info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

Rate this post

اتریوم کلاسیک یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است و یک شبکه غیرمتمرکز است که در آن قراردادهای هوشمند قرار دارد . یک نسخه ای از اتریوم است ولی بسیار متفاوت تر از اتریوم است و با یک تکنولوژی خاصی بر روی بلاک چین قرار گرفته است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک می پردازیم .

 

ارز اتریوم کلاسیک چیست ؟

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک یک سیستم محاسباتی متن باز است که بر اساس فن آوری بلاک چین فعالیت می کند و دارای پروتکل های هوشمند است و با نماد ETC   مشخص می شود و در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را شروع کرد ولی بلاک چین آن هک شد و ۵۰ میلیون دلار به سرقت رفت و برای حفظ امنیت هاردفورک برای ایمن سازی این شبکه انجام شد و سرمایه گذاران به علت هک شدن در این سیستم اعتماد خود را از دست دادند و این امر باعث شد که اتریوم به دو نسخه منشعب شود که شبکه جدیدتر اتریوم از ETH  به عنوان ارز رمزنگاری شده استفاده کند و شبکه قدیمی تر به اتریوم کلاسیک تغییر نام داد که از ETC  استفاده می کند . ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

 

اهداف ارز اتریوم کلاسیک

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک دارای اهدافی می باشد و زمانی که اتریوم به دو بخش تقسیم شد ، اتریوم کلاسیک پیشرفت زیادی کرد و هدف آن تبدیل شدن به یک شبکه جهانی پرداخت و استفاده از قراردادهای هوشمند است و ارزش خود را به اندازه ای حفظ کرد و سرمایه گذاران آن را مبادله و ذخیره می کنند و این ارز را می توان به راحتی در کیف پول خود ذخیره کنید و یا حتی می توان آن را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کرد.

تحلیل ارز اتریوم کلاسیک

برای تحلیل ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک باید بدانید که این ارز روندی صعودی دارد و قیمت آن با قیمت اتریوم تفاوت عمده ای دارد و زبان برنامه نویسی آن مانند اتریوم است و از لحاظ سایز ، زبان ، زمان ایجاد ، پاداش بلوک ها و غیره با هم شباهت دارند ولی از نظر بروزرسانی و سازگاری کدهای اتریوم را ندارد . نکته مهم این است که این ارز قابلیت لمس فیزیکی را ندارد ولی ارزش آن مانند ارزهای فیزیکی یورو ، دلار و غیره در حال تغییر است و بهتر است که قیمت آن را به صورت روزانه از صرافی کوینکس بررسی کنیم .

مزایای ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک در زمینه ارزها رشد زیادی دارد ولی سرمایه گذاری در این ارز کمی ریسک دارد ولی سرمایه گذاران بزرگی از این ارز پشتیبانی می کنند مانند Barry silbert  از Grayscale  و investment trust  و افزایش قیمت اتریوم کلاسیک باعث افزایش کاربران به این رمز ارز شده است و سقف واحد این ارز ۲۱۰ میلیون واحد است .

کیف پول اتریوم کلاسیک

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک دارای چند کیف پول می باشد که چند نمونه از آن را اشاره می کنیم :

کیف پول Guarada

این کیف پول ارزهای اصلی دیجیتالی را پشتیبانی می کند که می توان بهETH ، BTC، Ripple ، ETC و غیره می باشد و قابلیت اعتماد و اطمینان را برای کاربران ایجاد کرده است .

کیف پول Wallet

این کیف پول ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک دارای کلید واژه مخصوصی است و بر روی کامپیوتر یا موبایل شما ذخیره می شود و همین ذخیره سازی باعث امنیت این کیف پول میشود .

کیف پول Ledger Nano

این کیف پول جزو محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری است چون هم امنیت بیشتری دارد و هم تعداد ارز زیادی را پشتیبانی می کند و قابلیت ذخیره تعداد زیادی سکه را دارد .

آینده ارز اتریوم کلاسیک

در باره آینده ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک باید بگوییم که این ارز یک پلتفرم محاسباتی متن باز است و مبتنی بر بلاک چین می باشد که قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را دارد و این ارز یکی از ۲۰ ارز برتر ارزهای دیجیتال جهان می باشد که پتانسیل بالایی برای رشد دارد و در اکثر صرافی ها مانند صرافی کوینکس این ارز خرید و فروش می شود و این ارز گامی بزرگ برای رسیدن به موفقیت را برداشته است . سخن پایانی ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک یکی دیگر از ارزهای دیجیتال می باشد که اکنون کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و آینده ای روشن دارد که در این زمینه شما می توانید با صرافی کوینکس ارتباط و در زمینه خرید و فروش این ارز اطلاع حاصل کنید .  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *