info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

Rate this post

آیا بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی را می شناسید؟ آیا به دنبال یک صرافی مناسب برای استخراج ارز دیجیتال هستید؟ پس با ما در وب سایت صرافی کوینکس همراه باشید.

همان طور که می دانید برای استخراج ارز دیجیتال و رمز ارز باید با صرافی های فعال در این زمینه وارد معامله شد تا بتوان این ارز ها را استخراج نمود. در حقیقت منظور از استخراج کردن ارز دیجیتال و رمز ارز، تبدیل کردن آنها به پول نقد و یا پول فیات است که همان طور که میدانید پول فیات به وجه رایج هر کشور گفته می شود که از سوی دولت هر کشور تولید می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد.

به عنوان مثال: پول فیات کشور ایران، ریال است و معمولا مردم ایران که در بازار ارز دیجیتال فعالیت می کنند تمایل دارند که در حین استخراج ارز دیجیتالی خود آن را به ریال که پول فیات رایج کشور است، تبدیل کنند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی کدام است؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی کدام است؟

از بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی باید به صرافی کوینکس اشاره کرد که این صرافی به شکل بین المللی فعالیت می کند و از کشور های مختلف جهان می توان به آن متصل شد و با آن معاملاتی را انجام داد.

صرافی کوینکس یکی از معتبر ترین، معروف ترین و بهترین صرافی های خارجی است که ایرانیان نیز امکان استفاده از آن را دارند و از این صرافی توسط ایرانیان استقبال خوبی صورت گرفته است.

تاریخچه صرافی کوینکس

صرافی کوینکس که بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است در سال 2017 در کشور هنگ کنگ راه اندازی شد و موسس و مدیر آن شخصی به نام یانگ هایپو بود. با راه اندازی این صرافی در هنگ کنگ روز به روز به تعداد کاربران آن افزوده شد و کم کم استفاده از آن در سایر کشور های جهان نیز رونق پیدا کرد.

بسیاری از متخصصین در این زمینه معتقدند که صرافی کوینکس در آینده از رقبای بسیار جدی برای صرافی بایننس خواهد بود.

چرا صرافی کوینکس بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است؟

از آنجایی که صرافی کوینکس در برگیرنده مزایایی به شرح زیر است، آن را به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی می شناسند:

این صرافی به کاربران خود امکان استفاده از کارت مستر و ویزا کارت را داده است و به کمک این کارت ها کاربران می توانند در صرافی کوینکس ارز دیجیتالی خریداری کنند. علاوه بر آن در این صرافی امکان استفاده از کارت بانکی بین المللی نیز وجود دارد.

در این صرافی می توان معاملات مارجین را در اکسچنج کوینکس انجام داد اما به کار گرفتن این سبک از معاملات به تریدر های حرفه ای توصیه می شود زیر ریسک انجام این معاملات بسیار زیاد است و ممکن است که سرمایه از دست برود.

صرافی کوینکس به گونه ای است که در آن میتوان بدون احراز هویت تا ده هزار دلار در روز را برداشت کرد و یا ارز را انتقال داد. همچنین در صورتی که احراز هویت در این صرافی انجام شود، کاربران می توانند تا سقف یک میلیون دلار نیز برداشت کنند.

چرا صرافی کوینکس بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است؟

صرافی کوینکس از یک کیف پول امن استفاده می کند که کار کردن با آن بسیار آسان است و تمامی گزینه ها در دسترس قرار دارند.

صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی بدون کارمزد شناخته می شود که کارمزد آن برای کاربران بسیار بسیار کم است.

این صرافی مکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته و در هر ساعت از شبانه روز را دارد.

از علل دیگری که باعث می شود تا صرافی کوینکس بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی باشد، می توان به این موضوع اشاره کرد که صرافی کوینس محیط کاربری بسیار آسانی را در اختیار کاربران قرار داده است.

کلام پایانی

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی را برای شما عزیزان در این مقاله شرح دادیم. امیدواریم که این مطالب مورد پسند شما واقع شده باشند. در صورتی که به کسب اطلاعاتت بیشتر درباره صرافی کوینکس نیاز دارید، با همکاران ما در وب سایت کوینکس ایران در تماس باشید و یا سایر مقالات ما را مطالعه کنید.

فراموش نکنید که صرافی انتخاب شده توسط شما باید یک صرافی مطمئن و امن باشد تا بتوانید با خیال آسوده سرمایه خود را به دست آن بسپارید و یا معاملات خود را انجام دهید. در غیر این صورت امکان بروز هر گونه مشکلی برای شما وجود خواهد داشت. پس با این وجود از انتخاب کردن صرافی های متفرقه بپرهیزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *