info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » فرق دلار صرافی و بازار

فرق دلار صرافی و بازار

5/5 - (1 امتیاز)

 

آیا دلار صرافی با دلار بازار متفاوت است؟ آیا می خواهید فرق دلار صرافی و بازار را بدانید؟ پس با این وجود در کوینکس ایران همراه ما باشید و مطالعه این مطلب را تا پخش پایانی ادامه دهید.

تمامی کسانی که در بازار ارز دیجیتال فعالیت می کنند و به خرید و فروش ارز در آن می پردازند، بلاخره روزی به استخراج سرمایه و ارز های خود نیاز پیدا می کنند که در چنین شرایطی باید از طریق صرافی های فعال در حوزه ارز دیجیتال، کوین های خود را مورد خرید و فروش قرار دهند و سرمایه خود را از بازار استخراج نمایند.

زمانی که کاربران در بازار ارز دیجیتال بخواهند سرمایه خود را از طریق صرافی به پول نقد تبدیل کنند، می توانند آن را در قالب دلار و یا یورو از صرافی مورد نظر تحویل بگیرند.

با این وجود کسب اطلاع از فرق دلار صرافی و بازار اهمیت پیدا خواهد کرد.

فرق دلار صرافی و بازار چیست؟

در واقع تفاوت مهمی میان دلار صرافی و بازار وجود دارد که این تفاوت در خصوص قیمت دلار است. به صورت کلی زمانی که برای خرید دلار از طریق صرافی ها اقدام می کنید، میتوانید دلار را با قیمت مناسب تری در مقایسه با بازار آزاد تهیه کنید زیرا بازار آزاد نرخ دلار متفاوتی در مقایسه با صرافی ها دارد.

در برخی از مواقع عده زیادی به علت کمبود دلار در بازار مجبور می شوند که دلار مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه کنند.

حال با وجود مناسب بودن قیمت دلار در صرافی ها می توان به این موضوع اشاره کرد که اگر برای خرید و فروش ارز های دیجیتالی به واسطه صرافی ها این کار را انجام داد، می توان با قیمت بسیار مناسب تری این کار را انجام داد.

علاوه بر آن خرید و فروش ارز مجازی از طریق صرافی ها باعث می شود که مبادله به صورت مطمئن تری انجام شود و خطر کلاهبرداری برای کاربران و سرمایه گذاران کاهش یابد زیرا صرافی ها از اعتبار کافی در جامعه برخوردار هستند و برای فعالیت خود مجوز های قانونی دریافت می کنند که با این وجود امکان کلاهبرداری از مردم را نخواهند داشت.

چنانچه برای تبدیل کوین های خود در بازار ارز دیجیتال از صرافی ها کمک نگیرید، ممکن است که تحت سواستفاده قرار بگیرید و خریدار از شما کلاهبرداری کند و هیچ پولی را به شما نپردازد.

به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما از صرافی ها برای خرید و فروش ارز کمک بگیرید. صرافی کوینکس از جمله صرافی های معتبر بین المللی است که در این زمینه می توانید از آن بهره بگیرید.

فرق دلار صرافی و ازاد

چه چیزی باعث این فرق می شود؟

موضوعی که باعث می شود تا نرخ دلار در صرافی ها و بازار آزاد متفاوت باشد، این است که در کشور ما دلاری که به هر صرافی احتصاص داده می شود با نرخ دولتی محاسبه می گردد و نرخ دولتی نیز بسیار مناسب و ارزان قیمت تر است. اما نرخ آزاد به گونه ای است که دولت دستی در آن ندارد و به صورت ازاد در اختیار مردم قرار می گیرد که با این وجود نرخ دلار آزاد بالاتر خواهد بود.

به صورت کلی تمامی صرافی ها دلار مورد استفاده خود را از سوی دولت تامین می کنند و نرخ همه آنها مناسب است. با این وجود می توان با خیال آسوده برای خرید دلار در جهت بازار ارز دیجیتال از صرافی ها اقدام کرد.

فرق دلار صرافی و کوین بازار ارز دیجیتال چیست؟

ارز های دیجیتالی ماهیتی فیزیکی ندارند و فقط در بستر فضای مجازی قابل مبادله هستند. اما دلار ماهیت فیزیکی دارد و در واقع یک پول بین المللی و فیات کشور آمریکا است که برای تبدیل کردن ارز دیجیتال به پول فیزیکی می توان آن را از طریق صرافی ها مورد تبادل قرار داد و در ازای پرداخت کوین های موجود در بازار ارز از صرافی دلار دریافت کرد.

سخن پایانی:

فرق دلار صرافی و بازار آزاد و همچنین فرق دلار صرافی و کوین بازار ارز دیجیتال را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم. اگر مایل هستید که در زمینه صرافی های مختلف بازار ارز مانند: صرافی کوینکس و یا خرید و فروش ارز دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنید، از سایر مقالات درج شده در کوینکس ایران استفاده کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *