info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین

Rate this post

دوج کوین هم مانند دیگر ارزهای دیجیتال از رتبه بالای در جهان برخوردار است . یک ارز رمزنگاری شده مبتنی بر بلاک چین است و واحد اختصاری آن DOGE   می باشد و بین کاربران ایرانی و خارجی دارای محبوبیت خاصی می باشد که امروز ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال دوج کوین می پردازیم .

 

دوج کوین چیست ؟

ارز دیجیتال دوج کوین توسط بیلی مارکوس به جهان معرفی شد و به عنوان آلت کوین است که یک سکه تقریبا طعنه آمیز محسوب می شود . دوج نام نژادی از نژاد سگ های ژاپنی است که ظاهرا به عنوان یک شوخی از این اسم برای دوج کوین استفاده شده است .

 

 

ارز دیجیتال دوج کوین

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین یک رمزارز همتا به همتا بوده که با توجه به یک جوک تصویری در کانون توجه کاربران قرار گرفت . هدف اصلی دوج کوین همین شوخی و جوک بود که باعث شده است این رمزارز بر سر زبان ها بیافتد و دوج کوین به خاطر رشد اخیر خود در میان ۱۰ رمزارز برتر جهان قرار گرفت . دوج کوین یک رمزارز با متن باز می باشد که دارای پلتفرم غیرمتمرکز است و به کاربران اجازه می دهد تا پول خود را به راحتی به صورت آنلاین انتقال دهند . تکنولوژی دوج کوین بر اساس لایت کوین است و ویژگی مهم آن الگوریتم اسکریپت scrypt  و عرضه آن نامحدود است .

کاربردهای ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین مانند سایر رمزارزها برای سرمایه گذاری مناسب است و بیشتر سرمایه گذاران دوج کوین را به عنوان یک آلت کوین که یک ارز است استفاده می کنند و دارایی کارمزد تراکنش آن بسیار کم و سرعت تراکنش بسیار بالایی دارد . پلتفرم آن بسیار ساده است و این ارز به عنوان انعام دادن در اینترنت بابت کاری استفاده می شود و در واقع ارزی است که همیشه می توان از آن استفاده کرد و فقط جنبه سرمایه گذاری ندارد و برای انجمن های خیریه ، شرکت در مسابقات المپیک و خدمات دیگر از آن استفاده می شود.این ارز دیجیتال در اکثر صرافی ها مانند صرافی کوینکس موجود می باشد.

مزایای دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین بر اساس پروتکل اسکریپت scrypt لایت کوین ساخته شده است و سرعت بلاک آن یک دقیقه است در حالی که سرعت بلاک لایت کوین ۵/۲  دقیقه است و سرعت تایید تراکنش های بیت کوین حدود ۱۰ دقیقه است . همینطور دارای کارمزدهای تراکنش ناچیز است و به همین خاطر است که بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است و یک اختلاف بزرگ با سایر رمزارزها دارد و آن تورم زایی آن است .

راه های به دست آوردن دوج کوین

انعام گرفتن

وقتی بعضی از کاربران محتواها یا پست های محتوایی خاصی را تولید می کنند با این ارز انعام می گیرند و این انعام به والت یا کیف پول کاربر اضافه می شود و می توان بعد آن خرید و فروش کالا یا خدمات با این ارز کنند .

خرید دوج کوین و ترید کردن

ارز دیجیتال دوج کوین مانند دیگر ارزها می توان آن را خرید یا معاوضه کرد که برای خرید می توان از صرافی کوینکس استفاده کرد و بعد از مدتی منتظر افزایش قیمت این ارزها باشید .

خرید و فروش مخصولات و خدمات

کاربران می توانند با خرید کالا از سرویس دوج کوین استفاده کنند و بعضی از پلتفرم های اینترنتی پلاگین های ایجاد کرده اند که با دوج کوین به جای دلار و یورو می توان برای مبادله کالا و خدمات استفاده کرد .

استخراج ارز دیجیتال دوج کوین

استخراج دوج کوین یعنی جایزه گرفتن برای بررسی تراکنش های بلاک چین دوج کوین است و چون دوج کوین از لایت کوین ریشه گرفته است استخراج کنندگان لایت کوین از ماینرهای اسکریپت استفاده می کنند .

مرورگر بلاک چین دوج کوین

درارز دیجیتال دوج کوین کاربرد مرورگر بلاک چین این امکان را به کاربران می دهد تا در مورد بلوک های استخراج شده و تراکنش هایی که در روی بلاک چین انجام شده جست و جو می کند و مهمترین ویژگی آن پی گیری تراکنش ها می باشد .

کیف پول ارز دیجیتال دوج کوین

از مهمترین کیف پول ها می توان لجر و تراست والت و کوینومی و اتمیک می باشد . البته والت رسمی دوج کوین فعال نیست و از این کیف پول ها برای ذخیره و جا به جایی ارزهای خود باید استفاده کنید . سخن پایانی ارز دیجیتال دوج کوین یک ارز بسیار مهم در بین رمزارزها است که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است و بیشتر سرمایه گذاران دوج کوین را تایید کرده اند به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید و فروش این ارز اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *