info@coinexiran.com

خانه » اخبار و اطلاعات » ارز دیجیتال تتا

ارز دیجیتال تتا

Rate this post

ارز دیجیتال تتا دارای یک شبکه غیرمتمرکز است و در زمینه انتقال ویدیو فعال است و یک شبکه همتا به همتا است و از فناوری بلاک چین استفاده می کند به همین منظور صرافی کوینکس در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال تتا  می پردازیم .

 

رمزارز تتا THETA  چیست ؟

ارز دیجیتال تتا یک شبکه انتقال ویدیویی است که غیرمتمرکز است و تحویل محتوای باند رایگان را برای کاربران ایجاد می کند . ارز اصلی این شبکه تتا تیفول است که این ارز به عنوان یک تشویقی کار می کند و کاربران را تشویق می کند تا ویدیوها و پهنای باند را به اشتراک بگذارند و به طور کلی می توان گفت که نودهای نگهبان یا نودهای اعتبارسنج می توانند THETA را به اشتراک بگذارند و تتافیول دریافت می کنند که توکن عملیاتی شبکه تتا می باشد.

ارز دیجیتال تتا

ویژگی های شبکه ارز تتا

شبکه ارز دیجیتال تتا دارای سه ویژگی می باشد :

سرعت بالا در بحث پردازش سریع بلوک ها و مقیاس پذیری به دلیل وجود مکانیسم اجماع

سرعت بالا در انتشار داده ها

بالا بودن قدرت مقیاس پذیری خارج از زنجیره و ریز پرداخت های آن

 

عملکرد شبکه تتا

ارز دیجیتال تتا بر اساس پروتکل همتا به همتا P2P  فعالیت می کند و به کاربران اجازه می دهد تا برای توزیع و پخش محتواهای ویدیویی پاداش دریافت می کنند و تتا از مکانیسم اثبات سهام استفاده می کند و استفاده از این مکانیسم برای توزیع پاداش ها ، کیفیت محتوا و تایید تراکنش ها می شود و دارای بلاک چین متن باز است و کاربران مقدار زیادی توکن را قفل می کنند تا حق پردازش بلاک های تراکنش را به دست آورند.

امنیت شبکه تتا

ارز دیجیتال تتا دارای امنیت زیادی می باشد و در شبکه تتا نودهای زیادی وجود دارد که امنیت شبکه را افزایش می دهد و چون شبکه غیرمتمرکز است احتمال حمله هکرها بسیار کم می باشد و بررسی کیفیت محتواها در پلتفرم توسط نودها انجام می گیرد . بنابراین پاداش با کیفیت محتوا در ارتباط است هر چه کیفیت بهتر باشد پاداش هم بیشتر است و در شبکه تتا با اتصال نودها کیفیت و سرعت بارگذاری ویدیو بیشتر می شود.

مزایای ارز دیجیتال تتا

ارز دیجیتال تتل در بستر غیرمتمرکز و دارای منبع باز است و دارای جریان های ویدیویی با کیفیت بسیار بالا و سرعت انتشار با کمترین هزینه برای کاربران می باشد و از مزایای دیگر آن از شبکه های پیشرو و تحویل ویدیو در بلاک چین است و برای کاربران امکاناتی فراهم می کند تا محتوای ویدیوها را تماشا کنند و به دلیل پخش مجدد و تکرار برای دیگر کاربران به آنها جایزه و پاداش می دهد.

دلایل پیشرفت ارز دیجیتال تتا

کارایی بالای بلاک چین

ارز دیجیتال تتا دارای بلاک چین است که معاملات در عرض فقط ۳ ثانیه با تراکنش های بسیار بالا انجام می شود.

رشد بازار جهانی ویدیو

روند بازار جهانی فیلم در سال های آینده رو به رشد است و تقاضا برای یک پلتفرم پخش ویدیو با کیفیت در حال افزایش می باشد.

مشارکت های با مشخصات بالا

یکی از مهمترین مشخصات و مشارکت های تتا با گوگل است که این حرکت بسیار مثبت و باعث موفقیت و پیشرفت این ارز می باشد.

آینده ارز دیجیتال تتا

ارز دیجیتال تتا به دنبال بهترین آینده برای سیستم های عامل پخش ویدیو با استفاده از فناوری بلاک چین و شبکه اعتبارسنجی خود است و هدف تتا این است که با استفاده از قدرت محاسبات و پهنای باند مضاعف بهترین کیفیت و سرعت پخش را داشته باشد و شبکه تتا کاربران را تشویق می کند که کنترل بیشتری بر محتواهای خود داشته باشند و درآمد زایی کنند و افزایش محبوبیت کاربران در مورد این رمزارز بسیار زیاد شده است و همین عامل تاثیرگذار در آینده این ارز می باشد و آینده خوبی را برای این شبکه می توان پیش بینی کرد.

نحوه خرید و فروش تتا

ارز دیجیتال تتا مانند دیگر ارزها دارای ارزش بالایی می باشد و صرافی های مختلفی از این رمزارز پشتیبانی و حمایت می کنند البته شما باید صرافی را انتخاب کنید که از امنیت بالایی برخوردار باشد به همین منظور شما می توانید به سایت صرافی کوینکس مراجعه و نحوه خرید و فروش و قیمت ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال تتا در زمینه انتقال ویدیو فعالیت دارد و برای مشارکت در مدیریت پروتکل از این رمزارز استفاده می شود و این شبکه همتا به همتا است و به کاربران فرصت می دهد تا برای توزیع ویدیوها پاداش دریافت کنند به همین منظور شما می توانید با ارتباط با صرافی کوینکس از نحوه خرید و فروش این ارزها اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *