info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال لایت کوین

ارز دیجیتال لایت کوین

Rate this post

لایت کوین یک ارز دیجیتال همتا به همتا است و دارای یک شبکه پرداخت متن باز مبتنی بر بلاک چین است و نام اختصاری آن LTC  است و به صورت غیرمتمرکز بدون هیچ واسطه و بانک و نهادی فعالیت می کند به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال لایت کوین می پردازیم .

 

لایت کوین چیست ؟

ارز دیجیتال لایت کوین از قدیمی ترین ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی ها است و توسط چارلی لی charli lee  در سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را شروع کرد و هدف از راه اندازی لایت کوین تکمیل بیت کوین و برخی از مشکلات ، زمان تراکنش ها ، هزینه ها و استخراج متمرکز ماینینگ را حل کرد و از مهم ترین اهداف آن کاهش زمان تراکنش ها بوده است که از ۱۰ دقیقه به ۵/۲ دقیقه رسید و این ارز دیجیتال همتا به همتا دارای پلتفرم بلاک چین می باشد و تراکنش را سریع انتقال می دهد و یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال می باشد که از صرافی کوینکس آن را می توانید خریداری کنید.

لایت کوین چگونه کار می کند ؟

ارز دیجیتال لایت کوین هم مانند بیت کوین دارای محاسبات ریاضی امن و دارای الگوریتم خاصی می باشد . الگوریتم بیت کوین SHA-256  است اما لایت کوین دارای الگوریتم بهتری به نام scrypt  می باشد . این الگوریتم دارای امکان آسان و سریع تراکنش ها ، محاسبات آسان و حجم کار کمتر است و ماینرها برای دریافت پاداش برای هر یک محاسبه صحیح و افزودن یک بلاک جدید پاداش دریافت می کنند و به ازای هر بلاک ۲۵ لایت کوین دریافت می کنند و لایت کوین قادر است ۸۴ میلیون لایت کوین منتشر کند که ۴ برابر واحدهای شبکه بیت کوین است .

 

ارز دیجیتال لایت کوین

 

ارز دیجیتال لایت کوین قابلیت نقل و انتقال بسیار سریع را در عرض چند دقیقه دارد و امکان ایجاد کیف پول را با نصب برنامه و کلید خصوصی در مکانی امن را دارد و از الگوریتمی استفاده می کند که قادر است ۴ برابر شبکه بیت کوین در سال کوین تولید کند و دارای کنترل حجم بالای تراکنش ها است و برای کاربرانی که به تاییدهای فوری و هزینه های تراکنش کم نیاز دارند بسیار مناسب است .لایت کوین دارای طراحی غیرمتمرکز است و باعث شده در سراسر جهان از آن استفاده کنند و با خرید ماینر برای خود از این شبکه پشتیبانی می کنید و بیت کوین و لایت کوین را می توان طلا و نقره فضای ارزهای دیجیتالی معرفی کرد .

آیا لایت کوین برای سرمایه گذاری مناسب است ؟

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال لایت کوین باعث شده که ما تا حدودی آینده این ارز را پیش بینی کنیم . لایت کوین جهت سرمایه گذاری در بلند مدت ریسک است ولی برای کوتاه مدت بسیار مناسب است و برخی از سرمایه گذاران بر این عقیده هستند که قیمت لایت کوین به گونه ای مدیریت می شود که در سال های آینده رو به افزایش خواهد بود و آینده درخشانی خواهد داشت و این ارز اکنون جزو ۱۰ ارز دیجیتال جهان است و از بهترین رمزارزها است و برای خرید و فروش این ارز باید از صرافی های قابل اعتماد استفاده کنید یکی از این صرافی ها صرافی کوینکس می باشد که برای اطلاع از قیمت لایت کوین شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و از قیمتهای به روز اطلاع حاصل کنید .

ارزش لایت کوین

ارز دیجیتال لایت کوین یا هر رمزارزی برابر است با ارزشی که جامعه از آن تصور می کند یعنی هر چه عرضه یک کالا یا ارز بیشتر باشد ارزش آن در ذهن مردم کاهش می یابد . سازنده لایت کوین هم با تکیه براین مساله تعداد سکه های در گردش را محدود کرده اند تا کاربران ترسی از ارائه بیش از اندازه آن و افت قیمت نداشته باشند . ارزش لایت کوین در بین سرمایه گذاران رمزارزها سرعت انجام تراکنش و کارمزد آن به عنوان یک فاکتور مهم در نظر می گیرند . بلوک لایت کوین با سرعت بیشتری تولید و انجام تراکنش ها سریع می شود و تراکنش آن کارمزد ثابتی برابر با یک هزارم لایت کوین دارد همین کارمزد باعث می شود که برتری قابل توجهی برای نقره رمزارزها نشان دهد . سخن پایانی ارز دیجیتال لایت کوین یکی از بهترین رمزارزهای دنیا می باشد که کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است و از محبوب ترین ارزها بین کاربران است به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید و فروش این ارز و سایر ارزهای دیگر اطلاعات لازم را کسب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *