قرار است که پرداخت های بین المللی و تجارت الکترونیک را به محبوبیت سکه های خود افزایش دهد.

جمینیGEMINI GUSD

یکی دیگر از استیبل کوین های برتر جمینی می باشد که این استیبل کوین تمام قوانین پول سنتی را رعایت و دلار آمریکا پشتوانه آن است . شرکت جمینی اولین سکه قانون گذاری شده در بازار می باشد که قابلیت های بسیاری دارد و یکی از این قابلیت های مهم جمینی ، قابلیت ارسال و دریافت دلار در پلتفرم آن است و در نتیجه سیستم پرداخت توسط جمینی ارائه می شود که توان معامله مستقیم با دلار را دارد . افراد و یا کاربرانی که قصد خرید جمینی را دارند باید این سکه را با دلار آمریکا از صرافی جمینی خریداری کنند و این توکن ها مستقیما به حساب کاربری اتریوم فرد می رود و اگر جمینی در حساب کاربری دلاری ذخیره شود می توان هر لحظه آن را به دلار تبدیل کرد و قابلیت های جا به جایی دارد .

توکن های طلایی DIGIX DGX

یکی از بهترین استیبل کوین های برتر که با پشتوانه دارایی است و به صورت توکن ERC-20  با پشتوانه طلا عرضه می شود و سرمایه گذاران بسیاری وجود دارند که تمایل به سرمایه گذاری در طلا را دارند و دیجیکس این امکان را برای آنها فراهم می کند . هر طلایی که پشتوانه دیجیکس خریداری شود در صندوق فوق امن The safe house   نگهداری می شود و کاربران می توانند توکن DGX خود را در هر زمان نقد کنند و ارزش هر توکن به قیمت روز طلا در بازارهای جهانی است و در شبکه DGX  به ازای هر توکن یک گرم طلا وجود دارد.

سکه تیبریوسTiberius coin

از استیبل کوین های برتر سکه تیبریوس است که هر سکه این استیبل کوین معادل نماینده هفت نوع فلز است و فلزات پشتیبان آن شامل ۵۶۸/۶ درصد پلاتینیوم ، ۰۵۷/۱۱ کبالت ، ۹۵۹/۱۹ درصد طلا ، ۲۶۹/۱۳ درصد نیکل ، ۸۳۸/۱۵ درصد قلع ، ۹۵۹/۲۴ درصد مس و ۷۳۱/۸ درصد آلومینیوم است که این سکه پایدار توسط کشور سوئیس مدیریت می شود و هر عدد آن ٪۷ قیمت دلار است .

خرید استیبل کوین

برای خرید استیبل کوین های برتر سرمایه گذارانی که به دنبال پس انداز سرمایه های خود به شکل مدرن هستند می توانند با خیال راحت استیبل کوین خریداری کنند . این نوع رمزارز خطر سقوط ندارد و می تواند سودی مناسب را در تبدیل ها برای سرمایه گذارها داشته باشد به همین منظور شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و خرید این ارزها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

استیبل کوین های برتر دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که جذابیت خاصی برای کاربران دارد و یکی از دلایل اصلی افزایش محبوبیت بین کاربران پایدار بودن قیمت و ادامه دار بودن عرضه های سکه های پایدار است به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید و فروش این ارزها اطلاع حاصل کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *