info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال تزوس

ارز دیجیتال تزوس

Rate this post

یکی از ارزهای دیجیتال تزوس می باشد که با علامت اختصاری XTZ  نمایش داده می شود و هدف این رمز ارز حل مشکلات بلاک چین می باشد و با الگوریتم اجماع فعالیت می کند و مبتنی بر یک پروتکل سه لایه از شبکه ، اجماع و معامله می باشد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال تزوس و ویژگی های این ارز می پردازیم.

تزوس TEZOS چیست ؟

ارز دیجیتال تزوس به عنوان اولین پلتفرم اصلاح گر بین ارزهای دیجیتال می باشد و پلتفرم قراردادهای هوشمند آن مانند اتریوم است و از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می کند . کاربران یا سهامداران در بلاک چین تزوس می توانند با طرح های پیشنهادی تغییراتی را در شبکه به صورت توافقی انجام دهند. ارز دیجیتال تزوس

مزیت های ارز تزوس

ارز دیجیتال تزوس به عنوان یک بلاک چین مستقل است و وابستگی به بلاک چین های دیگر ندارد و مبتنی بر یک پروتکل سه لایه از شبکه ، اجماع و معامله است و طرح مبتنی بر پاداش ویژگی های جدید و امن را برای این شبکه به وجود آورده است و قراردادهای هوشمند را امن تر می کند و الگوریتم اثبات سهام برای سهامداران باعث می شود که سهامداران برای ارتقا شبکه رای دهند و تغییراتی را ایجاد کنند.

ویژگی های اساسی تزوس

ارز دیجیتال تزوس دارای ویژگی های خاصی می باشد و باعث می شود تا بدون نیاز به فورک یا جدا شدن از زنجیره ها به دو بلاک چین متفاوت فعالیت کند و همچنین باعث عدم تغییر انگیزه سهامداران می شود و همین امر باعث کاهش هزینه های به روزرسانی و نوآوری ها می شود.

 

مدیریت درون زنجیره ای on chain governance

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال تزوس در چرخه انتخاباتی سهامداران است که با طرح های پیشنهادی توافق جمعی می شود و تمامی سهامداران در مدیریت دخالت دارند و این ساز و کار اصلاح گر باعث شده است که امکان بهتر مدیریت ایجاد شود.

قراردادهای هوشمند و بررسی رسمی contract &formal verification smart

یکی دیگر از ویژگی های تزوس قابلیت ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز است و امکان دست کاری توسط اشخاص دیگر وجود ندارد و تزوس به فرایند بررسی رسمی قراردادهای هوشمند کمک می کند و باعث بهبود امنیت شبکه می شود و از بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند.

نوآوری غیرمتمرکز innovation decentralized

ارز دیجیتال تزوس باعث می شود که توسعه دهندگان فعال برای شرکت در این پروتکل اقدام کنند و روند توسعه و پذیرش رمز ارز تزوس در آینده بیشتر می شود و در واقع اصلاحاتی که پیشنهاد و پذیرفته می شود باید هزینه آن را به افرادی بدهند که قصد بهبود پروتکل را دارند که این نوع سازوکار به صورت غیرمتمرکز با تامین مالی از شبکه نگهداری و محافظت می کند‌.

اثبات سهام proof of stake

در ارز دیجیتال تزوس مشارکت کنندگان در شبکه های همتا به همتا منابع محاسبات و هزینه ها را ایجاد و این امر باعث ادامه بقا و حیات شبکه می شود و هر سهامداری می تواند در فرایند اجماع شرکت کند و هزینه های آن نسبت به ارزهای دیگر پایین تر است .

نمایندگی pelegation

این ارز تزوس با راهکارهای زیادی مانند پاداش دادن به افراد راست گو و مجازات افراد متقلب در شبکه ایجاد امنیت می کند و این درستکار بودن در شبکه بسیار مهم می باشد .

بررسی آینده تزوس

ارز دیجیتال تزوسXTZ یک پلتفرم اصلاح گر است و از قراردادهای هوشمند حاکمیتی استفاده می کند و حاکمیت تزوس به سهامداران آن بستگی دارد و بسیاری از سرمایه گذاران بر این عقیده هستند که آینده ارز تزوس بسیار خوش بینانه می باشد و به راحتی می توان روی این ارز سرمایه گذاری کرد.

قیمت ارز تزوس

ارز دیجیتال تزوس همراه با بیت کوین رشد چشمگیری داشته است و ارزش هر سکه آن به بیش از چند دلار رسیده است و رشد قابل توجه این ارز در سال ۲۰۱۹ موجب سه برابر شدن قیمت تزوس شده است به همین منظور شما می توانید با مراجعه به سایت صرافی کوینکس قیمت این ارز را مشاهده نمایید .

سخن پایانی

ارز دیجیتال تزوس یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال است که در رده ۱۷ بازار ارز جهانی قرار گرفته است و صرافی های بسیاری این ارز را به لیست خود اضافه کرده اند به همین منظور شما می توانید با ارتباط با صرافی کوینکس از نحوه خرید این ارز و رمز ارزهای دیگر اطلاع حاصل کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *