info@coinexiran.com

خانه » اخبار و اطلاعات » ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی

Rate this post

 

ووچر پرفکت مانی یا e-voucher  نوعی کارت شارژ پرفکت مانی یا نوعی چک بانکی الکترونیکی می باشد که برای افزایش اعتبار و برداشت ها از حساب پرفکت مانی مورد استفاده قرار می گیرد و ووچر یک شماره یکتای دیجیتالی ۱۶ رقمی یک کد فعال سازی ۱۰ رقمی مقدار اعتبار آن هم نامحدود می باشد که ما در این مقاله به بررسی این ارز و کاربردهای آن می پردازیم.  

کاربرد ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی در سال ۲۰۰۷ در کشور پاناما به رسمیت شناخته شده است ولی دفتر مرکزی آن در سوئیس می باشد و یک شرکت در زمینه خدمات پرداخت غیرنقدی در اینترنت می باشد و کاربرهای ایرانی در این سیستم تحریم نشده اند به همین علت طرفداران زیادی بین کاربران ایرانی دارد و انتقال پول در سراسر دنیا حتی اگر دریافت کننده حساب پرفکت مانی نداشته باشد شماره و کد فعال سازی ووچر از طریق پیامک ارسال می شود و پرداخت آنلاین خدمات به صورت کاملا ایمن و مطمئن می باشد و تبدیل ووچر به هر ارز دیجیتال دیگر در صرافی کوینکس یا پول نقد می باشد

ادامه کاربردهای ووچر

اگر خدماتی را سفارش داده اید و در سفر هستید و به حساب خود دسترسی ندارید از طریق ووچر می توانید این خدمات را پرداخت کنید اگر از شخصی چیزی خرید کرده اید که یا حساب پرفکت مانی ندارد و یا نمی خواهد حساب خود را بدهد شما می توانید از طریق ووچر پول خود را پرداخت کنید اگر قصد سفر دارید و نمی خواهید پول نقد همراه خود ببرید  ووچر پرفکت مانی را با خود به سفر ببرید و هر زمان که خواستید در کمترین زمان ممکن آن را می توانید نقد کنید.

ووچر پرفکت مانی

 

ساخت یک حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که به شما اجازه می دهد تا پرداخت های اینترنتی خود را در سایت های خارجی انجام دهید، ارز منتقل یا دریافت کنید، بیت کوین بخرید یا بفروشید و پول های خود را روی حساب های الکترونیکی ذخیره کنید. این سیستم از معتبر ترین شرکت های خدمات پرداخت دنیا است و ده ها میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد. این سیستم برای کاربران ایرانی تحریم نشده است و می توانند با استفاده از کارت بانکی خود پرفکت مانی بخرید یا بفروشند.

برای ساخت یک حساب پرفکت مانی، شما باید به سایت این سیستم پرداخت به آدرس PerfectMoney.is1 بروید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید. در این فرم، شما باید اطلاعات شخصی، ارتباطی و امنیتی خود را وارد کنید و با شرایط استفاده از پرفکت مانی موافقت کنید. پس از ثبت نام، شما یک کد عضویت (Member ID) دریافت خواهید کرد که به عنوان نام کاربری شما استفاده می شود. سپس شما می توانید وارد حساب خود شوید و از خدمات پرفکت مانی استفاده کنید.

صرافی های آنلاین پرفکت مانی مانند کوینکس، سایت هایی هستند که به شما امکان خرید و فروش پرفکت مانی را با قیمت مناسب و سرعت بالا می دهند.

چگونگی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یک سرویس از سیستم مالی پرفکت مانی است که به شما اجازه می دهد تا تراکنش های اینترنتی خود را بدون نیاز به حساب یا کارت بین المللی یا حتی حساب پرفکت مانی انجام دهید. شما می توانید با خرید ووچر پرفکت مانی از سایت های معتبر، مبلغ مورد نظر خود را در حساب پرفکت مانی خود واریز کنید یا از آن برای پرداخت هزینه های خرید از سایت های خارجی استفاده کنید. برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، می توانید از سایت های مختلفی که این خدمت را ارائه می دهند، استفاده کنید.

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در کوینکس و سایر سایت ها

کوینکس یک صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که به شما امکان خرید و فروش پرفکت مانی را با قیمت مناسب و سرعت بالا می دهد. برای خرید و فروش پرفکت مانی در کوینکس، شما باید ابتدا در این سایت ثبت نام کنید و اطلاعات هویتی و مالی خود را ثبت و تایید کنید. سپس می توانید با وارد کردن مقدار مورد نظر خود، پرفکت مانی خود را خریداری یا فروش نمایید. برخی دیگر از سایت های خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، عبارتند از:

  • نیک پرداخت: این سایت به شما امکان خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت و با کمترین کارمزد را می دهد. همچنین پشتیبانی دائمی و تلفنی دارد و تسویه لحظه ای انجام می دهد.
  • زرین اکسچنج: این سایت یکی از معتبرترین سایت های خرید و فروش ووچر پرفکت مانی است که با سابقه بیش از 7 سال در این زمینه فعالیت می کند. این سایت نیز بدون نیاز به احراز هویت و با سرعت بالا و قیمت مناسب خدمات خود را ارائه می دهد.
  • سفیر پرداخت: این سایت یکی دیگر از سایت های خرید و فروش ووچر پرفکت مانی است که با کارمزد پایین و سرعت بالا و پشتیبانی 24 ساعته به شما خدمت می کند. این سایت نیز بدون نیاز به احراز هویت و با امنیت بالا سفارشات شما را انجام می دهد.

روش های به دست آوردن پول روی حساب الکترونیک

برای به دست آوردن پول روی حساب الکترونیک خود، شما می توانید از چندین روش استفاده کنید. از جمله این روش ها می توان به تبدیل پول الکترونیکی به پول نقد اشاره کرد. در این روش شما می توانید پول الکترونیکی خود را از طریق سایت ها یا مراکز معتبر خرید و فروش پول الکترونیکی به پول نقد تبدیل کنید. برای مثال، شما می توانید پرفکت مانی، وب مانی، پیپال، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به ریال یا دلار یا هر ارز دیگری که می خواهید تبدیل کنید. روش دیگر خرید و فروش کالا یا خدمات با پول الکترونیکی است. در این روش هم شما می توانید پول الکترونیکی خود را برای خرید یا فروش کالا یا خدمات از سایت های اینترنتی استفاده کنید. برای مثال، شما می توانید از پرفکت مانی یا بیت کوین برای خرید کالا یا خدمات از سایت های خارجی یا داخلی استفاده کنید.

 انتقال پول الکترونیکی به حساب بانکی، از سایر این روش ها محسوب می شود. با این روش  شما می توانید پول الکترونیکی خود را به حساب بانکی خود یا شخص دیگری انتقال دهید. برای مثال، شما میتوانید پرفکت مانی یا وب مانی خود را به حساب بانکی خود در ایران یا خارج از کشور واریز کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

ابتدا بعد از ثبت نام در صرافی کوینکس روی صفحه کاربری خود کلیک کنید و بعد از اینکه ثبت نام کردید تمام اطلاعات هویتی و مالی را ثبت کنید و بعد از تایید احراز هویت و تایید حساب بانکی با ورود به بخش خدمات پرفکت مانی میزان ارز را برای ساخت خودکار ووچر  وارد کنید مقدار مبلغ را وارد و بر روی گزینه preview purches کلیک و بعد روی گزینه تایید نهایی را کلیک کنید و بعد برای شما پیامک فرستاده می شود که حاوی کد فعالسازی است و این کد را همیشه باید نگه دارید

افزایش موجودی با ووچر

برای افزایش موجودی ووچر خود به پنل کاربری خود در وب سایت پرفکت مانی بروید و وارد بخش Deposite  گزینه ووچر را انتخاب کنید یک صفحه برای شما باز می شود که شما باید شماره ووچر ، کد فعال سازی و کد امنیتی را وارد کنید و در نهایت گزینه Activate e voucher  را انتخاب کنید

ووچر به چه ارزهایی تبدیل می شود

پرفکت مانی در تمام صرافی های دنیا تبادل ارزهای رایج بزرگ مانند دلار آمریکا ، یورو ، پوند بریتانیا و روبل روسیه را انجام می دهد و حتی پول ها را در صرافی داخلی نقد می کند و همینطور تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین  ، لایت کوین ، اتریوم و غیره را در بیشتر صرافی ها مانند صرافی کوینکس انجام می دهد

مزایای استفاده از ووچر

یکی از مزایای پرفکت مانی این است که شما می توانید در حساب کاربری خود به میزان دلخواه ووچر ایجاد کنید و در زمان بسیار کوتاه فعال سازی و نقد کردن آن انجام می شود و محدودیت زمانی در خصوص ووچرها ندارد و از دیگر مزایای آن کارمزد پایین آن می باشد و همینطور اصلی ترین مزایای آن تحریم نکردن کاربران ایرانی می باشد که در سراسر جهان می توانند پول خود را انتقال دهند و امنیت در این سیستم وجود دارد

کارمزد پرفکت مانی

برای افزایش موجودی اکانت حساب شما ووچر  هیچ هزینه ای ندارد ولی اگر بخواهید موجودی حساب خود ووچر را ایجاد کنید و از حساب خود برداشت کنید باید کارمزد بدهید که این کارمزد حدود ٪۵ است ولی اگر حساب شما وریفای نشده باشد باید حدود. ۹/۱ درصد از مبلغ به عنوان کارمزد پرداخت شود که این کارمزد بسیار پایین می باشد سخن پایانی یکی از پرطرفدارترین راهکارهای انتقال پول در سراسر جهان سیستم  پرفکت مانی می باشد که کاربران به صورت روزانه برای سهولت خرید از این سیستم استفاده می کنند و به علت کارمزد بسیار کم میلیونها کاربر را به سوی خود جذب کرده است به همین منظور شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و از نحوه خرید و سفارش این ارز اطلاع حاصل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *