info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » آموزش حذف و یا ثبت نام مجدد اکانت کوینکس

آموزش حذف و یا ثبت نام مجدد اکانت کوینکس

5/5 - (1 امتیاز)

آیا می دانید چگونه باید حذف اکانت کوینکس را انجام داد؟ آیا می خواهید نحوه حذف کردن حساب کوینکس را یاد بگیرید؟

با ما در کوینکس ایران همراه باشید تا این مطلب را به شما آموزش دهیم.

صرافی هایی که در زمینه ارز دیجیتال فعال هستند، شرایط خرید و فروش و معامله در بازار ارز دیجیتال را برای کاربران بسیار راحت تر کرده اند و امروزه تعداد بسیار زیادی صرافی به شکل داخلی و خارجی وجود دارند که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می کنند.

صرافی کویکس نیز یکی از صرافی های خارجی و بین المللی است که معاملات مربوط به بازار ارز دیجیتال در آن قابل انجام است و مردم از سراسر جهان می توانند به این صرافی متصل شوند و خرید و فروش خود را انجام دهند.

کاربرانی که در صرافی کوینکس به معامله و سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال می پردازند، ممکن است که به دلیل مسائل مختلفی بخواهند اکانت کوینکس خود را پاک کنند و از آن خارج شوند که شاید همه با نحوه انجام این کار آشنا نباشند.

نحوه حذف اکانت کوینکس

برای حذف اکانت کوینکس و یا غیر فعال کردن آن باید در قسمت SECURITY SETTING گزینه DISABLE YOUR ACCOUNT را فعال کنید تا حساب کاربری شما و اکانت تان غیر فعال شود.

نحوه حذف اکانت کوینکس

زمانی که حساب کاربری خود را به این شکل در صرافی کوینکس غیر فعال می کنید، اتفاقاتی به شرح زیر رخ می دهند:

  • تمامی ترید ها و ورودی های شما در کوینکس غیر فعال می شود.
  • تمامی API هایی که شما ساخته اید به صورت کامل پاک می شوند.
  • تمامی سفارشات شما برای برداشت ارز دیجیتال کنسل می شوند.
  • تمامی سفارشاتی که باز هستند و ORDER هایی که برای خرید و فروش باز نگه داشته اید ،کنسل می شوند.

با این وجود زمانی که می خواهید برای حذف اکانت کوینکس خود اقدام کنید و حساب خود را غیر فعال نمایید به این موارد و غیر فعال شدن آنها نیز توجه داشته باشید.

آیا حذف اکانت کوینکس را در هر زمانی می توان انجام داد؟

در رابطه با این پرسش باید گفت که این امکان وجود دارد تا در هر زمانی برای پاک کردن اکانت کوینکس اقدام کرد و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد، اما توجه داشته باشید که پیش از پاک کردن اکانت خود در صرافی کوینکس، ابتدا ارز دیجیتال و رمز ارز خود را از حساب تان خالی کنید و سپس برای حذف کردن اکانت خود اقدام نمایید.

بهترین زمان برای حذف اکانت کوینکس

در رابطه با بهترین زمان برای حذف اکانت کوینکس باید اشاره کرد که بهترین زمان در این خصوص، هنگامی است که دیگر قصد ادامه فعالیت در صرافی کوینکس را ندارید و می خواهید که برای همیشه از این صرافی خارج شوید.

بهترین زمان حذف اکانت کوینکس

در غیر این صورت بهتر است که صرافی کوینکس را برای خود غیر فعال نکنید و آن را داشته باشید تا در صورت نیاز مجددا بتوانید از آن استفاده کنید.

آیا با حذف اکانت کوینکس مجددا می توان در این صرافی ثبت نام کرد؟

پاسخ به این پرسش نیز مثبت است و کسانی که در صرافی کوینکس حساب کاربری داشته اند و اکانت خود را پاک کرده اند، می توانند مجددا در این صرافی ثبت نام کنند و از خدمات صرافی کوینکس در راستای اهداف مورد نظر خود بهره مند شوند.

ثبت نام مجدد در صرافی کوینکس

چنانچه اکانت صرافی کوینکس خود را حذف کرده اید و می خواهید در این صرافی مجددا حساب کاربری ایجاد کنید باید مسیر زیر را طی نمایید:

ایمیل خود را در بخش مورد نظر وارد کنید و گزینه SEND CODE را بزنید. ایمیل حاوی کد احراز هویت را باز کنید و کد آن را در بخش EMAIL VERIFICATION CODE وارد نمایید.

ثبت نام مجدد در کوینکس

سپس در قسمت پسورد یک رمز عبور تعیین کنید و قسمت CONFIRM PASSWORD را بزنید و با فعال کردن تیک قسمت (من موافقم) روی گزینه SIGN UP کلیک کنید تا مراحل ثبت نام پایان یابد.

بخش پایانی

ما در این مقاله نحوه حذف اکانت کوینکس را در این مطلب برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم تا با انجام این کار آشنا شوید و در صورت نیاز بتوانید حساب کوینکس خود را حذف کنید.

چنانچه می خواهید با صرافی کوینکس، قابلیت های آن، مزایای صرافی کوینکس و … بیشتر آشنا شوید، از سایر مقالاتی که در وب سایت کوینکس ایران درج نموده ایم استفاده کنید.

3 پاسخ__ تا حالا.

  1. Ali گفت:

    سلام
    ایاباریست شدن گوشی وحذف تمام اطلاعات حساب کاربری ارزهای درصرافی هم آز دست می‌رود باسپاس

  2. Ali گفت:

    سلام دوباره
    من یک سوال پرسیدم ولی جوابی ندادید
    ایاباتزدست رفتن حساب کاربری بعلت ریست شدن گوشی دارایی های ماهم ازبین میروند چکاربایدبکنم ممنون میشم پاسخ بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *