info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » آیا کوینکس فیوچرز دارد؟

آیا کوینکس فیوچرز دارد؟

Rate this post

فیوچرز چیست؟ آیا کوینکس فیوچرز دارد؟ آیا میخواهید در رابطه با صرافی کوینکس و فیوچرز اطلاعاتی به دست آورید؟

به صورت کلی برای اینکه بتوان به خرید و فروش ارز دیجیتالی و یا رمز ارز پرداخت، باید از صرافی های فعال در این زمینه به عنوان واسطه استفاده کرد تا بتوان پول و ارز دیجیتالی را به پول فیات و یا پول نقد تبدیل کرد.

صرافی کوینکس نیز یکی از صرافی های بین المللی است که کاربران در بازار ارز دیجیتالی می توانند از این صرافی به عنوان واسطه استفاده کنند و خرید و فروش ارز های خود را به کمک آن انجام دهند.

با این وجود در وب سایت صرافی کوینکس ایران می خواهیم که این صرافی را تحت بررسی قرار دهیم و بررسی کنیم که آیا کوینکس فیوچرز دارد؟ و یا خیر.

فیوچرز چست؟

آیا کوینکس فیوچرز دارد؟

در معاملاتی که در بازار های مالی صورت می گیرد، با گذشت زمان روش های جدیدی برای معامله و کسب سود توسط معامله گران ایجاد می شود که یکی از این روش ها معاملات فیوچرز هستند که به آنها معاملات آتی نیز می گویند.

معاملات فیوچرز و یا همان معاملات آتی به معاملاتی گفته می شود که به آینده مربوط هستند.

این معامله ها و یا قراردادها بین دو نفر در زمان حال و یا گذشته صورت می گیرند، در حالی که زمان سر رسید این معامله ها مربوط به آینده می شوند.

به عبارت دیگر می توان گفت که در معاملات آتی یک دارای مشخص که می تواند انواع مختلفی از  کامودیتی ها، فلزات گرانبها، ارز های دیجیتالی و … باشد، تحت یک قیمت مشخص توسط طرفین قرارداد به توافق می رسد و در نهایت تحت معامله قرار می گیرد.

فیوچرز به زبان ساده

به فیوچرز علاوه بر آتی، معاملات اهرم دار نیز گفته می شود. معاملات فیوچرز به عبارت ساده به این شکل هستند که در آنها کاربران در بازار ارز دیجیتالی می توانند از صرافی مورد نظر مانند: صرافی کوینکس سرمایه ای را قرض بگیرند و به واسطه آن سرمایه قرض گرفته شده، سودی را به دست آورند که اگر در این شرایط کاربر بتواند، از سرمایه قرض گرفته شده سودی به دست آورد، سرمایه او چندین برابر می شود اما اگر در معاملاتی که با سرمایه قرض گرفته شده انجام می دهد، متضرر شود، دارایی او چندین برابر کاهش پیدا می کند.

حال در پاسخ به این سوال که آیا کوینکس فیوچرز دارد؟ یا خیر باید بگوییم که بله این صرافی از قابلیت فیوچرز برخوردار است و در قسمت فیوچرز این صرافی کاربران می توانند که پولی را از فردی قرض بگیرند و دارایی خود را به پولی که قرض گرفته اند بیفزایند و سپس معاملات مورد نظر خود را انجام دهند.

ویژگی های معاملات فیوچرز در کوینکس چیست؟

اگر می خواهید که در رابطه با ویژگی های معاملات آتی در کوینکس بدانید باید گفته شود که این معاملات چنانچه در بستر صرافی کوینکس انجام شوند، به گونه ای هستند که هیچ گونه تاریخ انقضایی ندارند و تا هر زمانی که کاربر مایل باشد، می تواند این معاملات را در بستر صرافی کوینکس اجرا کند.

نکاتی در رابطه با معاملات فیوچرز در کوینکس:

  • در معاملات فیوچرز در این صرافی تنها دارایی هایی که کاربر آن را وارد اکانت فیوچرز می کند دچار سود و زیان می شود و دارایی هایی که اکانت اسپات کاربر وجود دارند، در معرض این ریسک قرار نمی گیرند.
  • انجام معاملات فیوچرز در کوینکس مارجین مانند بخش فیوچرز عمل می کنند و انجام این معاملات در مارجین و فیوچرز کوینکس با هم مشابه هستند اما تفاوت هایی نیز بین آنها وجود دارد.
  • انجام معاملات در فیوچرز کوینکس به شکل دو طرفه انجام می شود که در این شرایط میتوان در مواقع ریزش بازار نیز سود کسب کرد.
  • در انجام معاملات در فیوچرز کوینکس باید از علم مدیریت ریسک برخوردار باشید زیرا در این مواقع اگر سودی کسب کنید، دارایی شما چندین برابر می شود و از طرف دیگر اگر در این معاملات متضرر شوید، دارایی شما چندین برابر متضرر می شود.

کلام پایانی در رابطه با اینکه آیا کوینکس فیوچرز دارد و یا خیر؟

در این مطلب به بررسی صرافی کوینکس، فیوچرز و اینکه آیا صرافی کوینکس فیوچرز دارد و یا خیر پرداختیم. با وجود اینکه صرافی کوینکس از ویژگی فیوچرز برخوردار است، هموطنان عزیزی که قصد دارند که معاملات فیوچرز را انجام دهند، می توانند به راحتی با صرافی کوینکس کار کنند و معاملات آتی خود را در این صرافی انجام دهند.

با در نظر گرفتن مزیت هایی که صرافی کوینکس برای ایرانی ها به همراه دارد، وجود قابلیت فیوچرز و امکان انجام معاملات فیوچرز در آن نیز برای ایرانیان بسیار مهم تلقی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *