info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » آیا صرافی کوینکس غیر متمرکز است؟

آیا صرافی کوینکس غیر متمرکز است؟

Rate this post

آیا صرافی کوینکس غیر متمرکز است؟ منظور از غیر متمرکز بودن صرافی کوینکس چیست؟

همان طور که کم و بیش در جریان هستید، صرافی های فعال در حوزه ارز دیجیتال نقش مهمی را برای کاربران و معامله گران در بازار ارز دیجیتالی ایفا می کنند که خرید و فروش ارز دیجیتال و رمز ارز و همچنین استخراج آنها از طریق این صرافی ها برای کاربران انجام می شود.

آیا صرافی های متمرکز بهتر هستند و یا صرافی های غیر متمرکز؟

آیا صرافی های متمرکز بهتر هستند و یا صرافی های غیر متمرکز؟

صرافی کوینکس یکی از انواع صرافی های بین المللی در زمینه ارز دیجیتال است که از محبوبیت بسیار بالایی برای کاربران برخوردار است و در سراسر جهان افراد زیادی مشتاق به همکاری با این صرافی هستند. همچنین هموطنان عزیز ایرانی ما نیز از جمله این افراد هستند که از صرافی کوینکس بسیار استقبال کرده اند.

حال در وب سایت صرافی کوینکس ایران می خواهیم این مساله را بررسی کنیم که آیا صرافی کوینکس غیر متمرکز است؟ و یا خیر. پس اگر مشتاق به دریافت پاسخ این مساله هستید، با ما همراه باشید.

منظور از غیر متمرکز بودن صرافی چیست؟

در صرافی هایی که در زمینه ارز دیجیتال فعال هستند، دو نوع تقسیم بندی از قبیل: متمرکز بودن و غیر متمرکز بودن داریم که برخی از صرافی ها به شکل متمرکز هستند و برخی دیگر غیر متمرکز اند.

به صورت کلی صرافی های غیر متمرکز به این شکل هستند که در آنها کاربران دارایی های خود را به کیف پول شخصی خود انتقال می دهند و در صرافی نگهداری نمی کنند. اما صرافی هایی که از نوع متمرکز هستند به این شکل عمل نمی کنند و در آنها کاربران باید دارایی های خود را به کیف پول صرافی ببرند و در آن نگهداری کنند.

با این وجود می توان گفت که صرافی های غیر متمرکز در مقایسه با صرافی های متمرکز از امنیت بالاتری برخورداری هستند.

صرافی کوینکس غیر متمرکز میباشد؟

آیا صرافی کوینکس غیر متمرکز است؟

صرافی کوینکس در سال 2017 در کشور هنگ کنگ راه اندازی شد و با وجود اینکه مدت زمان کوتاهی از افتتاح آن می گذرد اما جایگاه خوبی در جهان پیدا کرده است.

صرافی کوینکس خوشبختانه یکی از صرافی های غیر متمرکز است که به کاربران خود امکان استفاده از کیف پول را داده است و کاربران و معامله گران در این صرافی می توانند که ارز های دیجیتال و رمز ارز های خود را در داخل این کیف پول قرار دهند و در آن نگهداری کنند.

لازم به ذکر است که صرافی کوینکس از جدیدترین و قدرتمند ترین صرافی های غیر متمرکز است و همانند مابقی پلتفرم ها جفت رمز ارز های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است.

کارمزد این صرافی برای تبدیل و برداشت بسیار پایین است و امکانات بسیار زیادی در این صرافی در اختیار کاربران قرار گرفته است که این  مسائل شده اند تا استقبال از این صرافی خوب باشد.

مزایای غیر متمرکز بودن صرافی کوینکس چیست؟

غیر متمرکز بودن صرافی کوینکس باعث می شود تا کاربران با خیال آسوده تر بتوانند با این صرافی وارد معامله شوند و از این بابت که رمز ارز ها و ارز دیجیتالی خود را در کیف پولشان نگه داری می کنند، خیال اسوده ای داشته باشند.

کیف پول کاربران در صرافی کوینکس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر هک شدن این صرافی و کیف پول کاربران در جهان به دست نیامده است و این مساله نشان می دهد که صرافی کوینکس با قابلیت غیر متمرکز بودن آن یک گزینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری و فعالیت در بازار ارز دیجیتالی است.

کلام پایانی

در وب سایت صرافی کوینکس ایران بررسی کردیم که آیا صرافی کوینکس غیر متمرکز است؟ و یا خیر و بر اساس اطلاعاتی که در رابطه با غیرمتمرکز بودن این صرافی برای شما بیان کردیم، به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای انجام معاملات خود و استخراج ارز دیجیتال در بازار ارز های دیجیتالی با این صرافی همکاری کنید و سرمایه خود را به دست آن بسپارید تا تحت کلاهبرداری و سو استفاده قرار نگیرید.

چنانچه به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با صرافی کوینکس نیاز دارید تا با خیال آسوده در این صرافی سرمایه گذاری کنید، می توانید از سایر مطالب درج شده در این وب سایت استفاده کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را از آنها استخراج نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *