info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » نحوه شارژ حساب کوینکس

نحوه شارژ حساب کوینکس

Rate this post

 نحوه شارژ حساب کوینکس چگونه است؟ آیا از این موضوع مطلع هستید؟ برای کسب اطلاعات در این زمینه ما را همراهی کنید تا در وب سایت کوینکس ایران نحوه شارژ کردن حساب کوینکس را برای شما شرح دهیم.

صرافی کوینکس یکی از پرطرفدارین صرافی های بین المللی برای کاربران ایرانی است زیرا این صرافی قابلیت ها و امکانات زیادی را در اختیار ایرانیان قرار می دهد. بر اساس امارهای به دست آمده در جهان مشخص شده است که بیش از 60  درصد از کاربران این صرافی ایرانی هستند و جمعیت کاربران ایرانی آن از کاربرانی که از سایر کشور ها از صرافی کوینکس استفاده می کنند بسیار بیشتر است.

برای اینکه امکان فعالیت کردن در کوینکس برای کاربران این صرافی فراهم شود، لازم است تا کاربران در آن ثبت نام کنند و حساب کاربری تشکیل دهند. البته امکان بهره بردن از این صرافی بدون احراز هویت نیز وجود دارد ولی مزایای ثبت نام کردن در آن و ایجاد حساب کاربری برای کاربران این صرافی بیشتر است.

حال لازم به ذکر است که حساب کاربری در این مجموعه برای کاربران باید شارژ شود تا کاربران بتوانند معاملات خود را انجام دهند. با این وجود ابتدا حساب کاربری تشکیل می شود و سپس باید برای شارژ شدن آن اقدام کرد.

شارژ کردن حساب های دیجیتال

شما با روش هایی می توانید حساب های دیجیتال خود را شارژ کنید. حساب های دیجیتال، حساب هایی هستند که به شما امکان می دهند که از ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، تتر و غیره استفاده کنید. برای شارژ حساب دیجیتال، شما باید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

·        استفاده از کیف پول دیجیتال: کیف پول دیجیتال، یک نرم افزار یا دستگاه است که به شما امکان می دهد که ارزهای دیجیتال خود را نگهداری، انتقال یا دریافت کنید. برای شارژ حساب دیجیتال با کیف پول دیجیتال، شما باید ابتدا یک کیف پول مناسب برای ارز مورد نظر خود انتخاب کنید و آن را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید. سپس باید آدرس کیف پول خود را کپی کنید و آن را در صرافی یا کیف پولی که می خواهید از آن ارز انتقال دهید، وارد کنید.

·        استفاده از صرافی آنلاین ارز دیجیتال: صرافی آنلاین ارز دیجیتال، سامانه هایی هستند که به شما امکان می دهند که با استفاده از روش های پرداخت مختلف مانند کارت بانکی، حساب بانکی، پیپال و غیره، ارزهای دیجیتال خود را خریداری یا فروش نمایید. برای شارژ حساب دیجیتال با صرافی آنلاین ارز دیجیتال، شما باید ابتدا در یک صرافی معتبر ثبت نام و حساب کاربری خود را فعال کنید. سپس می توانید از قسمت واریز و برداشت، ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را واریز یا برداشت کنید.

آیا می توان از کارت بانکی برای شارژ حساب دیجیتال استفاده کرد؟

در بسیاری از صرافی های دیجیتال شما می توانید از کارت بانکی برای شارژ حساب دیجیتال خود استفاده کنید. سپس به کمک حساب دیجیتال شارژ شده خود این امکان را دارید تا اقدام به خرید و فروش انواع ارز کنید. برای شارژ حساب دیجیتال با کارت بانکی، نیز همانند آنچه در بخش قبل بیان شد باید از کیف پول دیجیتال  و یا یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال استفاده کنید.

آیا شارژ حساب دیجیتال با کارت بانکی امن است؟

شارژ حساب دیجیتال با کارت بانکی، بسته به شرایط می تواند امن یا نا امن باشد و این موضوع به روش و سامانه ای که از آن استفاده می کنید، بستگی دارد. برای افزایش امنیت شارژ حساب دیجیتال با کارت بانکی، توصیه می شود که از راهنمایی های زیر پیروی کنید

  • از کیف پول ها و صرافی های معتبر و مجوز دار استفاده کنید که از پروتکل های امنیتی مانند SSL و HTTPS پشتیبانی کنند.
  • از رمز پویا یا OTP برای تأیید تراکنش های خود استفاده کنید که به شماره تلفن همراه یا ایمیل شما ارسال می شود.
  • اطلاعات کارت بانکی خود را در سامانه های ناشناس یا نامعتبر وارد نکنید و از اشتراک گذاری آنها با دیگران خودداری کنید.
  • از کارت های اختصاصی برای خرید اینترنتی استفاده کنید که محدودیت مالی و زمانی داشته باشند و از حسابهای اصلی خود جدا باشند.
  • به طور کلی، شارژ حساب دیجیتال با کارت بانکی مانند سایر تراکنش های اینترنتی، مستلزم رعایت اصول و مراقبت های امنیتی است.

مزایای شارژ کردن حساب ارز دیجیتال

شارژ کردن حساب ارز دیجیتال یعنی واریز کردن رمز ارزهای مختلف به کیف پول های الکترونیکی که برای نگهداری و مدیریت آنها طراحی شده اند. شارژ کردن حساب ارز دیجیتال مزایایی دارد. به عنوان مثال امنیت بالایی دارد زیرا کیف پول های ارز دیجیتال از رمزنگاری قوی و کلید های خصوصی برای محافظت از دارایی های شما استفاده می کنند. شما می توانید کنترل کامل بر روی حساب خود داشته باشید و از دسترسی های غیرمجاز جلوگیری کنید. همچنین دارای سرعت و سهولت است زیرا شما می توانید با شارژ کردن حساب ارز دیجیتال خود، به راحتی و در هر زمان و مکانی تراکنش های مالی انجام دهید. شما نیازی به انتظار برای تایید بانک یا سرویس دهنده ندارید و می توانید با کمترین هزینه و کارمزد، پول خود را ارسال یا دریافت کنید. همچنین دارای انعطاف پذیری بوده و شما می توانید با شارژ کردن حساب ارز دیجیتال خود، به تنوع بیشتری از رمزارزها دسترسی پیدا کنید و از فرصت های سرمایه گذاری و معامله استفاده کنید. شما می توانید رمزارزهای خود را به یکدیگر تبدیل کنید و یا به صورت نقدی خارج کنید.  برای شارژ کردن حساب ارز دیجیتال خود، شما باید یک کیف پول مناسب برای رمزارز مورد نظر خود انتخاب کنید و آدرس و یا کد QR آن را دریافت کنید. در ادامه به نحوه شارژ حساب کوینکس میپردازیم.

آموزش شارژ کردن حساب صرافی کوینکس

آموزش شارژ کردن حساب صرافی کوینکس

برای اینکه بتوان حساب کوینکس را شارژ کرد لازم است تا در ابتدا آدرس کیف پول تتر در کوینکس برای کاربر کپی شود. سپس باید در یک صرافی ایرانی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت دارد، ثبت نام کرد و در آن صرافی عملیات مربوط به خرید تتر را انجام داد.

برای انجام این کار باید وارد صرافی کوینکس شوید و در صفحه اصلی آن در نوار بالای صفحه گزینه asset را انتخاب کنید.

با انجام این کار زیر منوهای asset برای شما نمایش داده می شود که برای انجام واریز باید گزینه deposite را انتخاب نمایید.

با انجام این کار به صفحه جدید منتقل می شوید سپس می توانید در قسمت coin type نوع سکه خود را انتخاب کنید.

در صورتی که قصد دارید بستر مورد نظرتان را تعیین کنید نیز باید پروتکل تایپ را انتخاب کنید و آن را بر روی بستر مورد نظرتان قرار دهید و سپس آن را انتقال دهید.

در انتهای انجام این امور آدرسی نمایش داده می شود که این آدرس به کیف پول الکترونیکی شما تعلق دارد. این آدرس را باید برای خودتان کپی کنید و آن را نگه دارید تا در مواقع مورد نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

اگر قصد دارید که نوع سکه شما تتر باشد، باید در قسمت coin type واژه usdt را انتخاب کنید زیرا این واژه سمبلی برای تتر است. پس از انجام این کار به پروتکل تایپ بروید و واژه usdt-trc20 را انتخاب کنید.

در ادامه در پایین deposite to می توانید یک سطر طولانی از اعداد و حروف را مشاهده کنید که این این اعداد و حروف همان آدرس کیف پول الکترونیکی شما است. این آدرس را می توانید کپی کنید.

چگونه می توان موجودی حساب را در کوینکس مشاهده کرد؟

چگونه می توان موجودی حساب را در کوینکس مشاهده کرد؟

ارزهای دیجیتالی از نوسانات زیادی برخوردار هستند و دائما بالا و پایین می روند. به همین دلیل اکثر کاربران تمایل دارند که ارزش ارزهای دیجیتال را به صورت مداوم تحت بررسی قرار دهند.

با این وجود اگر میخواهید که ارزش دلاری موجودی خود را به شکل آنلاین چک کنید، باید مسیر زیر را طی نمایید:

ابتدا وارد منوی asset شوید و spot account را انتخاب کنید. بعد از انجام شدن این فرآیند total asset را انتخاب کنید و سپس بخش total asset est را مشاهده نمایید.

در قسمت پایینی این گزینه می توانید نرخ آنلاین همه دارایی های خود را مشاهده کنید و آنها را به نرخ دلار ببینید.

علاوه بر آن در قسمت spot asset در همین صفحه می توانید همه ارزهای دیجیتالی که در صفحه دارید را مشاهده کنید.

کلام پایانی

نحوه شارژ حساب کوینکس به همین آسانی که مشاهده کردید است و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و معاملات خود را در صرافی کوینکس ادامه دهید.

در وب سایت صرافی کوینکس ایران اطلاعات دیگری نیز برای شما عزیزان در خصوص معاملات در این صرافی و …. درج نموده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید. پس مطالعه سایر مقالات ما را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *