info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » میم کوین های آینده دار

میم کوین های آینده دار

Rate this post

میم کوین ارزهای دیجیتالی هستند که بیشتر حالت تبلیغاتی دارند و معمولا این ارزها به صورت شوخی و تفریحی ایجاد می شوند و این ارزها مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی میم کوین های آینده دار می پردازیم .

میم کوین چیست ؟

میم کوین های آینده دار نوعی ارز دیجیتال می باشد که الهام از شوخی های اینترنتی گرفته است و این رمز ارزها شبیه بیت کوین است اما از الگوریتم اجماع یا قرارداد هوشمند استفاده می کنند و با روند صعودی خود سودهای بیشتر از ۱۰۰ درصد را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورده اند و سرمایه گذاران با سرمایه گذاری اندک سودهای زیادی را از طریق میم کوین بدست آوردند . میم کوین های آینده دار

بهترین میم کوین های آینده دار

این میم کوین ها از بهترین میم کوین ها می باشد که سرمایه گذاران در بلند مدت روی آنها سرمایه گذاری می کنند که چند نمونه از آن را برای  شما بیان می کنیم:

میم کوین دوج کوین Doge

اولین میم کوین های آینده دار دوج کوین است که از تصویر یک سگ نژاد شیبا الهام گرفته است و اکنون یکی از بهترین ارزهای دیجیتال است که به عنوان هشتمین ارز دیجیتال در بازار جهانی ارز می باشد و دوج کوین به عنوان پیشروترین میم کوین در انواع مختلف صرافی های کریپتو در دسترس است که شما هم می توانید در صرافی کوینکس این ارز دیجیتال را خریداری کنید.

میم کوین شیباShiba

یکی دیگر از میم کوین های آینده دار شیبا است که رمز ارز شیبا از سگ نژاد شیبا الهام گرفته است . این ارز با افزایش قابل توجهی رو به رو شده است و نام مستعار آن قاتل بیت کوین است البته دوج کوین و شیبا از طرف شخصی به نام ایلان ماسک پشتیبانی می شوند و به همین خاطر رشد قیمتی بسیار زیادی داشته است و به عنوان آزمایشی در ساخت جامعه خودجوش غیر متمرکز راه اندازی شد.

سیف مونSafemoon

یکی دیگر از میم کوین های آینده دار سیف مون است که رتبه سوم میم کوین ها را دارد و توسط جان کارنی در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد و توسط جامعه آن هدایت می شود و بر عملیات پاداش دهی ثابت و لیکوییدیتی قفل شده متمرکز است و به هنگام فروش ۱۰ درصد کارمزد از فروشنده و مقدار ۵ درصد میان هولدرها توزیع می شود و مشابه طرح پانزی است و بین سرمایه گذاران این ارز دیجیتال بسیار محبوب است .

موناکوینMona

از بهترین میم کوین های آینده دار موناکوین است که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی و از صورت یک گربه الهام گرفته است و توکن مونا در چندین فروشگاه آنلاین و فیزیکی در ژاپن استفاده می شود و این توکن دارای تاییدیه آژانس خدمات مالی ژاپن FCA می باشد و دارای مزیت های ثبات نسبی ، کاربرد در دنیای واقعی و تاییدیه قانونی می باشد.

هوج فایننس Hoge

از دیگر میم کوین ها هوج فایننس است که برای بهبود قابلیت های زیر ساخت دیفای اتریوم است و عرضه این توکن دارای مکانیزم ضد قارچی است و عرضه آن به مرور زمان کاهش می یابد و بسیاری از سرمایه گذاران این توکن را سرمایه گذاری می کنند و دارای پتانسیل بالایی است. برای خرید این میم کوین شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و قیمت ها را مشاهده نمایید.

بیبی دوج کوینBaby Doge

این میم کوین روی بایننس اسمارت چین ساخته شده است و این ارز دیجیتال با داشتن یک سیستم استینینگ ارز دیجیتال هوشمند یکپارچه یک آلت کوین فوق العاده ضد تورمی است و ۵ درصد از کارمزد تراکنش ها را وارد کیف پول هولدرهای بیبی دوج می کند و در عرض ۵ ثانیه فعالیت و کارمزد کمتر و تراکنش سریعتر و مقیاس پذیری بیشتری نسبت به دوج کوین دارد و جزو بهترین میم کوین های آینده دار می باشد.

مینی هالیوود دوج MollyDoge

این میم کوین هم روی بایننس اسمارت چین راه اندازی شده است و یک پروژه سرگرم کننده است و همکاری جدی با سازمان های خیریه دارد و سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب کرده است . سخن پایانی میم کوین های آینده دار از شوخی های ترند شده در اینترنت به وجود آمده اند . در واقع میم کوین طنزی است که مبدل به یک رمزارز شده است و این میم کوین ها تبدیل به ارزهای دیجیتال با ارزش در بازار رمزارزها شده اند به همین منظور شما می توانید با ارتباط با صرافی کوینکس از نحوه خرید این میم کوین ها و ارزهای دیگراطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *