info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » توکن های NFT چیست و بهترین آن ها کدام اند؟

توکن های NFT چیست و بهترین آن ها کدام اند؟

5/5 - (1 امتیاز)

آیا می دانید توکن های NFT چیست و بهترین آن ها کدام اند؟ آیا می خواهید با این توکن ها آشنا شوید؟

با ما در صرافی کوینکس ایران همراه باشید تا این مطالب را برای شما شرح دهیم.

با توجه به رونق بازار ارز دیجیتال در کشور ما و سایر کشورهای جهان لازم است تا کسانی که در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند از اصطلاحات و واژه های مختلفی که در این بازار استفاده می شود، آگاه باشند تا بتوانند یک فعالیت مناسب در این بازار داشته باشند و سرمایه گذاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

توکن های NFT از جمله اصطلاحات رایج در این بازار محسوب می شوند که باید حتماً با آنها آشنایی داشته باشید و شناخت کافی از آنها داشته باشید.

توکن های NFT چیست و بهترین آن ها کدام اند

توکن های NFT یکی از اصطلاحات رایج در این بازار محسوب می شوند که منظور از توکن NFT توکن های غیر قابل معاوضه هستند که در شبکه بلاک چین ایجاد می شوند. NFT مخفف عبارت Non Fungible Token است که به معنای غیر قابل معاوضه بودن توکن ها است.

توکن های nft چیست و بهترین آن ها کدام اند

از توکن های NFT در واقع برای احراز هویت آثار دیجیتالی استفاده می شود و این توکن ها که از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، امکان جا به جایی طراحی دیجیتال تا تصویر و موسیقی را را برای کاربران فراهم می کنند و می توانند که بین دو کاربر این اطلاعات را جا به جا کنند.

توکن های NFT را می توان به عنوان ارزهای منحصر به فردی نیز معرفی کرد که هیچ گونه واحد تعویض پذیر ندارند و فاقد بلاک چین اختصاصی هستند و از آنها برای رمز گذاری استفاده می شود.

بهترین توکن های NFT

در میان توکن های NFT برخی از آنها به عنوان بهترین توکن ها شناخته می شوند که آنها را میتوان به شرح زیر معرفی کرد:

توکن چیلیز (Chiliz)

توکن چیلیز یکی از بهترین توکن ها است که در حال رشد است و این توکن دارای یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است.

در حال حاضر این توکن در حدود 50 میلیون دلار برای گسترش دادن به پروژه خود سرمایه گذاری کرده است و در زمینه سرگرمی فعالیت خود را پایه گذاری کرده است.

بهترین توکن های nft

توکن چیلیز این امکان را در اختیار مؤسسات ورزشی قرار داده است تا به واسطه بلاک چین به کسب درآمد از طریق هواداران بپردازد.

توکن دیسنترالند (Decentraland)

از دیگر انواع توکن که به عنوان بهترین توکن شناخته می شوند باید به دیسنترالند اشاره کنیم که این توکن نیز همانند چلیز بر بستر اتریوم قرار دارد و از توکن های Mana و Land در آن استفاده می گردد.

با استفاده از توکن های Mana می توان اقلام بازی را خریداری کرد و توکن Land نیز مربوط به یک قطعه زمین در گیم است.

به کمک پلتفرم این توکن امکان کسب درآمد از طریق محتوا و اپلیکیشن محیا شده است و این مسئله باعث برتر شناخته شدن توکن دیسنترالند گردیده است.

توکن تتا (Theta)

تتا یکی از بهترین و معروف ترین توکن های غیر قابل معاوضه است که تمرکز اصلی آن بر روی محتواهای ویدئویی قرار گرفته است.

در توکن تتا یک فضای مشخص برای اشتراک گذاری ویدئوها فراهم شده است که این فضا به شکل غیر متمرکز فعال است.

توکن تتا یکی از بهترین بهترین توکن های nft

افرادی که از توکن تتا استفاده می کنند از این امکان برخوردار هستند که به شکل همتا به همتا برای اشتراک گذاری پهنای باند و توان محاسباتی اقدام کنند.

سخن پایانی

در صرافی کوینکس ایران که از صرافی های فعال در حوزه ارز دیجیتال است، بررسی کردیم که توکن های NFT چیست و بهترین آن ها کدام اند.

حال که با بهترین انواع توکن های NFT آشنا شدید و مشخصات آنها را دریافتید، بهتر است که از آنها در بازار ارز دیجیتال استفاده کنید.

چنانچه قصد سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را داشته باشید و یا بخواهید که سرمایه موجود خود در این بازار را به پول نقد تبدیل کنید، می توانید از صرافی کوینکس ایران کمک بگیرید و با استفاده از این صرافی ارزهای خود را به پول فیات تبدیل کنید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید و یا سایر مقالات موجود در این وب سایت را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *