info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال رپد بیت کوین

ارز دیجیتال رپد بیت کوین

5/5 - (1 امتیاز)

رمز ارز رپد بیت کوین یکی از رمز ارزهای دیجیتال است که برای بر طرف کردن مشکلات بیت کوین فعالیت می کند که بر روی بلاک چین اتریوم است و از مهمترین ویژگی این ارز در انجام امور مالی غیرمتمرکز نقش دارد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال رپد بیت کوین می پردازیم.

 

ارز رپد بیت کوین چیست ؟

ارز دیجیتال رپد بیت کوین ارز بیت کوین را وارد بلاک چین اتریوم می کند و جزو آلت کوین ها می باشد . این ارز دیجیتال توسط کایبرنتورک ، بتیگو، رن و چند موسسه دیگر در سال ۲۰۱۹راه اندازی شد .

 

این شبکه قادر است با آوردن نقدینگی بیت کوین و بهره برداری از سیستم دیفای بیت کوین و اتریوم را با هم ترکیب کند و علامت اختصاری آن WBTC  می باشد که رپد بیت کوین یک توکن ERC-20  است که با بیت کوین نسبت یک به یک دارد.

ارز دیجیتال رپد بیت کوین

ویژگی های ارز رپد بیت کوین

رمز ارز رپد بیت کوین دارای مزایا و ویژگی های خاصی می باشد که باعث شده است سرمایه گذاران زیادی روی این رمز ارز فعالیت کنند و روی آن سرمایه گذاری کنند و جزو بهترین ارزهای دیجیتال در دنیا قرار گرفته است و کاربران بسیاری از این ارز به خاطر ویژگی های مهمی که دارد از آن استقبال زیادی کرده اند.

قابلیت مقیاس پذیری

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال رپد بیت کوین مقیاس پذیری آن است چون توکن های آن در بلاک چین اتریوم است تراکنش های آن سریع و هزینه آن نسبت به بیت کوین کمتر است و برای انجام تراکنش ها و ذخیره سازی آن اختیارات مختلفی را به کاربران می دهد.

استفاده از قراردادهای هوشمند

یکی دیگر از ویژگی های رمز ارز رپد بیت کوین استفاده از قراردادهای هوشمند است که این قراردادها از قبل برنامه ریزی و به صورت پروتکل خودکار هستند که یک فناوری بزرگ در دنیای رمز ارزها می باشد و مدیریت تمام تراکنش ها و فعال بودن گره ها برای پشتیبانی از چند ارز سخت می باشد ولی اگر همه صرافی ها و کیف پول ها یک گروه اتریوم در شبکه خود داشته باشند دیگر مشکلی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر ICP

سپرده گذاری رپد بیت کوین

از ویژگی های دیگر و خوب ارز رپد بیت کوین سپرده گذاری یا استیکینگ است که در این ارز کاربران می توانند با تبدیل بیت کوین به رپد بیت کوین از مزایای این شبکه بهره مند شوند و کاربران با سرمایه گذاری می توانند در کیف پول خود پاداش دریافت کنند.

مزایای  ارز دیجیتال رپد بیت کوین

ارز دیجیتال رپد بیت کوین دارای یک سری مزایا می باشد که شما را با این مزایا آشنا می کنیم :

ادغام : این شبکه قابلیت این را دارد که بیت کوین ها با اتریوم ادغام شوند و به بزرگترین برنامه های کاربردی و منحصر به فرد و کیف پول ها دسترسی پیدا کنند.

نقدینگی : از دیگر مزایای ارز نقدینگی بالا می باشد یعنی با استفاده از رپد بیت کوین نقدینگی بیت کوین را به اتریوم می رساند چون نقدینگی رپد بیت کوین بیشتر است و سفارشات و خرید و فروش آن راحت تر و ایمن تر می باشد.

سرعت بالا : سرعت معاملات در رپد بیت کوین بسیار بیشتر از بیت کوین است و بلاک چین اتریوم سرعت بیشتری نسبت به بیت کوین دارد و قابلیت جا به جایی رپد بیت کوین بهتر و کارآمد تر است .

دریافت پاداش : یکی دیگر از مزایای رمز ارز رپد بیت کوین با استفاده از ییلدفارمینگ یا وام دادن رمزنگاری است که امکان دریافت پاداش و کسب درآمد را برای کاربران خود فراهم کرده است .

قابلیت دسترسی آسان :

خرید و فروش رمز ارز رپد بیت کوین در اکثر صرافی ها مانند صرافی کوینکس انجام می شود و به راحتی می توان این ارز را معامله کرد.

قابلیت دیفای : این قابلیت در  ارز رپد بیت کوین باعث شده است که در زمان کمتر و هزینه کمتر تبدیل بیت کوین به اتریوم را انجام دهد.

سخن پایانی

ارز دیجیتال رپد بیت کوین یکی از بزرگترین ارزهای رمز نگاری شده در بازار ارزهای دیجیتال می باشد و نقدینگی عظیمی را در بازار فراهم کرده است و همینطور مبادلات و خدمات پرداختی را آسان کرده است به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید این ارز اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *