info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » کارمزد در صرافی کوینکس

کارمزد در صرافی کوینکس

5/5 - (1 امتیاز)

شرایط کارمزد صرافی کوینکس چگونه است؟ آیا در صرافی کوینس باید کارمزد پرداخت شود؟

همه کسانی که به دنبال دریافت اطلاعات مفید و کارامد در خصوص بازار ارز دیجیتالی و صرافی معتبر در این راستا هستند، باید با صرافی کوینکس و شرایط و ویژگی های آن اشنا باشند تا در صورت تمایل معاملات خود را از طریق این صرافی انجام دهند.

صرافی کوینکس یک صرافی بین المللی و یا خارجی در زمینه ارز دیجیتال است که از شرایط و ویژگی های بسیار خوبی برای کاربران خود و همچنین کاربران ایرانی برخوردار است و به همین دلیل عده بسیار زیادی از ایرانیان مقیم در کشور های مختلف به این صرافی روی آورده اند.

بر اساس تحقیقات انجام شده در این زمینه مشخص گردیده است که در حال حاضر بیش از 60 درصد از کاربران صرافی کوینکس ایرانی هستند و در صورتی که این صرافی تحریم هایی را برعلیه ایران و ایرانیان انجام دهند، از نظر درامد حاصل به مشکل می خورد و میزان درآمد آن به حد زیادی کاهش پیدا می کند.

اما اکنون در وب سایت کوینکس ایران قصد داریم که در رابطه با کارمزد کوینکس با شما عزیزان صحبت کنیم.

انواع کارمزد کوینکس:

کارمزد هایی که از سوی کوینکس دریافت می شوند، دارای انواع مختلفی از قبیل زیر هستند:

  • کارمزد معاملات
  • کارمزد سپرده گذاری
  • کارمزد برداشت
  • کارمزد برداشت رمز ارز

 

کارمزد کوینکس چگونه است؟

تمامی صرافی های فعال در زمینه ارز دیجیتال در مقابل عملیاتی که برای کاربران انجام می دهند، کارمزدی را دریافت می کنند. صرافی کوینکس برای هر معامله و عملیاتی از کارمزد متفاوتی برخوردار است که آنها را میتوان به شرح زیر بیان کرد:

کارمزد معاملات:

کارمزد های مربوط به معاملات در صرافی کوینکس به دو دسته taker و maker تقسیم می شوند. Maker ها مربوط سفارش خرید محدود در زیر شاخص قیمت هستند و یا به سفارش فروش در بالای شاخص قیمت تعلق می گیرند.

از سوی دیگر taker ها در خصوص سفارشاتی هستند که در دفترچه سفارش ها ثبت می کنید.

در کل maker ها و taker ها از کارمزدی به میزان 0.2 درصد از حجم معاملاتی برخوردار هستند.

  • کارمزد در صرافی کوینکس

کارمزد سپرده گذاری:

کارمزد صرافی کوینکس در خصوص سپرده گذاری رمز ارز ها به شکل کاملا رایگان است.

در صورتی که با حداقل میزان موردتایید بلاک چین مطابقت داشته باشد، اعتبار تراکنش واریز به حساب شما منتقل می شود و این مبلغ برای هر واحد پولی متفاوت است.

کارمزد برداشت:

کارمزد مربوط به برداشت در کوینکس در کل متفاوت است و بر اساس شرایط روز شبکه ممکن است که مجبور باشید تا مبالغ مختلفی را پرداخت کنید. به عبارت دیگر باید گفت که مقدار کارمزد برداشت بر اساس برآورد هزینه ها و کارمزد های تراکنش شبکه محاسبه می شود و این امکان وجود دارد که مواردی مانند نوسان شبکه در مقدار این هزینه موثر واقع شوند.

کارمزد برداشت رمز ارز در صرافی کوینکس:

منظور از کارمزد برداشت در صرافی کوینکس، تراکنش هایی هستند که برای آدرس های خارج از فضای کوینکس مورد نیاز می باشند. اما در کل این مبلغ به عنوان کارمزد کوینکس به حساب نمی آید بلکه ماینر ها و اعتبار سنجی هایی که مسئول پردازش تراکنش هستند، این مبلغ را دریافت می نمایند.

در اصل صرافی کوینکس باید این کارمزد را به ماینر ها پرداخت کند تا اطمینان حاصل کند که تمامی تراکنش ها در زمان لازم پردازش می شوند.

نکته ای در رابطه با کارمزد صرافی کوینکس:

مساله ای که در خصوص کارمزد این صرافی باید برای شما عزیزان شرح دهیم، این است که صرافی کوینکس آفری را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. به گونه ای که اگر در این صرافی به خرید cet که ارز مخصوص این صرافی است بپردازید، تخیفی برای شما اعمال می شود و مبلغ کارمزد از روی cet برداشته می شود.

این مساله دقیقا همان چیزی است که در صرافی بایننس و bnb به کار می رود.

کلام پایانی:

در این مطلب به بررسی کارمزد ارز دیجیتال و رمز ارز در صرافی کوینکس پرداختیم. در انتها باید به این مساله اشاره کنیم که این صرافی از شرایط خوبی برای کاربران ایرانی برخوردار است و کارمزد آن بسیار مناسب است که به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا ازاین صرافی برای انجام معاملات خود بهره ببرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *