info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » آیا صرافی کوینکس احراز هویت میخواد؟

آیا صرافی کوینکس احراز هویت میخواد؟

Rate this post

آیا صرافی کوینکس احراز هویت میخواد؟ مزایای احراز هویت در صرافی کوینکس چیست؟

هموطنان عزیز چنانچه می خواهید که پاسخ این پرسش ها را دریابید، با ما در وب سایت کوینکس ایران همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید که به این شکل اطلاعات شما در خصوص این صرافی افزایش پیدا کند.

برای اینکه بتوان در بازار ارز دیجیتال و رمز ارز به استخراج ارز دیجیتالی پرداخت و آنها را به پول نقد تبدیل کرد، لازم است که با یکی از صرافی ها در انواع مختلف وارد همکاری شد تا بتوان این امور را انجام داد.

با این وجود صرافی کوینکس که یکی از صرافی های بین المللی در این زمینه است، از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان در خصوص تبدیل ارز دیجیتال به پول فیات است که می توانید با آن وارد همکاری شوید.

به همین دلیل اشخاص زیادی تمایل دارند تا بدانند که آیا صرافی کوینکس احراز هویت میخواد؟

احراز هویت در صرافی کوینکس به چه معنا است؟

احراز هویت در صرافی کوینکس به چه معنا است؟

به طور کلی منظور از احراز هویت کردن در این صرافی این است که کاربران در صرافی کوینکس یک حساب کاربری ایجاد کنند و برای فعالیت در این صرافی از طریق حساب کاربری ساخته شده وارد کوینکس شوند.

ایجاد حساب کاربری از شرایط بسیار ساده و آسانی برخوردار است که کاربران می توانند به راحتی این کار را انجام دهند و در صرافی کوینکس ثبت نام کنند.

احراز هویت در کوینکس

صرافی کوینکس از جمله صرافی هایی است که ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارد و یکی از ویژگی های حائز اهمیت آن را می توان اینگونه بیان کرد که این صرافی برای کاربران خود قابلیت فعالیت بدون احراز هویت را نیز فراهم کرده است.

به گونه ای که کاربران در این صرافی می توانند بدون احراز هویت نیز فعالیت هایی را انجام دهند و تا مبلغ هزار دلار را به شکل روزانه برداشت کنند.

اما علاوه بر اینکه در صرافی کوینکس می توان بدون احراز فعالیت هایی را انجام داد، احراز هویت کردن در آن از شرایط بهتری برای کاربران برخوردار است و در صورتی که کاربران احراز هویت انجام دهند، می توانند از مزایای بیشتری برخوردار شوند.

روش احراز هویت در صرافی کوینکس

احراز هویت در صرافی کوینکس یک فرآیندی است که به شما امکان می دهد از مزایای بیشتری از این صرافی استفاده کنید. برای انجام این کار، شما باید مراحل زیر را طی کنید:

·        ابتدا ثبت نام خود را در صرافی کوینکس تکمیل کنید.

·        سپس وارد بخش پروفایل شوید و بر روی گزینه KYC کلیک کنید

·        برای شما فرمی به نام ID Verification باز می شود. بر روی گزینه تایید احراز هویت کلیک کنید.

·        در این مرحله، شما باید مشخصات خود را وارد کنید و عکسی از کارت شناسایی یا گذرنامه خود را آپلود کنید.

·        سپس شما باید عکسی از خودتان با کارت شناسایی یا گذرنامه در دست بگیرید و آپلود کنید.

·        در نهایت، شما باید منتظر تایید احراز هویت توسط تیم کوینکس باشید. که این ممکن است چند روز زمان ببرد.

مدارک لازم برای احراز هویت در صرافی های دیجیتال

احراز هویت یک فرایند است که با استفاده از مدارک یا فاکتورهای مختلف، هویت یک فرد را تأیید می کند. این فرایند می تواند به صورت حضوری یا الکترونیکی انجام شود. برای احراز هویت لازم است که شما اطلاعات شناسنامه ای، ارتباطی و بانکی خود را ارائه دهید. بسته به نوع سازمان یا خدمتی که می خواهید از آن استفاده کنید، ممکن است باید مدارک دیگری هم ارسال کنید. برخی از مدارک متداول برای احراز هویت شامل کارت ملی، کارت بانکی، گذرنامه ، گواهینامه رانندگی،  کارت پایان خدمت،  کارت بیمه و  تصویر چهره یا اثر انگشت  هستند.

چرا احراز هویت لازم است؟

احراز هویت علاوه بر اینکه هویت یک فرد را تأیید می کند، به دلایل دیگر نیز اهمیت دارد چرا که اولاً  از امنیت اطلاعات شخصی، مالی و سازمانی محافظت می کند و ثانیاً از تقلب، پولشویی، فیشینگ و تأمین مالی تروریسم جلوگیری می کند.  همچنین این فرایند اعتماد، شفافیت و ثبات در بازار های مختلف افزایش می دهد و نیز از قوانین و مقررات مربوط به حفظ حریم خصوصی و حقوق مصرف کنندگان پیروی می کند.

آیا برای تایید هویت در سامانه ها نیاز به حضور شخص است؟

بعضی سامانه ها نیاز دارند که شخص حضوری مراجعه نماید. زیرا این سامانه ها ممکن است نیاز به ارزیابی و تایید هویت، مهارت، صلاحیت یا سلامت شخص داشته باشند. برای مثال، سامانه های ثبت نام دانشگاه، استخدام، پزشکی یا دستگاه قضایی. این سامانه ها ممکن است نیاز به ارائه خدمات یا محصولاتی داشته باشند که به حضور فیزیکی، تماس چشمی، برقراری رابطه انسانی یا انتقال اطلاعات حساس نیاز دارند. برای مثال، سامانه های آموزشی، مشاوره، روانشناسی یا امنیتی.  همچنین این سامانه ها ممکن است نیاز به ایجاد اعتماد، انگیزه، تعهد یا مسئولیت در شخص داشته باشند. برای مثال، سامانههای مدیریت، رهبری، همکاری یا ارزشگذاری. اما به طور کل برای احراز هویت در صرافی های دیجیتال مانند کوینکس، نیاز به مراجعه حضوری نبوده و شخص می تواند به صورت الکتریکی و آنلاین احراز هویت کند.

روش های صحیح تایید هویت به طور کلی

علاوه بر صرافی های ارز دیجیتال، ممکن است افراد نیاز به تایید یا احراز هویت در سامانه های دیگری نیز داشته باشند. برای تأیید شخص به طور الکترونیکی، به طور کل می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. برخی از این روش ها عبارتند از:

  • استفاده از امضای الکترونیکی: امضای الکترونیکی یک سند دیجیتال است که توسط یک مرکز صدور گواهی (CA) ارائه می شود و شامل کلید عمومی و اطلاعات شناسنام های شخص است. این سند می تواند هویت شخص را در ارتباطات و معاملات الکترونیکی تأیید کند.
  • استفاده از تایید دو مرحله ای: تایید دو مرحله ای یک روش امنیتی است که برای ورود به حساب های آنلاین مانند ایمیل، از شخص می خواهد که علاوه بر رمز عبور، یک کد تأیید را هم وارد کند. این کد می تواند از طریق پیامک، تماس تلفنی، ایمیل یا برنامه های مخصوص به شخص ارسال شود. این روش می تواند هویت شخص را در دسترسی به حساب های خود تأیید کند.
  • استفاده از نسخه الکترونیکی: نسخه الکترونیکی یک سند دیجیتال است که توسط پزشک یا داروساز برای تجویز دارو به بیمار صادر می شود. این سند می تواند هویت بیمار را در دریافت دارو از داروخانه تأیید کند.

  این موارد فقط برخی از روش های ممکن برای تأیید شخص به طور الکترونیکی هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت های معتبری که در زمینه فعالیت دارند، مشورت بگیرید.

مزایای احراز هویت در صرافی کوینکس

از بارز تری و مهم ترین مزایای انجام احراز هویت در صرافی کوینکس این است که کسانی که در این صرافی احراز هویت می کنند، قادرند تا به کمک آن روزانه به تا مبلغ یک میلیون دلار را از حساب و یا کیف پول خود برداشت کنند که این مساله از اهمیت زیادی برخوردار است.

به همین دلیل توصیه ما این است که حتما مراحل احراز هویت را انجام دهید علاوه بر آن با احراز هویت در این وب سایت می توانید از شرایط امنیتی بیشتری برخوردار شوید.

از دیگر مزایای احراز هویت این است که با انجام این کار معامله گران می توانند از تمامی قابلیت های صرافی کوینکس برخوردار شوند و از آنها استفاده کنند.

کسانی که در این صرافی احراز هویت می کنند، در صورتی که دوستان خود را به استفاده از این صرافی دعوت کنند، از سوی صرافی کوینکس جایزه ای به آنها اختصاص داده می شود.

با احراز هویت در صرافی کوینکس کسی نمی تواند وارد حساب کاربری شما شود و تنها خودتان به یوزرنیم و پسورد دسترسی دارید.

همچنین لازم به ذکر است که با انجام احراز هویت در این صرافی می توانید از امنیت بیشتری در خصوص کیف پول خود و سرمایه گذاری تان داشته باشید.

کلام پایانی

در وب سایت صرافی کوینکس در رابطه با اینکه آیا صرافی کوینکس احراز هویت میخواد؟ و یا خیر با شما صحبت کردیم. با در نظر گرفتن مطالبی که برای شما شرح دادیم. به شما توصیه می کنیم که حتما احراز هویت را در این صرافی انجام دهید و مراحل بسیار ساده و آسان آن را که شبیه به وارد شدن به حساب ایمیل تان است را طی کنید تا از مزایای این صرافی برخوردار شوید.

با صرف مدت زمانی در حدود ده دقیقه می توانید این کار را انجام دهید. پس تنبلی را کنار را بگذارید و توصیه های ما را جدی بگیرید در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صرافی کوینکس نیز می توانید سایر مطالب ما را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *