info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » صرافی کوینکس پیشرو برای خرید و فروش ارز های دیجیتال با قابلیت های هوشمند

صرافی کوینکس پیشرو برای خرید و فروش ارز های دیجیتال با قابلیت های هوشمند

Rate this post

یکی از بخش های مورد توجه در خرید و فروش ارز دیجیتال، هوشمندی صرافی ارز دیجیتال است که تمامی معاملات به صورت هوشمند انجام شود. صرافی کوینکس پیشرو برای خرید و فروش ارز های دیجیتال با قابلیت های هوشمند به شمار می رود. با ما همراه باشید تا در مورد قابلیت های صرافی کوینکس صحبت کنیم.

مزیت صرافی کوینکس در مقابل صرافی های دیگر چیست؟

کوینکس یکی از صرافی ‌هایی است که از ارز های دیجیتال بسیاری پشتیبانی می ‌کند که این عامل میزان امنیت را افزایش می ‌دهد. همچنین، دارای استانداردهای امنیتی بالا و ورود دو عاملی است. این صرافی بیش از 100 نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌ کند که این تنوع به شما اجازه می ‌دهد که به راحتی به ارز های مختلف سرمایه‌گذاری کنید.

کارمزد های کوینکس برای تراکنش‌ ها و خرید و فروش ارزها به طور معمول کمتر از برخی از صرافی ‌های دیگر است. در کنار این عوامل کوینکس رابط کاربری ساده و کاربرپسندی دارد که برای کاربران تازه ‌کار و حرفه ‌ای آسانی در استفاده از صرافی را فراهم می‌کند. صرافی کوینکس پیشرو برای خرید و فروش ارز های دیجیتال با قابلیت های هوشمند است.

قابلیت های هوشمند صرافی های ارز دیجیتال

سیستم امنیتی و احراز هویت هوشمند

استفاده از سیستم ‌های هوشمند برای تشخیص و پیشگیری از حملات سایبری و هک‌ها از قابلیت های صرافی ارز دیجیتال است. این سیستم ‌ها می ‌توانند به‌طور خودکار الگو های مشکوک را تشخیص داده و اقدامات امنیتی مناسب را انجام دهند. انجام احراز هویت با استفاده از تکنولوژی ‌های هوشمند و بیومتریکی مانند اسکن اثر انگشت، تشخیص چهره و شناسایی اصوات صدا انجام می شود. اما برای ایرانیان نیازی به احراز هویت وجود ندارد.

کوینکس و قابلیت های هوشمند آن در تحلیل داده‌

استفاده از تکنولوژی ‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تحلیل داده‌ های بازار و پیش‌بینی تغییرات قیمت ارزها انجام می شود. خرید و فروش ارز ها به‌طور خودکار و بر اساس شرایط مشخص توسط کاربران انجام می شود.

امکان اتصال به اپلیکیشن‌ها و ربات‌ها

امکان اتصال صرافی‌ ها به اپلیکیشن‌ ها و ربات ‌ها برای انجام معاملات، ثبت تراکنش‌ها و دریافت اطلاعات معامله وجود دارد. کاربرد می تواند لیست معاملات و میزان سود و زیان خود را مطالعه و بررسی نماید.

در نتیجه صرافی کوینکس تجربه کاربری بهینه با استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند داشته و امکان پاسخ‌گویی به نیاز ها و مشکلات کاربران را دارد.

کوینکس و قابلیت های هوشمند آن در کیف پول اختصاصی

صرافی کوینکس کیف پول اختصاصی برای سرمایه گذاران خود داشته و با توجه به اینکه کیف پول در سایت صرافی وجود دارد، می توانید در زمان نیاز بدون پرداخت هیچ گونه کمیسیون ارز های مدنظر خود را معامله نمایید یا در صورت نیاز می‌توانید سرمایه خود را به کیف پول های پشتیبانی شده در شبکه های دیجیتال بین المللی انتقال نمایید.

صرافی کوینکس پیشرو برای خرید و فروش ارز های دیجیتال با قابلیت های هوشمند است.

صرافی کوینکس و قابلیت های آن

مراحل ثبت نام و کسب سود در صرافی کوینکس

قدم اول ثبت ‌نام و بدون نیاز به احراز هویت

ابتدا باید در صرافی‌ کوینکس ثبت‌نام کنید. در این صرافی نیازی به احراز هویت برای معاملات خود نخواهید داشت و می توانید از تمام خدمات صرافی برای معاملات خود استفاده نمایید.

قدم دوم افزایش موجودی

پس از ثبت ‌نام، باید موجودی خود را به حساب کاربری خود اضافه کنید. این کار ممکن است از طریق انتقال وجه از حساب بانکی یا استفاده از ارز های دیجیتال دیگر صرافی‌ها صورت گیرد. می توانید از صرافی های ایرانی یا از حساب کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری استفاده نمایید.

قدم سوم انتخاب ارز ها و استراتژی معاملاتی

بعد از افزایش موجودی، می‌ توانید ارز های دیجیتالی مدنظر را انتخاب کنید. هر معامله استراتژی های خاص خود را دارد که در هر ارز متفاوت است. می توانید از استراتژی های از پیش تعیین شده با تعیین حد سود و زیان به معامله ارز دیجیتال بپردازید. پس از انتخاب ارز و نوع سفارش، صرافی سفارش شما را اجرا می ‌کند و معادله مبلغ موردنظر را از حساب شما کسر یا به آن اضافه می‌ کند.

نقل و انتقالات ایمن ارز ها

ارز های دیجیتال خریداری شده به‌صورت آنلاین در حساب کاربری شما در صرافی ذخیره می‌ شوند. می ‌توانید این ارز ها را به کیف‌های سخت افزاری یا نرم افزاری پشتیبانی شده انتقال دهید. صرافی کوینکس پیشرو برای خرید و فروش ارز های دیجیتال با قابلیت های هوشمند است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *