info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » حساب دمو کوینکس

حساب دمو کوینکس

5/5 - (1 امتیاز)

در رابطه با حساب دمو چه میدانید؟ آیا با حساب دمو کوینکس آشنا هستید؟ برای اینکه با اصطلاح در بازار ارز دیجیتال آشنا شوید، با ما در صرافی کوینکس ایران همراه باشید.

همه افرادی که از بازار ارز دیجیتال شناخت جزئی دارند و یا به شکل حرفه ای در این بازار فعالیت می کنند، از این موضوع آگاه هستند  که در بازار ارز دیجیتال و رمز ارز، اصطلاحات بسیار زیادی به کار می روند که هر کدام مفاهیم مخصوص به خود را دارند و معنی مشخصی را منتقل می کنند.

کاربرانی که در این بازار اقدام به فعالیت می کنند، برای اینکه بتوانند سرمایه گذاری موفقیت آمیزی داشته باشند، باید با واژه ها و اصطلاحات مختلف در این بازار آشنا باشند تا بتوانند در سرمایه گذاری های خود از آنها استفاده کنند.

یکی از اصطلاحات رایج و کاربردی حساب دمو است که در صرافی کوینکس ایران آن را تحت بررسی قرار می دهیم.

حساب دمو چیست؟

حساب دمو به پلتفرمی مجازی گفته می شود که هر معامله گری در آن می تواند به سادگی نتایج تجربه های خود را مورد آزمایش قرار دهد. به عبارت دیگر حساب دمو به عنوان یک قابلیت برای آزمایش کردن استراتژی ها، اندیکاتورها و نماد های معاملاتی در نظر گرفته می شود و همه موارد مورد نیاز معامله گران برای معاملات بازار ارزی می باشد.

حساب دمو کوینکس چیست؟

حساب دمو در واقع یک حساب آزمایشی است که در تمامی صرافی ها از جمله صرافی کوینکس وجود دارد و کاربران می توانند از آن استفاده نمایند. به کمک حساب دمو کوینکس کاربران در این صرافی می توانند که ترید های خود را در این صرافی انجام دهند و برای خرید و فروش ارز دیجیتالی از آن استفاده نمایند.

 

حساب دمو کوینکس

 

حساب دمو کوینکس توسط چه کسانی مورد استفاده قرار می گیرد؟

حساب آزمایشی و یا همان دموی کوینکس توسط بسیاری از کاربران در این صرافی مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی از حساب آزمایشی کوینکس هم افراد تازه کار و تازه وارد می توانند استفاده کنند که وضعیت رمز ارز خود را ترید نمایند و هم معامله گران حرفه ای از این حساب برای ترید کردن رمز ارز و ارز دیجیتال استفاده می کنند.

در نتیجه تمامی کاربران صرافی کوینکس بدون هیچ استثنایی می توانند از حساب آزمایشی استفاده کنند و مهارت خود را در ترید کردن رمز ارز مورد آزمایش قرار دهند.

مزایا:

استفاده کردن از حساب دمو در کوینکس دارای مزیت هایی است که این مزایا به شرح زیر هستند:

ایجاد کردن حساب آزمایشی در کوینکس برای هر کاربری تنها به مدت چند دقیقه طول می کشد و برای راه اندازی آن نیازی به پر کردن فرم ثبت نام و یا ارسال اطلاعات شخصی نیست.

امکان تغییر وجه در زمان افتتاح حساب سپرده در این حساب آزمایشی وجود دارد.

حساب دموی کویکس  از تاریخ انقضای نامحدود برخوردار است.

حساب آزمایشی این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا استراتژی های معاملاتی و نماد های معاملاتی خود را مورد آزمایش قرار دهند.

کار کردن با حساب آزمایشی در صرافی کوینکس و یا سایر صرافی ها هیچ گونه ریسکی به همراه ندارد و معاملات در آن با استفاده از وجوه مجازی انجام می گردند. به همین دلیل ترس از دست دادن پول در این حساب وجود نخواهد داشت.

حساب دمو به کاربران کمک می کند تا ریسک در معاملات خود را کاهش دهند و با ریسک کمتر برای سرمایه گذاری و انجام معاملات خود اقدام کنند.

معایب:

حساب دمو در مقابل مزیت هایی که برای کاربران دارد، از معایبی نیز برخوردار است که معایب آن را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

  • حساب دمو یک حساب مجازی است که معامله گر نباید به آن عادت کند
  • سود و زیانی که در این حساب تخمین زده می شود با سود و زیان واقعی تفاوت دارد
  • احساسات معامله گر می تواند در استفاده از این حساب و دریافت نتیجه از آن موثر باشد

 

بخش پایانی:

حساب دمو کوینکس را در وب سایت کوینکس ایران تحت بررسی قرار دادیم و به مزیت های آن اشاره نمودیم. در صورتی که قصد دارید با صرافی کوینکس وارد معامله شوید و امور سرمایه گذاری خود را از طریق این صرافی انجام دهید، حتما از حساب آزمایشی کوینکس استفاده کنید  تا از مزیت های آن بهره مند گردید.

چنانچه نیاز دارید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با صرافی کوینکس به دست آورید نیز می توانید سایر مقالاتی که در وب سایت کوینکس ایران درج شده اند را مطالعه کنید و به این شکل آگاهی خود را در خصوص آن افزایش دهید.

 

 

6 پاسخ__ تا حالا.

  1. مهلا گفت:

    کاش لینک دموی کوینکسم میذاشتی

  2. علیرضا گفت:

    آموزش

  3. علیرضا گفت:

    جهت آموزش با صرافی

  4. مهدی گفت:

    من داخل سایت کوینکس هرجایی رو گشتم اما تبدیل به حساب دمو پیدا نکردم!!
    آیا کوینکس این قابلیت و حذف کرده؟!!
    لطفا راهنمایی بفرمایید از کجا دمو رو فعال کنم؟
    من سایت ثبت نام کردم اما چیزی بنام دمو پیدا نمیکنم!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *