info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » اصطلاحات صرافی کوینکس

اصطلاحات صرافی کوینکس

Rate this post

آیا با اصطلاحات صرافی کوینکس آشنا هستید؟ آیا می دانید رایج ترین اصطلاحات در صرافی کوینکس چه هستند؟

صرافی کوینکس یک صرافی بین المللی در زمینه بازار ارز دیجیتال است که امکان انجام معاملات در بازار ارز دیجیتال توسط این صرافی وجود دارد. صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی است که هیچ کشوری را تحریم نکرده است و به همه کشور های جهان امکان استفاده از کوینکس را فراهم کرده.

در این صرافی همانند دیگر صرافی های فعال در زمینه بازار ارز دیجیتال، اصطلاحات رایج بیشماری وجود دارد که لازم است تا کاربران این صرافی با تمامی اصطلاحات و مفاهیم کوینکس و یا حداقل با بیشتر آنها آشنا باشند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از این صرافی استفاده کنند.

آشنایی با اصطلاحات کوینکس

اصطلاحات صرافی کوینکس

رایج ترین اصطلاحاتی که در صرافی کوینکس وجود دارند، از قبیل زیر می باشند:

معاملات OTC 

صرافی کوینکس قادر است تا از معاملات OCT و یا معاملات خارج از بازار پشتیبانی کند که این معملات به معاملات فرابورس نیز شهرت دارند. معاملاتی که در این پلتفرم وجود دارند به ارزهای خاص محدود نمی شود و کاربران می توانند که دیگر معاملات را نیز با استفاده از ارز های رمز پایه انجام دهند.

معاملات فیوچرز

معاملات فیوچرز به معاملاتی گفته می شود که در صرافی کوینکس انجام می شوند. این معاملات به آینده اختصاص دارند و معاملاتی هستند که در آینده صورت می گیرند. در صرافی کوینکس می توان به معاملات فیوچرز دسترسی داشت اما بهتر است که افرادی با این معاملات کار کنند که مهارت کافی در بازار ارز دیجیتال داشته باشند.

پوزیشن لانگ و شرت

در معاملات فیوچرز بخشی به نام پوزیشن لانگ و شرت وجود دارد که منظور از پوزیشن لانگ رشد کردن قیمت تحت شرایطی است که بتوان از آن سود کسب کرد و پوزیشن شرت نیز به معنای ریزش پیدا کردن قیمت است در حالی که از ریزش ایجاد شده در قیمت بتوان برای کسب سود استفاده کرد.

اهرم

اهرم اصطلاح دیگری است که در معاملات فیوچرز صرافی کوینکس استفاده می شود. اهرم به گونه ای است که به کمک آن می توان میزان سود و زیان را افزایش داد. به عنوان مثال: اگر در معامله ای ده درصد سود به دست اورده باشید توسط لوریج سود شما صد در صد می شود و در صورتی که ضرر کرده باشید نیز با این گزینه ضرر شما صد در صد می شود.

توکن صرافی کوینکس

توکن کوینکس به معنای یک طرح منحصر به فردی است که توسط ارائه دهندگان این صرافی در دسترس کاربران قرار گرفته است و از آن در انجام معاملات در صرافی کوینکس به عنوان سوخت مورد نیاز استفاده می شود که سرعت تراکنش ها را افزایش می دهد.

کیف پول کوینکس

از دیگر اصطلاحات صرافی کوینکس باید به کیف پول کوینکس اشاره کرد که این کیف پول ها به میزان زیادی به حساب های بانکی در دنیای واقعی شباهت دارند و اجازه دریافت، ارسال و ذخیره ارز های دیجیتال را برای شما صادر می کنند. لازم به ذکر است که کیف پول ها انواع مختلفی دارند.

حساب دمو کوینکس

حساب دمو که به آن حساب آزمایشی نیز گفته می شود از دیگر اصطلاحات صرافی کوینکس است که بسیار رایج است. حساب دموی کوینکس به گونه ای است که هم معامله گران تازه وارد می توانند از آن استفاده کنند و هم معامله گران حرفه ای امکان استفاده از آن را دارند.

حساب دمو به این شکل است که با استفاده از آن می توان ارز های دیجیتالی را به صورت آزمایشی ترید کرد و به این شکل قدرت خود را برای ترید کردن ارز های دیجیتال سنجید تا در مواقع مورد نیاز با اعتماد به نفس بتوان به ترید کردن ارز های صرافی کوینکس پرداخت و آنها را پیش بینی کرد.

سخن پایانی

اصطلاحات صرافی کوینکس را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم تا به این شکل بتوانید اطلاعات خود را در زمینه بازار ارز دیجیتال و کار کردن با صرافی کوینکس افزایش دهید و معاملات موفقیت آمیزی در این صرافی داشته باشید.

فراموش نکنید که برای موفقیت هر چه بیشتر در بازار ارز دیجیتال و صرافی کوینکس لازم است که تا جای ممکن دانش خود را در این زمینه بالا ببرید. به عبارت دیگر دریافت دانش بیشتر در خصوص بازار ارز دیجیتال رابطه مستقیم با موفقیت شما در کسب سود دارد که با این وجود نباید از این مساله غافل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *