info@coinexiran.com

خانه » اخبار و اطلاعات » ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر ICP

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر ICP

Rate this post

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر ICP  یکی از ارزهای جدید در دنیای بازار رمزارزها است و این ارز رمزنگاری شده به کاربران اجازه می دهد تا وب سایت و سرویس های تحت وب را ایجاد کنند و این ارز توسط شرکت Dfinity به وجود آمده است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر ICP  می پردازیم.

 

 

ارز اینترنت کامپیوتر چیست ؟

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر ICP  یک نوآوری جدید در بین ارزهای دیجیتال است و بیشتر برای تامین اپلیکیشن ها و تکنولوژی بلاک چین آن را باید در نظر گرفت و توکن آن ICP  است که این توکن وب سایت های سازمانی ، سیستم های مالی غیرمتمرکز و پلتفرم های صنعتی را ایجاد می کند و اولین بلاک چین است که دارای سرعت وب و ظرفیت نامحدود دارد .

 

ویژگی های ارز اینترنت کامپیوتر

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوترICD  برای گسترش اینترنت عمومی است و در آن از فناوری chain key  استفاده شده است که این فناوری چند تکنولوژی از قبیل مکانیزم اجماع جدید ، سیستم عصبی شبکه NNS ،  شناسه اینترنتی و ایجاد کلید توزیع نشده NI -DKG را دارد.

فرایند chain keyیک شبکه پروتکل های رمزنگاری شده است که نودهای سازنده توکن اینترنت کامپیوتر را تنظیم می کند و دارای یک کلید عمومی منفرد است که این ویژگی در ساعت های هوشمند و تلفن همراه اجازه می دهد که از طریق توکن اینترنت کامپیوتر کار کند و این فناوری مانند یک موتور توکن اینترنت کامپیوتر را هدایت می کند .

از دیگر ویژگی های این ارز فرایند احیا شبکه توسط نودهای جدید می باشد که این شبکه بی نهایت مقیاس پذیر است و باعث ایجاد زیر شبکه های نودهای معیوب می شود و دارای سیستم عصبی شبکه است که مغز غیرمتمرکز این شبکه است و بلاک چین ها درون پروتکل ها اجرا می شود و ماشین های نود با هم ترکیب و زیر شبکه subnets  را به وجود می آورند که در این سیستم کاربران طرح پیشنهادی خود را ثبت می کنند و رای گیری توسط نورون ها انجام می شود و این نورون های رای دهی اجازه استیک کردن ICP  را می دهند که این نورون ها ویژگی های خاصی دارند.

مزایای ارز اینترنت کامپیوتر

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوترICP دارای یک کاربرد مشخص در بستر ICP  است و در آینده این شبکه افراد زیادی را به خود جذب می کند و صندوق های سرمایه گذاری بزرگی از آن حمایت می کنند و با استفاده از فناوری بلاک چین در اینترنت نرم افزار و اپلیکیشن ایجاد کرده و با شرکت های بزرگ همکاری می کند . این شبکه به جای فضای ابری در شبکه غیرمتمرکز اجرا می شود و سرعت تراکنش های بسیار بالایی دارد.

نحوه عملکرد ارز اینترنت کامپیوتر

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوترICP  یک پروتکل غیرمتمرکز است که این پروتکل قدرت محاسباتی تعداد زیادی از نودهای کامپیوتر را ترکیب و یک پلتفرم کامپیوتری جدید ایجاد می کند و از هر برنامه ای با هر مقیاسی پشتیبانی می کند و قراردادهای هوشمند به واحدهای کد امن به نام cansisters  تقسیم می شود و این cansisters ها واحدهای محاسباتی هستند که یک عملکرد خاصی دارند و کاربران از طریق نقطه ورود تعامل با این cansisters  دارند و مستقیما داده ها و اپلیکیشن را میزبانی می کنند و در لایه های اصلی شبکه می تواند گره های NODES  را راه اندازی کند و این پروتکل را اجرا کند .

کاربردهای توکن ICP

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر ICP  سه نقش اصلی دارد که شامل این موارد است :

کاربران در این شبکه می توانند  توکن های ICP را در اختیار شبکه قرار دهند و در اصل آن را قفل کنند و این مورد سبب می شود تا کاربرانی که ICP  خود را استیک کرده اند امکان رای دادن ، شرکت در حاکمیت شبکه و پاداش را داشته باشند .

از دیگر کاربردهای مهم این توکن فراهم آوردن منبع ذخیره و تبدیل آن به چرخه CYCLES  است که چرخه های جدیدی را می توانند ایجاد کنند‌.

برای پاداش به افراد مهم شبکه ، شبکه ICP  جدید تولید می شود که این افراد کسانی هستند که حق رای دارند و با رای دادن در مدیریت شبکه مشارکت می کنند و کسانی که ماشین های نود میزبان شبکه هستند و کسانی که فعالیت مفید و متفرقه دارند.

صرافی پشتیبان ارز اینترنت کامپیوتر

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوترICP  در بسیاری از صرافی ها وجود ندارد و تنها چند مورد از صرافی های معتبر از این رمز ارز پشتیبانی می کنند که صرافی کوینکس یکی از این صرافی ها می باشد و با مراجعه به سایت صرافی کوینکس می توانید خرید و فروش این ارز را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوترICP  در حاضر در حال پیشرفت است و به علت این که سرمایه گذاران بزرگی از آن حمایت می کنند آینده بسیار خوبی  را می توان برای آن پیش بینی کرد به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید و فروش این ارز اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *