info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند

ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند

5/5 - (2 امتیاز)

یکی از روش های استخراج ارزهای دیجیتال استفاده از سیستم های خانگی یا کارت گرافیک می باشد که این روش بسیار سودآور است و کاربران به عنوان یک منبع درآمد از این سیستم ها استفاده می کنند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند را می پردازیم.

ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند

ارزگرینGRIN

یکی از ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند ارز گرین می باشد که این رمز ارز بر اساس الگوریتم MimbleWimble  فعالیت می کند و هدف این ارز حفظ حریم خصوصی و تراکنش های شبکه می باشد . این ارز نامحدود است و به خاطر همین مسئله قیمت آن کاهش پیدا می کند و البته صرافی های زیادی از این ارز پشتیبانی می کنند و استخراج این ارز با سیستم خانگی بسیار راحت می باشد.

ارز مونرو XMR

یکی دیگر از ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند ارز مونروXMR  است که یکی از ارزهای برتر جهان می باشد البته کارمزد آن بالا و به صورت ناشناس می باشد و الگوریتم این رمز ارز cryptonightV8   است و با کارت گرافیک قابل استخراج و جزو بهترین ارزها می باشد و صرافی های بزرگی مانند صرافی کوینکس از این ارز حمایت و پشتیبانی می کنند.

زی کش ZEC

زی کش هم یکی از ارزهای قابل استخراج با سیستم خانگی است که تمام تراکنش های آن در شبکه ناشناس است و حریم خصوصی بسیار بالایی دارد و کارمزد آن پایین است و اکثر نقل و انتقال پول های خرد را انجام می دهد و با سیستم خانگی قابل استخراج است.

اتریوم کلاسیک ETC

یکی دیگر از ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند ارز اتریوم کلاسیک می باشد که این رمز ارز هاردفورک اتریوم ETH  است و الگوریتم آن ETHASH  مانند اتریوم است و هر یک بلاک آن ۴ واحد پاداش به استخراج کنندگان می دهد و به علت اینکه محدود است آینده بسیار روشنی دارد و اکثر کاربران به این رمز ارز علاقه بسیاری دارند.

ریون کوینRVN

این ارز از ارزهای هاردفورک بیت کوین است و جزو ارزهای برتر جهان می باشد . این ارز یک ارز همتا به همتا است که تراکنش های آن بسیار بالا و الگوریتم ریون کوین X16R  می باشد.

برای ورود به صرافی کوینکس کلیک کنید.

لایت کوینLTC

یکی دیگر از ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند لایت کوین می باشد که از بهترین رمز ارزها است و رتبه ۷ بازار جهانی را به خود اختصاص داده است و الگوریتم آن scrypt  است . این ارز کارت گرافیک بسیار گرانی دارد و سرعت تراکنش ها در آن بسیار بالا است و کارمزد آن نسبت به ارزهای دیگر هم بالا است ولی خیلی از صرافی ها از این ارز پشتیبانی می کنند مانند صرافی کوینکس که از بهترین صرافی های بزرگ می باشد.

الکترونیوم ETN

الگوریتم این رمز ارز CryptoNote است و با استفاده از تلفن های هوشمند قابل استخراج است و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد در آینده جزو بهترین و موفق ترین ارزهای بازار خواهد بود.

بیت کوین گلدBTG

بیت کوین گلد هم از بهترین ارزها برای استخراج است که بر پایه الگوریتم EQUIHASH پروتکل اثبات کار فعالیت می کند و این ارز نوسان کمتری نسبت به سایر ارزهای دیگر دارد و جایگاه مناسبی در بین ارزهای برتر جهان دارد و اکثر سرمایه گذاران این ارز را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده و سود آوری زیادی دارد.

دوج کوین DOG

یکی دیگر از ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند دوج کوین می باشد که الگوریتم آنscrypt  و جزو ۱۰۰ ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال می باشد و با کارت گرافیک قابل استخراج است و شما می توانید با مراجعه به سایت صرافی کوینکس نحوه استخراج این ارزها را مشاهده نمایید.

اتریوم ETH

اتریوم هم جزو ارزهای برتر است که با سیستم خانگی قابل استخراج است و سختی استخراج این ارز بسیار بالا و نیاز به کارت گرافیکی قوی می باشد . الگوریتم این ارز ETHASH  است و استخراج این رمز ارز جزو بهترین ارزهای سودآور است و کاربران بسیاری را این ارز به سوی خود جذب کرده است .

سخن پایانی

ارزهای که با سیستم خانگی قابل استخراج هستند را بیان کردیم که این ارزها دارای سودآوری بسیار بالا و هزینه برق پایین هستند و قابلیت استخراج با سیستم های خانگی را دارند به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه استخراج این ارزها اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *