info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال وینک

ارز دیجیتال وینک

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از ارزهای دیجیتال در بازار رمز ارزها وینک wink  با نام اختصاری win می باشد که یک شبکه غیرمتمرکز است و مهم ترین خصوصیت آن یک پلتفرم بازی های متنوع است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال وینک می پردازیم.

 

رمز ارز وینک چیست ؟

ارز دیجیتال وینک در گذشته به نام TronBet  فعالیت می کرد که یک پلتفرم بر روی بلاک چین است و برای برنامه ها و بازی های غیرمتمرکز DAPPS طراحی شده است البته win یک توکنی است که بر روی بستر ترون TRC-20 ساخته شده است و پلتفرم این شبکه دارای سیستم پاداش دهی windrop  می باشد و در اصل اولین پلتفرم بازی در بلاک چین ترون می باشد.

ارز دیجیتال وینک

ویژگی های ارز wink link  چیست ؟

ارز دیجیتال وینک اولین پلتفرم برنامه غیرمتمرکز روی بستر ترون است و به عنوان یک برنامه غیرمتمرکز بزرگ حجم معاملات و تعامل کاربران در آن بسیار زیاد است .

وینک به کاربران خود اجازه می دهد که با استفاده از برنامه نویسی کاربری API  و ابزارهای توسعه دهنده پروژه های خود را روی این پلتفرم ایجاد کنند . این پلتفرم تنها برای بازی نیست بلکه خدماتی مانند وام دهی کم بهره ، استیبل کوین ، توکن های اوراق بهادار و کلیه پرداختی ها را انجام می دهد . این شبکه برای کاربران خود طوری طراحی شده که از مسئله مقیاس پذیری هم استفاده می کند و در مدت ۳ ثانیه تراکنش های خود را برای یک بازی انجام می دهد.

مزایای ارز وینک لینک

یکی از مزایای ارز دیجیتال لینک از طریق مکانیسم RAINDROP پاداش به کاربران می دهد و پاداش آنها به اندازه تعداد توکن های win  است که استیک می کنند و روزانه به کاربران ارز ترون TRX پرداخت می کند و این عمل باعث می شود که کاربران خود جزو اعضای فعال جامعه باشند و فقط یک بازیکن نباشند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال زی کش

در آینده از مزایای دیگری مانند پاداش بیشتر ، افزایش سود استیکینگ ، تخفیف های بازی ها بهره مند شوند و همه این عوامل باعث می شود که کاربران دارایی های خود را در دست داشته باشند و عضو انجمن هم باشند و بر اساس توکن های استیبل شده کسب درآمد می کنند.

از دیگر مزایای رمز ارز وینک بازی ها با قراردادهای هوشمند می باشد و کاربران حضانت custody  وجه خود را در اختیار دارند و همه بازی ها با ارز دیجیتال کار می کند و مشارکت با ترون باعث افزایش تعداد کاربران می شود.

مزایای ارز وینک لینک

ارز دیجیتال وینک چه کاربردهای دارد ؟

کسب درآمد یکی از کاربردهای این رمز ارز می باشد که به دلیل انتخاب این ارز در شبکه وینک کاربران کسب درآمد یا winpower دریافت می کنند . و همینطور می توانند AirDrops  دریافت کنند و برای هر معامله ای که انجام می دهند پاداش می گیرند و از تخفیف مستقیم ، افزایش پرداخت ها ، سرعت دادن به استخراج بهره مند می شوند .

همچنین به کاربران اعطای حق مالکیت می دهد که این عمل باعث می شود که کاربران کنترل بر روی توسعه دهی داشته باشند و در رویدادهای منحصر به فرد مانند مسابقات اتومبیل رانی و پوکر شرکت می کنند و با این ارز هزینه معاملات را کاهش می دهند.

آینده ارز وینک لینک

ارز دیجیتال وینک که در بلاک چین ترون قرار دارد دارای اهداف بسیار روشنی است و هدف آن برقراری ارتباط امن با شبکه های بزرگ مالی که شامل تراکنش ها و معاملات می باشد و در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است و آینده این ارز بسیار موفق و روشن است.

خرید ارز وینک

برای خرید ارز دیجیتال وینک ابتدا باید یک صرافی آن را پشتیبانی کند و برای خرید و فروش این ارز باید یک کیف پول مناسب دیجیتالی داشته باشید که به همین منظور شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و قیمت و نحوه خرید این رمز ارز را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال وینک از بهترین ارزهای دیجیتال می باشد که دارای یک پلتفرم مبنی بر بلاک چین بازی و فعالیت های اجتماعی می باشد که حمایت صرافی های بزرگ از این ارز باعث شده است که هولدرهای وینک بازده خوبی داشته باشد و این ارز دنیای ارزهای دیجیتال با گیمینگ را به هم متصل کرده است به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه سفارش این ارز اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *