info@coinexiran.com

خانه » اخبار و اطلاعات » ارز دیجیتال سولانا

ارز دیجیتال سولانا

Rate this post

ارز دیجیتال سولانا در سال ۲۰۱۷ توسط آناتولی پاکونکو فعالیت خود را شروع کرد و این شبکه دارای بلاک چین غیرمتمرکز است و از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال سولانا می پردازیم.  

 

 

 

معرفی ارز سولانا solana

ارز دیجیتال سولانا دارای سرعت بسیار بالا و هزینه تراکنش پایین می باشد و یکی از رقیب های اصلی اتریوم است و از تعداد زیادی از اپلیکیشن غیرمتمرکز پشتیبانی می کند و تراکنش ها را در کمتر از چند ثانیه تایید می کند و از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کند که مشکل مقیاس پذیری را حل کرده است برای ورود به صرافی کوینکس کلیک کنید.  

عملکرد ارز سولانا چگونه است ؟

ارز دیجیتال سولانا دارای عملکرد پیچیده ای است و از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کند که این مکانیزم شامل تراکنش های زمان سنجی است که زمان سنجی در ایجاد یک بلاک سولانا به منزله یک مرجع برای زمان مورد استفاده قرار می گیرد که به این مرجع زمان تابع هش SHAA256   می گویند. عملکرد این شبکه به صورتی است که از تمام نودها استفاده می کند و بر خلاف ارزهای دیگر سولانا میزان پاداش بلاکش متناسب با میزان توکن آن در شبکه است .

ویژگی های ارز سولانا

ارز دیجیتال سولانا دارای توکن sol  در شبکه بلاک چین سولانا است که از الگوریتم اجماع اثبات سهام بهره می برد و به کاربرانی که از این ارز استفاده می کنند پاداش می دهد . برای افزایش امنیت تمام کارمزدهای پرداختی از طریق sol  محاسبه و پس از دریافت سوزانده می شود که این ویژگی باعث افزایش قیمت این ارز می شود . یکی دیگر از ویژگی های سولانا این است که دارای شبکه بلاک چین تک لایه و سرعت بالا است و تمرکز بر روی افزایش مقیاس پذیری بدون کاهش امنیت و تمرکززدایی می باشد و هدف این شبکه پشتیبانی از تمام بلاک چین های با سرعت بالا در سیستم مالی است.

نوآوری های ارز سولانا

بهبود مقیاس پذیری : ارز دیجیتال سولانا دارای نوآوری های الگوریتم اجماع اثبات تاریخ یا POH  می باشد که باعث مقیاس پذیری بیشتر پروتکل می شود و قابلیت استفاده از آن را بالا می برد. زمان پردازش کوتاه : این ارز به دلیل زمان پردازش خیلی کوتاه شناخته شده است. این شبکه ارز سولانا زمان اعتبارسنجی را برای معامله و قراردادهای هوشمند به طور قابل توجهی کاهش داده است که با این زمان پردازش کوتاه این ارز مورد توجه بسیاری از نهادها و سازمان ها قرار گرفته است. کارمزد کم در قبال پردازش سریع : این پروتکل سولانا برای افرادی است که زمان کافی ندارند و این پروتکل طوری طراحی شده است که کارمزد این معاملات بسیار پایین است و مقیاس پذیری و پردازش را سریع انجام می دهد.

آینده ارز سولانا

ارز دیجیتال سولانا با FTX در صرافی غیرمتمرکز سریوم همکاری دارد و این نشان دهنده رشد آن می باشد و همینطور سولانا با چین لینک همکاری دارد و با همکاری با پروژه تتر توانسته است که USDT را به اکوسیستم خود وارد کند و هم چنین زمان تولید بلوک خود را کاهش داده و آن را به ۸۰ میلی ثانیه رسانده است.

تحلیل قیمت ارز سولانا

قیمت ارز دیجیتال سولانا افزایش چشمگیری داشته است این ارز توانسته است در صرافی های بزرگ بایننس خرید و فروش شود که قرار گرفتن در لیست صرافی های بزرگ تاثیر بسزایی در آینده این ارز دارد و با افزایش قیمت بیت کوین قیمت این ارز هم افزایش پیدا کرد . به هر حال ما در بازار ارزها شاهد نوسانات قیمتی خواهیم بود ولی تا کنون این رمزارز شاهد افزایش قیمت بوده است.

خرید ارز دیجیتال سولانا

ارز دیجیتال سولانا را می توان از صرافی های ارز دیجیتال خریداری کرد و البته باید صرافی های را انتخاب کنید که دارای اعتبار باشند و روزانه حجم معاملات آنها بالا باشد و در واقع صرافی های داخلی و خارجی متعددی وجود دارد که شما می توانید این رمزارز را از آنها خریداری کنید به همین منظور شما می توانید با مراجعه به سایت صرافی کوینکس خرید و فروش این ارز و ارزهای دیگر را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال سولانا دارای امنیت بسیار بالایی است و بر مبنای بلاک چین عیرمتمرکز می باشد و این شبکه تلاش می کند تا با ایجاد برنامه های غیرمتمرکز یا همان DAPP را آسان و کاربردی کند و سرمایه گذاران برای این ارز را سرمایه گذاری بلند مدت در نظر می گیرند به همین منظور شما می توانید با ارتباط با صرافی کوینکس از نحوه خرید و سفارش این ارزها اطلاع حاصل کنید‌.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *