info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال سند باکس

ارز دیجیتال سند باکس

Rate this post

این رمز ارز در آگوست ۲۰۲۰فعالیت خود را شروع کرده است و دارای رشد قیمتی خوبی بوده است . این ارز بر روی بلاک چین اتریوم فعالیت می کند و توکن آن دارای استاندارد ERC20  است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال سند باکس می پردازیم .

معرفی ارز سند باکسsand box

ارز دیجیتال سند باکس یکی از پر طرفدارترین ارزهای دیجیتال در زمینه فناوری بازی ها می باشد و با ترکیب بلاک چین ، NFT  و متاورس یک سری پیشرفت های را در زمینه بازی ها به وجود آورده است . این رمز ارز روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود و توکن های زیادی دارد و کاربران به راحتی می توانند از این ارز استفاده کنند و امکان کسب سودآوری از استیک کردن توکن ها سند sand  را دارند.

ویژگی های ارز سند باکس

ارز دیجیتال سند باکس

ارز دیجیتال سند باکس دارای ویژگی های بسیاری می باشد و این ار  رتبه ۳۱ را در بازار جهانی دارد و حدود ۳ میلیارد توکن دارد و علاوه بر توکن SAND,ASSET,CATALYST, LAND, GEM از توکن های این شبکه می باشد.

در اصل ASSET یعنی دارایی که شامل طراحی زمین LAND می باشد و امکان خرید آن از طریق NFT  وجود دارد و بعد از اینکه این توکن وارد بازار شود به توکن ERC1155  تبدیل می شود.

LANDهم زمین است که برای طراحی بازی ها فعالیت می کند و دارای استانداردERC721  است و چند LAND در کنار هم ESTATE را به وجود می آورند .

GEMهم به معنی الماس است و مشخصات دارایی کاربران را در بازی نشان می دهد و در نهایت CATALYST یک توکنی است که میزان ارزش توکن های الماس را ۴ برابر می کند و این توکن ها دارای استانداردERC20  است که دارای COMMON,EPIC, RARE, LEGENDAY در محیط SAND BOX هستند .

از دیگر ویژگی های این ارز PLAY TO EARN  است که با سه روش درآمدزایی می کند یکی طراحی آیتم ها برای بازی ، بازی کردن در بازی های ساخته شده و ساخت بازی و همینطور شرکت PIXOWL تولید کننده و سازنده این ارز سند باکس می باشد.

کاربردهای ارز سند باکس

ارز دیجیتال سند باکس امکان استیک کردن توکن سند را دارد و از این طریق به سود می رسد و امکان تهیه توکن GEM  را در محیط بازی به وجود می آورد . خرید و فروش این ارز و کسب سود از اختلاف قیمت های آن از کلربردهای این ارز می باشد . بیشتر بازی کن ها و گیمرها به توکن سند باکس نیاز دارند و سازندگان آیتم ها هم برای آیتم های خود به توکن سند باکس نیاز دارند و این توکن یک توکن حاکمیتی است که دارندگان آن حق رای گیری را دارند.

مزایای ارز سند باکس

این ارز دیجیتال به گیمرها و سازندگان آیتم برای بازی این اجازه را می دهد که در محیط این شبکه کسب درآمد کنند و چون یک توکن حاکمیتی است زمانی که کاربران این توکن را داشته باشند برای آینده بازی هم موثر است و این ارز برای کسب درآمد برای کاربران و سرمایه گذاران بسیار عالی است و امکان سودآوری از استیک کردن این ارز را دارد.

آینده ارز سند باکس

ارز دیجیتال سند باکس خدمات بسیاری در زمینه بازی های رایانه ای و گیم ها ارائه می دهد و با ترکیب چند فن آوری مانند متاورس ، بلاک چین و NFT  محیط مناسبی برای کسب درآمد و سودآوری بیشتر می باشد و آینده درخشانی این ارز دارد و بسیاری از کاربران تمایل به بازی و استفاده از این ارز را دارند و روزانه یک میلیون کاربر در فضای این شبکه کسب درآمد می کنند و رضایت کاملی از بازار این ارز دارند.

خرید ارز سند باکس

برای خرید ارز دیجیتال سند باکس شما می توانید از صرافی های مختلف این ارز را خریداری کنید و مانند دیگر ارزها ثبت نام و احراز هویت می کنید  به همین منظور شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و نحوه خرید این ارز و ارزهای دیگر را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال سند باکس بر روی بلاک چین اتریوم کار می کند و خودش بلاک چین اختصاصی  ندارد و یکی از بهترین ارزها برای سرمایه گذاری است و در محیط گیم و بازی شما سرمایه گذاری می کنید به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه سفارش این ارز و ارزهای دیگر اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *