info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » محبوب ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

محبوب ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

Rate this post

محبوب‌ترین و بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران چیست؟ آیا صرافی کوینکس از محبوب‌ترین صرافی‌ها در ایران است؟
امروزه برای خرید و فروش ارز دیجیتالی و تبدیل آنها به پول نقد از صرافی‌های فعال در حوزه ارز دیجیتال کمک گرفته می‌شود تا ارزهای دیجیتالی کاربران به پول نقد و یا پول فیات تبدیل گردد.

صرافی‌هایی که در زمینه ارز دیجیتالی و رمز ارز فعال هستند، در سطح جهان بسیار زیاد هستند و کاربران می‌توانند به انتخاب خود یکی از این صرافی‌ها را انتخاب کنند و با آنها وارد معامله شوند.

صرافی کوینکس از جمله صرافی‌هایی محسوب می‌شود که در زمینه رمز ارز و ارز دیجیتالی می‌توان از آن بهره برد. این صرافی کاربری جهانی دارد و تمامی معامله گران در سطح جهان می‌توانند با آن وارد معامله شوند. صرافی کوینکس برای ایرانیان نیز خدمات ارائه می‌دهد، در این صورت مشتریان ایرانی نیز می‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند.

در رابطه با صرافی کوینکس ایران و در ادامه این مطلب با شما عزیزان در خصوص بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران و علت محبوبیت این صرافی صحبت خواهیم کرد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

صرافی کوینکس را می‌توان به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران در نظر گرفت. این صرافی در سراسر کشورمان ایران بسیار محبوب است و ایرانیان نیز استقبال خوبی از آن کرده‌اند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

 

علت قرار گرفتن این صرافی در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران شامل مزایای است که در این صرافی مشاهده می‌شود و در این مقاله به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای بهترین صرافی دیجیتال ارز در ایران

صرافی کوینکس علاوه بر این که یکی از بهترین صرافی‌های حال حاضر در کشور است، استفاده از خدمات این صرافی نیز مزایایی را هم به همراه دارد.

ما در این قسمت از مقاله می‌خواهیم شما را با مزایای استفاده از خدمات صرافی کوینکس ایران آشنا کنیم.

دریافت کارمزد بسیار کم برای معاملات

صرافی کوینکس در قبال انجام معاملات از کاربران کارمزد بسیار کمی دریافت می‌کند که این مسئله یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت صرافی کوینکس در ایران است.

به صورت کلی کارمزد این صرافی برای معاملات در حدود 0.1 برای هر تراکنش است که مبلغ بسیار ناچیزی است.

دریافت کارمزد بسیار کم در بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

همچنین لازم به ذکر است که در این صرافی به کمک توکن CET می‌توانید کارمزد این صرافی را به نصف کارمزد ذکر شده در فوق نیز برسانید.

طراحی یک رابط کاربری بسیار ساده

رابط کاربری این صرافی بسیار ساده است و کاربران برای استفاده از این صرافی با محیط پیچیده رو به رو نخواهند شد و به راحتی می‌توانند امور مورد نظر خود را در این صرافی انجام دهند.

روش‌های پرداخت بسیار مناسب

از دیگر دلایلی که باعث شده تا صرافی کوینکس از بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران شناخته شود، امکان استفاده از روش‌های پرداخت ویزا کارت و مسترکارت است و این گزینه می‌تواند بهترین و با اهمیت ترین مزایای صرافی کوینکس ایران باشد.

امکان واریز و برداشت بدون نیاز به احراز هویت

صرافی کویکس برای معامله گران این امکان را فراهم کرده است تا بدون نیاز به احراز هویت بتوانند، معاملات خود را در این صرافی انجام دهند.

با وجود این ویژگی در صرافی کوینکس کاربران می‌توانند بدون احراز هویت روزانه تا سقف ده هزار دلار برداشت کنند، اما با این وجود اگر قصد دارید که با این صرافی وارد معامله شوید، توجه کنید که در این صرافی با احراز هویت بیش از این مقدار می‌توانید در طول روز واریز و برداشت داشته باشید.

در صورتی که احراز هویت در کوینکس انجام شود، روزانه تا یک میلیون دلار برای شما کاربران قابل برداشت و واریز است.

امکان انجام دادن معاملات لورج در صرافی کوینکس

معاملات لورج به معاملاتی در بازار ارز گفته می‌شود که سودهای کلانی را برای معامله گران به همراه دارد.

انجام دادن معاملات لورج در بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

امکان انجام این معاملات پر سود در صرافی کوینکس برای معامله گران فراهم شده است و این موضوع نیز از دیگر دلایل معرفی کوینکس به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران محسوب می‌شود.

امکان استفاده از اپلیکیشن موبایلی

برای انجام معاملات در این صرافی کاربران می‌توانند که از اپلیکیشن موبایلی استفاده کنند و به راحتی امور مورد نظر خود را انجام دهند.

اپلیکیشن موبایلی کوینکس به راحتی بر روی موبایل نصب می‌شود و برای استفاده از آن باید به صورت رایگان آن را از گوگل پلی دانلود کرد.

سخن آخر@

در این مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید و کاربردی بوده باشند.

چنانچه قصد دارید با کوینکس ایران بیشتر آشنا شوید، از سایر مطالبی که در این وب سایت برای شما هموطنان عزیز درج شده است، استفاده کنید، همچنین برای رفع سؤالات خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *