info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » استیکینگ ارزهای دیجیتال

استیکینگ ارزهای دیجیتال

Rate this post

یکی از روش های مهم برای استخراج ارزهای دیجیتال استیکینگ می باشد که در اصل معنی استیکینگ یعنی قفل کردن ارزهای دیجیتال در بلاک چین برای دریافت پاداش می باشد و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و دریافت سود است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی استیکینگ ارزهای دیجیتال می پردازیم.

معرفی و مفهوم استیکینگ

استیکینگ ارزهای دیجیتال به معنای قرار دادن ارزها در بلاک چین برای کسب پاداش است که کاربران برای حفظ امنیت بلاک چین با اثبات سهام دارایی های خود را در کیف پول خود قفل یا ذخیره می کنند که این روش با روش اثبات کار تفاوت دارد چون در اثبات سهام هر فرد با دارایی خود امنیت شبکه را ایجاد می کند.

 

استیکینگ ارزهای دیجیتال

استیکینگ ارز دیجیتال چگونه کار می کند؟

استیکینگ ارزهای دیجیتال نگهداری یک دارایی برای دریافت پاداش در شبکه بلاک چین می باشد که از روش اثبات سهام استفاده می کند و زنجیره های pos  را از طریق استیکینگ تولید می کنند و باعث می شوند که بلاک ها بدون اتکا به سیستم سخت افزاری استخراج شوند پس می توان گفت که در روش اثبات سهام به جای رقابت با بلاک بعدی محاسبات انجام می گیرد و معیار محاسبات بسیار مهم است و بر اساس تعداد کوین ها که نگهداری می شود اعتبارسنجی دارد .

مزایای استیکینگ ارز دیجیتال

مزایای استیکینگ ارزهای دیجیتال شامل شفافیت بیشتر و امنیت بیشتر در ارزها می شود و همچنین باعث ثبات در بلاک چین است و دیگر نیاز به خرید دستگاه استخراج و هزینه های گزاف نیست و باعث کاهش مصرف انرژی می شود و الگوریتم اثبات سهام از مصرف بیش از اندازه انرژی جلوگیری می کند و روشی برای ایجاد امنیت و تایید تراکنش ها می باشد.

همچنین از مزایای دیگر استیکینگ ایجاد درآمد است که بدون نیاز به تبدیل کردن می توان کوین های بیشتری به دست آورد و با ذخیره آن از شبکه پاداش دریافت کرد و سود خود را از استیک به دست آورید .این استیک نیاز به سرمایه ندارد و با هر سرمایه ای می توان فعالیت کرد و کار با آن بسیار ساده و راحت است.

برای ورود به صرافی کوینکس کلیک کنید.

معایب استیکینگ ارزهای دیجیتال

دوره و زمان قفل کردن ارز دیجیتال

زمانی که ارز خود را استیک می کنید یعنی ارز خود را قفل کرده اید و نمی توانید آن را جا به جا یا منتقل کنید که این مسئله یکی از معایب این استیک کردن می باشد البته بیشتر ارزها مانند ترون به همین صورت عمل می کنند .

نقدینگی و نوسانات

یکی دیگر از معایب استیک نقدینگی است چون قیمت بازار در حال نوسان است توکن های که قفل می شوند خطرات از دست دادن نقدینگی را دارند و کاهش قیمت پیدا می کنند.

مدت زمان پاداش

یکی دیگر از معایب استیکینگ ارزهای دیجیتال مدت زمان پاداش است که ممکن است چند روز طول بکشد تا پاداش به کیف پول شما واریز شود که نحوه واریز هم بر اساس انتخاب ولیدیتور می باشد.

کمیسیون تایید کننده یا ولیدیتور

در الگوریتم اثبات سهام ولیدیتور وظیفه تراکنش ها را دارد و همیشه این سیستم روشن و فعال است و بر اساس ولیدیتور درصدی به عنوان کارمزد باید پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجتیال وکس

آینده سهام گذاری یا استیکینگ ارزها

آینده استیکینگ ارزهای دیجیتال از نظر زیست محیطی و اقتصادی بسیار کم هزینه و سالم تر می باشد و هر روز سهام گذاری در این بخش افزایش پیدا می کند و بهترین کار با تحقیق دقیق همین استیک کردن می باشد که آینده آن بسیار روشن است چون سود قابل توجهی به کاربران و تامین کنندگان نقدینگی پرداخت می کند.

نحوه استیک کردن ارزهای دیجیتال

استیک ارزهای دیجیتال را می توان از طریق استیک سرد یعنی آفلاین و یا از طریق  استیک صرافی انجام داد که صرافی های مختلفی از استیک کردن پشتیبانی می کنند و برای سرمایه گذاران صرافی ها برای استیک کردن بسیار مهم می باشند به همین منظور شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و نحوه استیک کردن و سهام گذاری را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

استیکینگ ارزهای دیجیتال یعنی قفل کردن ارزها در شبکه بلاک چین برای دریافت پاداش می باشد که اگر شما دنبال یک درآمد بالا و سود هستید می توانید ارز دیجیتال خود را در کیف پول خود ذخیره و نگهداری کنید و در ازای آن سود و پاداش دریافت کنید به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه سفارش استیکینگ اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *