info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » مشکلات کوینکس چیست؟

مشکلات کوینکس چیست؟

Rate this post

آیا می دانید مشکلات کوینکس چیست؟ آیا با صرافی کوینکس آشنایی دارید؟

همان طور که بسیاری از شما هموطنان عزیز می دانید، برای اینکه در بازار ارز های دیجیتالی بتوان که ارز دیجیتال را به پول نقد و یا پول فیات تبدیل کرد، لازم است که تا با صرافی های مجاز و معتبر در این زمینه وارد همکاری شد و به واسطه آنها به خرید و فروش ارز دیجیتالی پرداخت.

صرافی های فعال در زمینه ارز دیجیتالی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: صرافی های بین المللی و صرافی های داخلی صرافی کوینکس یکی از انواع صرافی های بین المللی است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

صرافی کوینکس چگونه است؟

مشکلات کوینکس چیست؟

صرافی کوینکس همان طور که ذکر شد یک صرافی بین المللی است و در تمام کشور های جهان می توان از آن استفاده کرد و به خرید و فروش ارز دیجیتالی و رمز ارز توسط آن پرداخت.

صرافی کوینکس قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کاربران بازار ارز دیجیتالی قرار داده است و به همین دلیل عده بسیار زیادی از افراد در سراسر جهان به این صرافی روی آورده اند.

از جمله مزیت های این صرافی می توان به این مساله اشاره کرد که صرافی کوینکس از سرعت پردازش بسیار بالایی برای انجام دادن تراکنش ها برخوردار است، به صورتی که با استفاده از آن می توان بیش از هزار تراکنش را در یک ثانیه انجام داد.

علاوه بر آن این صرافی از مزیت های بسیار زیاد دیگری نیز برخوردار است که در سایر مقالات صرافی کوینکس ایران در خصوص انها  صحبت شده است.

مشکلات رایج کوینکس

اما با وجود اینکه این صرافی از مزیت های بسیار زیادی برای کاربران برخوردار است، می خواهیم بدانیم که مشکلات این صرافی چیست. از جمله اصلی ترین مشکلات کوینکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همان طور که می دانید انتخاب صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتالی مساله بسیار مهمی است زیرا کاربران زمانی که یک صرافی را انتخاب می کنند، می خواهند که دارایی های خود را به دست صرافی بسپارند، از این جهت مطمئن بودن صرافی برای کاربران بسیار حائز اهمیت است.

حال در صورتی صرافی کوینکس یک صرافی غیر متمرکز است و محلی که در آن واقع شده است، مبهم است و کسی نمی داند که این صرافی در کدام کشور واقع شده است و از چه قوانینی پیروی می کند. از این رو می توان گفت که این مساله یکی از مشکلات صرافی کوینکس است.

علاوه بر آن در وب سایت صرافی کوینکس هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص نشانی، آدرس، شماره تماس و نشانی دفتر مرکزی و …. وجود ندارد که این موضوع نیز بیشتر برای کاربران مشکل آفرین است و به آنها دلهره می دهد.

صرافی کوینکس از آنجایی که کاربران ایرانی بسیار زیادی دارد و در حدود 60 درصد از کاربرانش ایرانی هستند، زبان فارسی را نیز به وب سایت خود اضافه کرده است و تمامی بخش های وب سایت را برای کاربران ایرانی به زبان فارسی ترجمه کرده است اما در این میان قسمتی از وب سایت که مربوط به قوانین صرافی کوینکس است، به زبان فارسی ترجمه نشده و تنها به زبان انگلیسی بر روی سایت قابل مشاهده است که این مساله هم باعث ایجاد شبهه در این صرافی می شود.

صرافی کوینکس در شرایط هیجانی و مهم بازار دچار مشکلات ساختاری می شود و از دسترس خارج می شود که در این صورت ممکن است کاربری که در این صرافی در حال خرید و فروش ارز است، دچار ضرر شود و یا فرصت سود کردن در این مواقع از کاربران گرفته می شود.

کلام پایانی

در  وب سایت صرافی کوینکس ایران در خصوص مشکلات کوینکس با شما عزیزان صحبت کردیم.

در انتهای این مقاله لازم است بگوییم که با وجود همه این مشکلاتی که صرافی کوینکس به همراه دارد، اما مزایای آن برای ایرانیان بیشتر است و از آنجایی که این صرافی هیچ تحریمی را بر علیه ایران صورت نداده است و قابلیت های مهمی در اختیار ایرانیان قرار داده است که این مزایا باعث شده اند تا مشکلات صرافی کوینکس برای ایرانی ها به چشم نیاید.

در صورتی که میخواهید با این صرافی وارد معامله شوید، سعی کنید که تمامی جنبه های مثبت ومنفی آن را در نظر بگیرید و با چشم باز برای همکاری با این صرافی اقدام کنید تا دچار مشکل نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *