info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » توکن صرافی کوینکس

توکن صرافی کوینکس

Rate this post

در رابطه با خرید توکن صرافی کوینکس چه می دانید؟ آیا می دانید توکن صرافی کوینکس چیست و چه کاربردی دارد؟ چگونه می توان توکن صرافی کوینکس را خریداری کرد؟ توکن کوینکس به عنوان کارمزد چگونه است؟

اگر قصد دارید که با توکن در صرافی کوینکس آشنا شوید، با ما در کوینکس ایران همراه باشید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ارز دیجیتال و خرید و فروش آن در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است و برخی از ارز های دیجیتال که در این بازار مجازی خرید و فروش می شوند، تا کنون توانسته اند که رشدی هزار درصدی پیدا کنند و کسانی که این ارز ها را خریداری کرده اند سود بسیار خوبی به دست آورده اند.

با گسترش استفاده از این ارز های مجازی برخی از صرافی ها که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعال هستند، در طی اقدامی توکن های مخصوص به خود را صادر کرده اند و از آن استفاده می نمایند.

توکن صرافی کوینکس نیز یکی از همین توکن ها است که به وسیله صرافی کوینکس در سال 2018 ایجاد شد و آن را به دنیای ارز های دیجیتالی معرفی کردند.

توکن چیست؟

توکن صرافی کوینکس

در حالت کلی توکن به معنای یک واحد رمز ارز در بلاک چین است و مفهومی جداگانه از رمز ارز  و ارز دیجیتالی دارد. در واقع توکن را می توان به هر نوع دارایی که قابل انتقال و مبادله باشد، اختصاص داد.

توکن ها بر روی بلاک چین ایجاد می شوند و بر اساس خصوصیاتی که برای انها تعریف شده است، می توان آنها را دسته بندی کرد.

با در نظر گرفتن این مساله که کوین ها نیز می توانند یک نوع توکن باشند، باید اشاره کرد که هر کوینی به عنوان توکن در نظر گرفته نمی شود.

توکن ها دارای انواع مختلفی هستند که امروزه صرافی کوینکس نیز توکن مخصوص خود را ایجاد کرده است و آن را در اختیار کاربران صرافی کوینکس قرار داده است.

آشنایی با توکن کوینکس

توکن کوینکس که آن را با نام coinex و یا cet نیز می شناسند یک طرح رسمی از خدمات و ارزش افزوده در صرافی کوینکس است که برای بهره مند شدن از مزیت های مخصوصی در صرافی کوینکس در سال 2018 توسط این شرکت ارائه داده شد.

توکن کوینکس بر پایه erc 20 اتریوم صادر شده است و بر روی زنجیره coinex تکامل پیدا کرده است و امروزه از آن به عنوان سوخت برای سرعت دادن به تراکنش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

صرافی کوینکس زمانی که اولین توکن رسمی خود را صادر کرد، اعلام نمود که همه افراد در سراسر جهان می توانند از این توکن استفاده کنند.

توکن صرافی کوینکس به عنوان کارمزد

در صرافی کوینکس کاربران این صرافی می توانند که توکن کوینکس را به عنوان کارمزد معاملات خود مورد استفاده قرار دهند و به این شکل نرخ کلی کارمزد خود را کاهش دهند. با استفاده از توکن کوینکس به عنوان کارمزد، کاربران می توانند که مبلغ کلی کارمزد خود را به میزان 50 الی 75 درصد کاهش دهند و از مزایای آن بهره مند شوند.

توکن صرافی کوینکس در معاملات داخلی

از توکن صرافی کوینکس علاوه بر اینکه می توان به عنوان کارمزد استفاده کرد، این امکان نیز وجود دارد که آن را در معاملات داخلی مورد استفاده قرار داد. با وجود اینکه بیشتر رمز ارز ها در این صرافی لیست شده اند، امکان معاوضه آنها با توکن کوینکس وجود دارد.

خرید توکن صرافی کوینکس

کاربران عزیزی که با صرافی کوینکس وارد معامله شده اند، می توانند برای خرید توکن کوینکس اقدام کنند و در این خصوص کافی است تا به صفحه خرید صرافی کوینکس وارد شوند و توکن کوینکس را مستقیما خریداری نمایند.

لازم به ذکر است که توکن صرافی کوینکس را می توان با رمز ارز های BCH ، BTC و USDT خریداری کرد.

سخن پایانی

توکن صرافی کوینکس را در وب سایت کوینکس ایران تحت بررسی قرار دادیم تا به شما هموطنان عزیز کمک کنیم که شناخت بیشتری نسبت به این صرافی داشته باشید و در صورت تمایل بتوانید از توکن صرافی کوینکس استفاده کنید و از مزیت های آن بهره مند گردید.

در صورتی که مشتاق هستید تا شناخت بیشتری از این صرافی ارز دیجیتال پیدا کنید، سایر مقالات درج شده در وب سایت را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *