info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال وکس

ارز دیجیتال وکس

Rate this post

یکی دیگر از ارزهای معروف دیجیتال که هدف آن مقیاس گذاری معاملات در بستر غیرمتمرکز می باشد و این ارز دیجیتال توسط op skins حمایت و پشتیبانی می شود و با توکن wax شناخته می شود و پروتکل آن تابع فرایند اثبات سهام Dpos  می باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال وکس می پردازیم.

ارز وکس چیست ؟

ارز دیجیتال وکس در سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۲۰۱۷ به بازار ارزهای جهانی راه یافت . این ارز به گیمرها دسترسی دارد و تمرکز آن بر روی معاملات آیتم های مجازی است و توسط OP skins پشتیبانی می شود و کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است . این رمز ارز سریع ترین و امن ترین تراکنش معاملات را در بستر خود انجام می دهد و افرادی که  بازی های الکترونیکی انجام می دهند می توانند از این پلتفرم استفاده کنند که دارای مزایا و ویژگی های بسیاری می باشد.

ارز دیجیتال وکس

ویژگی های رمز ارز وکس

امنیت شبکه

یکی از ویژگی های این ارز دیجیتال وکس امنیت شبکه می باشد که کاربران از امنیت شبکه اطمینان و اعتماد دارند و خرید و فروش در این پلتفرم بسیار امن می باشد.

نقدینگی زیاد

این ارز دارای دارایی بسیاری می باشد که از طریق بازی های متنوع می تواند معاملات خود را انجام دهد .

هزینه پایین

یکی دیگر از ویژگی های مهم این ارز هزینه پایین آن می باشد که به علت پایین بودن هزینه معاملات اکثر کاربران از این ارز سود زیادی دریافت می کنند.

محافظت در برابر نوسانات قیمت

این ارز با استفاده از پلتفرم خود در مقابل نوسانات قیمت محافظت می شود و کاربران در این نوسانات ضرر و زیان نمی کنند.

استیکینگ

کاربرانی که این ارز را دارند می توانند در کیف پول خود استیکینگ کنند و پاداش بگیرند و همینطور می توانند در رای گیری شبکه شرکت کنند. همچنین برای ورود به صرافی کوینکس کلیک کنید.

عملکرد ارز دیجیتال وکس

مدل اجماع

ارز دیجیتال وکس به کسانی که تولید کننده بلاک هستند می توانند در مدیریت شبکه همکاری کنند و با اجماع نودهای واقعی به هم متصل شوند و عملکرد شبکه را قوی تر کنند.

تولید بلاک

کاربرانی که این ارز را دارند می توانند توکن تولید کنند و توسط انجمن تایید شوند . تولید بلاک توسط اعضا در هر نیم ثانیه انجام می شود و اگر کاربران نتوانند تولید بلاک کنند بلاک چین به مشکل برخورد می کند که برای جلوگیری از این مشکل باید ۵۰ درصد کمتر تولید بلاک کنند و در ازای آن هیچ پاداشی دریافت نکنند.

قراردادهای هوشمند

از مهمترین قسمت ارزهای دیجیتال قراردادهای هوشمند می باشد که همه پارامترها ، کدها ، اطلاعات همه روی شبکه با قراردادهای هوشمند انجام می شود.

استیک کردن توکن ها

یکی دیگر از عملکردهای مهم ارز دیجیتال وکس رای دادن ، پاداش دادن و غیره می باشد که برای استیک کردن می توان از کیف پول sql , scatter استفاده کرد و در رای گیری شرکت و پاداش دریافت کنید.

آینده ارز وکس

ارز دیجیتال وکس برای دارایی مجازی به خصوص بازی های ویدیویی راه اندازی شده است و این ارز در اصل یک توکن غیر قابل استخراج است و عوامل بسیاری باعث شده است که این نوع ارز آینده بسیار سودآوری برای سرمایه گذاران داشته باشد چون معاملات در آن سریع تر و امن تر انجام می شود و هزینه های آن بسیار پایین می باشد  و دارای ابزارهای است که خدمات متنوعی را پشتیبانی می کند که این خدمات شامل OAUTH, WAX , SSO میباشد.

قیمت ارز دیجیتال وکس

ارز دیجیتال وکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل تورم ، نرخ بهره ، رکود اقتصادی ، سفته بازی ، مبادلات خارجی کشور، ثبات سیاسی و اقتصادی کشورها و  غیره بستگی دارد . البته این ارز دچار نوسانات قیمتی کمتری نسبت به ارزهای دیگر است که به همین منظور شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و نحوه قیمت این ارز را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال وکس یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال دنیا است که دارای پروتکل هدفمند می باشد و تمام معاملات الکترونیکی آن سریع و ایمن است و بسیاری از سرمایه گذاران فرصت مناسبی برای خرید و فروش این ارز را دارند به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه سفارش و خرید ارزهای دیجیتال اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *