info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ویژگی های ارز دیجیتال استلارلومنز

ویژگی های ارز دیجیتال استلارلومنز

Rate this post

ارز دیجیتال استلارلومنز یکی دیگر از انواع رمزارزها است که دارای شبکه همتا به همتا و غیرمتمرکز است و از تکنولوژی بلاک چین استفاده می کند و هیچ نهاد دولتی و یا بانکی در آن تصمیم گیرنده نمی باشد و تمام جزئیات آن به عنوان یک دفتر کل عمومی ذخیره می شود و همه می توانند تراکنش های این دفترکل را مشاهده کنند که به همین منظور ما در این مقاله به ویژگی های ارز دیجیتال استلارلومنز می پردازیم.

ارز دیجیتال استلارلومنز چیست ؟

از ویژگی های ارز دیجیتال استلارلومنز کامل مستقل از دولتها می باشد و هیچ ارگان یا دولتی آن را نمی تواند کنترل کند و در واقع پلتفرمی است که به افراد کمک می کند تا پرداخت های روزانه خود را به راحتی و سریع انجام دهند و با علامت اختصاری XLM   شناخته می شود . این ارز مقیاس پذیرتر و سریعتر از بیت کوین است و نیازی به استخراج ندارد و سرعت تراکنش های آن در عرض ۳ تا ۵ ثانیه می باشد و تا ۲۰۰۰ معامله را در ثانیه پردازش می کند و کارمزد و هزینه آن بسیار پایین است .

نحوه عملکرد استلارلومنز چیست ؟

استلارلومنز یک ارز غیرمتمرکز است و اطلاعات تراکنش های آن در دفترکل عمومی بر بستر بلاک چین طراحی شده است و همه داده ها بین سرورهای متصل به هم که گره نامیده می شوند ، توزیع می شود . یکی از ویژگی های ارز دیجیتال استلارلومنز از شیوه پروتکل اجماع بهره می برد و اصلی ترین هدف استلار واسطه بین تراکنش های رمزنگاری شده ، مردم و موسسات مالی ارزهای فیات مانند بانک ها می باشد . این ارز یکی از امن ترین و سریعترین رمزارزهای موجود در جهان است و آینده بسیار روشنی دارد و به یکی از معتبرترین و معروفترین ارزهای جهان تبدیل می شود . ارز دیجیتال استلارلومنز

مزایای ارز دیجیتال استلار

سرعت بالای تراکنش ها

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال استلارلومنز سرعت بالای تراکنش ها می باشد که حدود پردازش ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه را انجام می دهد و هر تراکنش حدود ۳ تا ۵ ثانیه می باشد و این سرعت پیشرفت بزرگی در پرداخت های بین المللی داشته است .

هزینه تراکنش پایین

زمان کوتاه تراکنش ها و کارایی بالای این ارز دیجیتال باعث کاهش هزینه تراکنش ها شده است و هزینه تراکنش این ارز کمتر از پروتکل رقابتی ارز ریپل است ‌.

بهره گیری از عناصرفنی پیشرفته

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال استلارلومنز قراردادهای هوشمند بلاک چین را در کنار ویژگی های چون امضا چندگانه قرار می دهد که این ترکیب عملکرد پروتکل پرداخت را به طورکلی افزایش می دهد .

دستاوردهای شبکه استلار

این ارز در حال رقابت با شبکه اتریوم است چون عملکرد آن سریع تر و ارزان تر است و تبادل دارایی آن یک ویژگی داخلی استلار است و این شبکه محبوبیت بسیاری بین پروژه های گوناگون مانند شرکت IBM  پیدا کرده است که شرکت IBM در پروژه های خود از بلاک چین استلار استفاده می کند .

کیف پول استلار

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال استلارلومنز دارای کیف پول دسکتاپ استلار است که به صورت رسمی برای این ارز ساخته شده است و بر روی تمام دسکتاپ ها قابل نصب است و کار با آن بسیار ساده است و برای ذخیره استلار از این کیف پول می توان استفاده کرد . کیف پول لنجر نانو که سخت افزاری است که از امن ترین کیف پول های الکترونیکی است و این کیف پول قابلیت ذخیره سازی استلار را در سیستم خود دارد ولی از کیف پول های دیگر گران تر است . کیف پول نرم افزاری لابستر LOBSTR  یکی دیگر از کیف پول های ذخیره سازی استلار لابستر است و دارای ساختار ساده و هر کاربری می تواند از آن استفاده کند و دارای سیستم های امنیتی مختلف برای حفظ رمزارزهای کاربران می باشد و این کیف پول با اتصال به ایمیل شما لیستی از تراکنش های انجام شده را به شما اطلاع می دهد .

خرید ارز دیجیتال استلار

یکی دیگر از ویژگی های ارز دجیتال استلار لومنز این است که در صرافی های مختلف مانند صرافی کوینکس معامله می شود و از راه های مختلف می توان این ارز را خریداری کرد یک روش خرید با استفاده از ارز فیات و یا پرداخت با سایر ارزهای دیجیتال است که به همین منظور شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و قیمت به روز این ارز را در سایت مشاهده کنید. سخن پایانی یکی از ویژگی های ارز دیجیتال استلارلومنز امن بودن و سریع بودن تراکنش های آن است و کارمزد آن بسیار پایین و به همین دلیل کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید و سفارش این ارزها اطلاع حاصل کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *