info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » رفرال کد در کوینکس

رفرال کد در کوینکس

Rate this post

رفرال کد در کوینکس چیست؟ منظور از رفرال کد در کوینکس چه می باشد؟ در وب سایت کوینکس ایران قصد داریم که این موضوع را برای شما هموطنان عزیز تحت بررسی قرار دهیم.

صرافی کوینکس که یک صرافی بین المللی و بسیار بزرگ در جهان است، کاربران بسیار زیادی دارد و ایرانیان نیز از آن به میزان زیادی استقبال کرده اند. این صرافی برای انجام امور خرید و فروش ارز دیجیتال و رمز ارز قابلیت های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار داده است که لازم است تا کاربران برای ارتباط با آن با ویژگی ها و قابلیت های این صرافی آشنا باشند.

رفرال کد در کوینکس چیست؟

رفرال کد در کوینکس چیست؟

رفرال کد یا کد معرف یک کد یا لینک اختصاصی است که به شما امکان می دهد دوستان یا آشنایان خود را به یک سرویس یا صرافی ارز دیجیتال معرفی کنید و از این طریق پاداش یا سودی دریافت کنید. برای مثال، اگر شما یک کد رفرال از یک صرافی داشته باشید و دوستانتان را با آن کد به آن صرافی دعوت کنید، ممکن است درصدی از کارمزد معاملات آنها را به عنوان پاداش دریافت کنید. این کد در بسیاری از برنامه ها و صرافی های مربوط به معاملات ارز دیجیتال مانند کوینکس وجود دارد.

کد رفرال در کوینکس یک کد یا لینک اختصاصی است که به شما امکان می دهد دوستان یا آشنایان خود را به صرافی کوینکس معرفی کنید و در ازای این دعوت، پاداش یا سودی دریافت کنید. برای پیدا کردن کد رفرال خود، شما باید وارد حساب کاربری خود در وب سایت کوینکس شوید و در منوی شناور بالا روی بیشتر و رفرال کلیک کنید. در این بخش، شما می توانید کد یا لینک رفرال خود را کپی کنید و با دوستان یا آشنایان خود به اشتراک بگذارید. هنگامی که دوستانتان با کد یا لینک رفرال شما در کوینکس ثبت نام می کنند، شما دعوت کننده آنان می شوید و از هر معامله ای که آنها انجام می دهند، تا 40 درصد پاداش دریافت می کنید.

به کمک این قابلیت کاربران صرافی می توانند از لینک و کد رفرال گیری برای دستیابی به سود و درآمد بهره ببرند. به عبارت دیگر کاربران این صرافی می توانند لینک کوینکس را برای جذب کاربر مورد استفاده قرار دهند و در ازای انجام این کار سودی را دریافت نمایند.

میزان سود رفرال کد در کوینکس چه قدر است؟

کاربرانی که از لینک معرفی کوینکس برای جذب کاربر استفاده کنند و با این کار دوستان خود را به صرافی کوینکس دعوت نمایند، می توانند که به میزان 40 درصد در کارمزد های معاملاتی خود سود دریافت کنند که این سود به شکل یک تخفیف برای آنها اعمال می شود.

البته لازم به ذکر است که میزان این سود بین 20 الی 40 درصد متغیر است و ممکن است که همه افراد سود 40 درصدی دریافت نکنند بلکه کمتر از این میزان سود بگیرند زیرا میزان سود حاصل از رفرال گیری در کوینکس به میزان مبلغ واریزی که رفرال های شما انجام می دهند وابسته است.

به عنوان مثال: در صورتی که یکی از رفرال های شما مبلغی معادل هزار دلار را به حساب کوینکس خود واریز کند و سطح اکانت شما صفر باشد، 20 درصد از واریزی انجام شده توسط آن شخص به شما تعلق پیدا می کند. با این وجود 20 درصد از هزار دلار معادل با 200 عدد توکن برای شما می شود که مقدار قابل توجهی است.

هر توکن چه مقدار ارزش دارد؟

توکن هایی که کاربران در این زمینه می توانند به واسطه رفرال کد در کوینکس به دست آورند، تا تاریخ مشخصی ارزشی در حدود 0.04 دلار داشته اند که برای بررسی نرخ دقیق آن باید قیمت روز توکن ها را تحت بررسی قرار دهید زیرا توکن ها دائما در حال تغییر قیمت و ارزش هستند.

لازم به ذکر است که این توکن ها به عنوان یک سوخت در صرافی کوینکس مورد استفاده قرار می گیرند.

سایر صرافی هایی که برنامه رفرال دارند

در حال حاضر صرافی ها و پلت فرم های متعددی مانند کوینکس وجود دارد که برای تشویق کاربران خود سرویس کد رفرال را ارائه می دهد. درباره نحوه استفاده از این کد در کوینکس، در بخش های قبل توضیح دادیم. برخی دیگر از صرافی ها و سرویس های ارز دیجیتال که برنامه رفرال دارند عبارتند از:

آلپاری: یکی از معتبرترین بروکرهای فارکس در جهان که از سال ۱۹۹۸ فعالیت می کند. این بروکر به شما امکان می دهد با کد رفرال خود دوستانتان را به ثبت نام در آلپاری دعوت کنید و از هر معامله ای که آنها انجام می دهند، ۱۰٪ پاداش دریافت کنید.

اکسبیتو: یکی از محبوبترین و قابل اعتمادترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران که از سال ۲۰۱۷ فعالیت میکند. این صرافی به شما امکان می دهد با کد رفرال خود دوستانتان را به ثبت نام در اکسبیتو دعوت کنید و از هر معامله ای که آنها انجام می دهند، ۲۵٪ پاداش دریافت کنید.

نوبیتکس: یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران که از سال ۲۰۱۸ فعالیت می کند. این صرافی به شما امکان می دهد با کد رفرال خود دوستانتان را به ثبت نام در نوبیتکس دعوت کنید و از هر معامله ای که آنها انجام می دهند، ۱۵٪ پاداش دریافت کنید.

روش پیدا کردن کد رفرال و استفاده از آن برای دعوت دوستان

بای پیدا کردن کد رفرال خود، شما باید اول وارد حساب کاربری خود در سرویس یا صرافی مورد نظر شوید. سپس به بخش تنظیمات یا پروفایل خود بروید و گزینه ای را که مربوط به رفرال یا دعوت دوستان است را پیدا کنید بعد کد یا لینک رفرال خود را کپی کنید و با دوستان یا آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین برای استفاده از کدهای رفرال، شما باید یک حساب کاربری در سرویس یا صرافی مورد نظر داشته باشید. سپس یک کد رفرال یا لینک دعوت از طرف سرویس یا صرافی دریافت کنید.  همچنین کد یا لینک رفرال خود را با دوستان یا آشنایان خود به اشتراک بگذارید. و در پایان از پاداش یا سودی که بر اساس فعالیت زیرمجموعه های شما تعیین میشود، بهره مند شوید.

انتخاب سرویس های دارای برنامه کد رفرال

سرویس های دارای برنامه رفرال یا کد معرف، سرویس هایی هستند که به شما پاداش یا سودی می دهند اگر دوستان یا آشنایان خود را به آنها معرفی کنید. برای پیدا کردن این سرویس ها، شما می توانید از موتور های جستجوی اینترنتی مانند بینگ استفاده کنید و با کلمات کلیدی مرتبط جستجو کنید. برای مثال، اگر می خواهید سرویس های دارای برنامه رفرال در حوزه ارز دیجیتال پیدا کنید، می توانید با کلمات کلیدی مانند “رفرال ارز دیجیتال” یا “کد معرف صرافی” جستجو کنید.  با این روش، شما می توانید به لیستی از سرویس های دارای برنامه رفرال دست پیدا کنید و با مطالعه توضیحات و نظرات کاربران، سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چگونه می توان لینک رفرال کد در کوینکس را به دست آورد؟

آن دسته از عزیزانی که قصد دارند این لینک را به دست اورند و با استفاده از آن به رفرال گیری بپردازند، می توانند از طریق سایت کوینکس برای انجام این کار اقدام کنند.

در سایت رسمی کوینکس در قسمت اکانت، بر روی گزینهreferral reward کلیک کنید تا به این شکل بتوانید به قسمت لینک ها و رفرال کد ها بروید.

با وارد شدن به این بخش می توانید رفرال کد خود را مشاهده کنید و آن را کپی نمایید. سپس کد کپی شده خود را به دیگران بفرستید و از دوستانتان بخواهید که به واسطه کد رفرال شما وارد کوینکس شوند و ثبت نام خود را انجام دهند.

علاوه بر آن دراین صفحه لینک رفرال شما نیز قرار داده شده است که اگر بر روی آن کلیک کنید، مستقیما به صفحه ثبت نام منتقل می گردید و دیگر نیازی نیست که کد رفرال را وارد کنید.

در نهایت در قسمت overall referral نیز می توانید تعداد افرادی که با رفرال کد شما در کوینکس ثبت نام کرده اند را مشاهده کنید و آمار انها را داشته باشید.

کلام پایانی

رفرال کد در کوینکس را برای شما عزیزان در کوینکس ایران تحت بررسی قرار دادیم. اگر قصد کار کردن با این صرافی را دارید، هر چه زودتر برای انجام این کار اقدام کنید تا از مزایای بی شمار این صرافی بهره مند شوید.

با وجود مزیت هایی که رفرال کد برای شما دارد و سودی که از طریق آن می توانید به دست اورید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این قابلیت استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با صرافی کوینکس ایران در ارتباط باشید و از ما مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *