info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » بهترین صرافی بین المللی ارز دیجیتال برای ایرانیان

بهترین صرافی بین المللی ارز دیجیتال برای ایرانیان

Rate this post

آیا می دانید بهترین صرافی بین المللی ارز دیجیتال برای ایرانیان چیست؟ آیا با صرافی کوینکس آشنایی دارید؟

همان طور که می دانید برای خرید و فروش ارز دیجیتالی و رمز ارز و تبدیل کردن آن به پول نقد و یا پول فیات، باید از صرافی های فعال در این زمینه کمک گرفت و به واسطه این صرافی ها پول نقد تحویل گرفت و رمز ارز و یا ارز دیجیتالی را استخراج کرد و به آن ماهیت فیزیکی بخشید.

با این وجود عده زیادی از عزیزانی که در بازار ارز دیجیتالی فعالیت می کنند و یا می خواهند فعالیت خود را در این بازار آغاز کنند، هنوز نحوه انجام این کار را نمی دانند و اطلاع ندارند که با کدام صرافی ها باید همکاری کنند.

به همین دلیل در وب سایت کوینکس ایران می خواهیم در خصوص بهترین صرافی بین المللی ارز دیجیتال برای ایرانیان با شما عزیزان صحبت کنیم تا شاید مشکل عده زیادی از شما هموطنان عزیز در این راستا برطرف شود.

انواع صرافی برای تبدیل ارز دیجیتال

بهترین صرافی بین المللی ارز دیجیتال برای ایرانیان

صرافی هایی که برای تبدیل ارز دیجیتالی فعالیت می کنند و ایرانی ها می توانند از انها در این زمینه کمک بگیرند، به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • صرافی های داخلی
  • صرافی های بین المللی

صرافی های داخلی به صرافی هایی گفته می شود که در داخل کشور ایران فعالیت دارند و از نوع وطنی هستند که تعداد انها بسیار زیاد است و با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید لیستی از این صرافی های داخلی را پیدا کنید و با آنها وارد معامله شوید.

اما باید توجه داشته باشید که حتما شرایط این صرافی های داخلی را تحت بررسی قرار دهید و از معتبر بودن آنها اطمینان حاصل کنید تا تحت کلاهبرداری قرار نگیرید و سرمایه خود را از دست ندهید.

علاوه بر آن صرافی های بین المللی به صرافی هایی گفته می شوند که فعالیت آنها جهانی است و شرکت مرکزی آن در کشور های خارجی قرار گرفته است و همچنین از سوی همه کشور های جهان میتوان با آنها وارد معامله شد و خرید و فروش ارز را انجام داد.

صرافی های بین المللی نیز انواع مختلفی دارند که توصیه ما به ایرانی های عزیز این است که با بهترین صرافی بین المللی ارز دیجیتال وارد معامله شوند تا نتیجه خوبی دریافت کنند.

بهترین صرافی بین المللی ارز دیجیتال برای ایرانیان چیست؟

به جرات می توان گفت که بهترین صرافی بین المللی ارز دیجیتال برای ایرانیان، صرافی کوینکس است. زیرا این صرافی از شرایط بسیار ایده آلی برای ایرانیان برخوردار است به گونه ای که حتی کار کردن ایرانیان با این صرافی برای انها از صرافی های داخلی نیز بهتر است.

بر اساس امارهای به دست امده از این صرافی مشخص گردیده است که امروزه در حدود 60 درصد از کاربران صرافی کوینکس ایرانی هستند و این مساله ایده آل بودن شرایط صرافی کوینکس برای ایرانی ها را تایید می کند. زیرا اگر این صرافی شرایط مناسبی نداشت، این تعداد ایرانی به سوی صرافی کوینکس روی نمی آوردند که تعداد انها در صرافی کوینکس از سایر کاربران خارجی نیز بیشتر باشد.

ویژگی های صرافی کوینکس برای ایرانیان

از جمله مهم ترین ویژگی هایی که صرافی کوینکس برای ایرانیان به همراه دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه پشتبانی 24 ساعته و شبانه روزی برای ایرانیان
  • امکان خرید و فروش ارز در هر ساعت از شبانه روز
  • امکان نصب اپلیکیشن این صرافی بر روی گوشی موبایل
  • امکان ترید کردن نمودار ها با اپلیکیشن صرافی کوینکس
  • امکان برخوردار شدن از پشتیبانی
  • کارمزد بسیار پایین
  • ارائه تخفیفات و مزایا به کاربران ایرانی که عضو این صرافی هستند و در آن ثبت نام کرده اند
  • امکان خرید و فروش ارز دیجیتالی در این صرافی بدون ثبت نام در وب سایت آن
  • امکان برداشت پول بدون نیاز به ثبت نام در آن
  • داشتن آینده ای مطمئن برای ایرانی ها و عدم تحریم شدن ایرانی ها در آن
  • و….

سخن پایانی

بهترین صرافی بین المللی ارز دیجیتال برای ایرانیان را برای شما عزیزان شرح دادیم و به شما هموطنان گرامی توصیه می کنیم که برای داشتن فعالیت ثمر بخش ومناسب حتما با این صرافی وارد کار شوید تا سرمایه خود را به راحتی افزایش دهید و شرایط مناسبی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما در وب سایت کوینکس ایران در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *