info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات

Rate this post

ارز دیجیتال پولکادات یک نسل جدید از بلاک چین های متعددی می باشد که با متحد کردن بلاک چین ها مشکلات مقیاس پذیری و پر هزینه بودن تراکنش ها را حل می کند و با همکاری بلاک چین های دیگر اطلاعات را به راحتی منتقل و برنامه ها و سرویس های قوی و قدرتمند را به وجود می آورد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات می پردازیم.

 

ارز دیجیتال پولکادات چیست؟

در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات این ارز را با نماد DOT  مشخص می شود و رتبه ۷ را در بازار جهانی به خود اختصاص داده است که در این شبکه تعدادی از بلاک چین ها به صورت هدفمند و یکپارچه فعالیت می کنند تا مشکلات مقیاس پذیری و تعامل پذیری را از بین ببرند و این شبکه بر روی حفظ ارتباطات انتقال ارز و امنیت بلاک چین ها فعالیت می کند.

ساختار پولکادات

در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات می توان گفت که پولکادات یک پروتکل چند زنجیره ای است که یک بلاک چین را به بلاک چین های دیگر متصل می کند و پولکادات مشکل مقیاس پذیری را حل کرده است یعنی دارای یک شبکه چند زنجیره ای که مجهز به فناوری شاردینگ sharding  است و اکثر تراکنش ها را در چند زنجیره موازی پردازش می کند.

مورد بعدی در پولکادات انزوا isolation  است که در پولکادات دارای سه اصطلاح می باشد :

ریلی چین Relay chain

شبکه پولکادات اصلی است که تمام بلاک چین ها به آن متصل می شوند .

پاراچین Parachain

یعنی زنجیره های موازی که از طریق پولکادات انجام می شود .

بریج چین Bridge chain

این زنجیره از پروتکل های گاورمنسGovermence  یا نظردهی استفاده نمی کند که در شبکه پولکادات پاراچین می تواند به صورت موازی شکل مقیاس پذیری را حل کند.

اهداف ارز دیجیتال پولکادات

در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات سه هدف اصلی را بررسی می کنیم :

حاکمیت : این ارز دیجیتال به کاربران خود امکان امتیازاتی از قبیل تعیین کارمزدها ، حذف پاراچین ها و تغییرات پروتکل ها را به دارندگان رسمی توکن پولکادات نمی دهد و فقط در فرایند تصمیم گیری مشارکت دارند.

عملیات : کسانی که دارنده توکن پولکادات هستند مکانیسم اجماع شبکه را برای آنها تسهیل می کند.

پرداخت : شبکه پولکادات به کاربرانی که در شبکه فعالیت بالایی دارند پاداش عرضه می کند و به خاطر آینده این شبکه یک عرضه سالیانه برای تشویق کاربران می دهد.

بنابراین اهداف پولکادات مقیاس پذیری و شاردینگ در بلاک چین خود می باشد و توانایی انتقال سرعت بالا در تراکنش ها را دارد و یک پلی رابط میان بلاک چین های شبکه های دیگر است و همه به صورت زنجیروار می توانند با یکدیگر ارتباط و امنیت داشته باشند.

انواع استفاده از ارز پولکادات

در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات این رمزارز قابلیت استخراج ندارد و کاربران نمی توانند آن را در کیف پول خود ذخیره کنند و روش توزیع آن منحصر به فرد است و مانند اثبات سهام می باشد .

سرمایه گذاری

در این شبکه افراد درستکار پاداش دریافت می کنند و افراد خرابکار توکن های خود را از دست می دهند و سود سهام پولکادات بین ۵ تا ۲۰ درصد در سال می باشد که با این سود ایمنی شبکه تضمین می شود.

حاکمیت شبکه

در این شبکه افرادی که توکن دات را دارند نظارت کامل و دقیق بر روی شبکه می توانند داشته باشند و مدیریت رویدادها و رفع مشکلات را به دارندگان توکن پولکادات می دهد.

وثیقه گذاری

به وسیله وثیقه گذاری بلاک چین های جدید به شبکه پولکادات اضافه می شود و پارچین های منقضی از طریق حذف توکن وثیقه حذف می شوند و به نوعی اثبات سهام می باشد.

نحوه خرید ارز دیجیتال پولکادات

در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات بهترین راه برای خرید این است که به سایت صرافی کوینکس مراجعه کرده و از طریق ریال یا کارت بانکی خرید خود را انجام دهید و یا از طریق دیگر ارزها مانند بیت کوین یا تتر این ارزها را خریداری و آن را به پولکادات تبدیل کنید.

سخن پایانی

در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پولکادات می توان گفت که این ارز یک ارز جدیدی است که به خوبی پیشرفت کرده و افراد زیادی از آن استقبال کرده اند و دارای مهمترین زنجیره های تخصصی در یک شبکه مقیاس پذیری می باشند به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید و فروش این ارز و ارزهای دیگر اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *