info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال چیا

ارز دیجیتال چیا

4.7/5 - (3 امتیاز)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال جدید که در سال ۲۰۱۷راه اندازی شد و بنیان گذار آن برام کوهن می باشد که این شبکه دارای بلاک چین متمرکز بر قراردادهای هوشمند است و فعالیت این شبکه برای حفظ محیط زیست می باشد و مصرف انرژی را کاهش و با طبیعت سازگار است  به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال چیا می پردازیم.

ارز دیجیتال چیا

رمز ارز چیا چیست ؟

ارز دیجیتال چیا از الگوی اثبات فضا و زمان برای قراردادهای هوشمند خود استفاده می کند و یک رمز ارز سبز شناخته شده است . این ارز دارای کد خاصی است که به جای استفاده از کامپیوترهای قوی و سنگین از فضاهای خالی هارد درایو برای امنیت بلاک چین خود استفاده می کند و زمانی که بلاک جدید در بلاک چین اضافه می شود هش آن با هش درایو فارمرها مقایسه می شود و به نزدیک ترین نتیجه به کاربران  پاداش داده می شود و میزان برنده شدن کاربران یا فارمرها بر اساس میزان فضای حافظه ای است که در اختیار شبکه چیا قرار می دهند.

ویژگی های ارز دیجیتال چیا

توکن ارز چیا XCH  است و نام این ارز از گیاه خانواده نعنا گرفته شده است .این ا ز بدون مصرف انرژی و برق کار استخراج خود را انجام می دهد و فضای خالی هر بلوک در شبکه بلاک چین چیا حدود ۱1۰گیگا بایت است و با استفاده از الگوریتم اثبات فضا و زمان برای تایید تراکنش های خود استفاده می کند و کلیه عملیات بانکی ، بانکداری ، پرداخت ها ، عملیات صرافی ها و غیره در این شبکه انجام می گیرد و به جای ماینینگ ( استخراج ) از فارمینگ زراعت استفاده می شود که با استفاده از هارد درایو استخراج خود را انجام می دهد.

مزایای ارز چیا

ارز دیجیتال چیا نسبت به سایر ارزها دارای مزایای بسیاری می باشد مانند مصرف انرژی پایین ، امنیت بالا ، سرعت تراکنش ها ، سود بالا از هارد دیسک ها ، نقل و انتقال سریع معاملات ، قراردادهای هوشمند می باشد.

اثبات فضا و زمان در ارز چیا چیست ؟

استخراج ارز دیجیتال چیا را می توان از طریق فضای آزاد بین هارد دیسک انجام داد و همه کاربران بر روی کامپیوترها و گوشی های خود و تبلت  فضای اضافی زیادی دارند که می توان عملیات فارمینگ را به راحتی انجام داد که هر بلاک چین به ۱۱۰ گیگابایت  فضا احتیاج دارد و هر چه فارمرها بیشتر برای شبکه فضای خالی ایجاد کنند کدها و هش های بیشتری ذخیره می کنند و در نتیجه شانس پاداش بیشتری دارند پس به طور کلی می توان گفت علاوه بر اثبات فضا زمان هم نقش دارد و در این الگوریتم نودهایی وجود دارند که وظیفه و نقش آنها حفظ زمان یکسان میان دو بلاک می باشد که به خاطر همین مسئله از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.

به همین منظور شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و نحوه خرید این ارز و ارزهای دیگر را مشاهده نمایید.

آینده ارز دیجیتال چیا

ارز چیا بسیاری از ایرادات بیت کوین را حل کرده است و به جای استفاده از کامپیوترهای سنگین و قوی از هارد دیسک ها استفاده می کند و همین امر باعث شده است که مصرف برق و انرژی کاهش پیدا کند و تراکنش های آن با امنیت بالا انجام می شود و به عقیده برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال این ارز آینده بسیار درخشانی دارد و تیم آن با قدرت به راه خود ادامه می دهند و این ارز با استقبال بسیاری از کاربران روبرو شده است .

خرید ارز چیا

برای خرید ارز دیجیتال چیا شما می توانید یا از صرافی های خارجی این ارز را خریداری کنید و یا از صرافی های ایرانی مانند صرافی کوینکس این ارز را خریداری کنید فقط کافی است که یک حساب کاربری و شارژ حساب کاربری داشته باشید و ثبت سفارش خود را انجام دهید و در این صرافی ها شما باید ریال خود را به تتر یا بیت کوین تبدیل کنید و بعد آن را به ارز چیا تبدیل کنید و به کیف پول خود انتقال دهید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال چیا یا ارز سبز برای ایجاد تحول در صنعت فعالیت می کند و این ارز سبز دوستدار محیط زیست می باشد و از شبکه الگوریتم اثبات فضا و زمان برای اجماع تایید تراکنش های خود استفاده می کند به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه سفارش این ارز اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *