info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » آیا صرافی کوینکس کیف پول دارد؟

آیا صرافی کوینکس کیف پول دارد؟

Rate this post

آیا صرافی کوینکس کیف پول دارد؟ منظور از کیف پول در صرافی چیست؟ آیا میدانید که چگونه می توان در صرافی کوینکس کیف پول را شارژ کرد؟

در بازار ارز دیجیتال از اصطلاحات و واژه های متفاوتی استفاده می شود که هر کدام از انها مفاهیم مخصوص به خود را دارند و لازم است تا معامله گران در این بازار با انواع اصطلاحات رایج در بازار ارز دیجیتالی آشنا باشند و مفهوم آن را بدانند.

یکی از انواع اصطلاحات رایج و کاربردی در این بازار، کیف پول ارز دیجیتال است که در وب سایت صرافی کوینکس ایران قصد داریم در رابطه با این مساله با شما عزیزان صحبت کنیم و بررسی کنیم که آیا صرافی کوینکس کیف پول دارد؟ و یا خیر.

پس اگر مایل به دریافت پاسخ این پرسش هستید، با ما در وب سایت کوینکس ایران همراه باشید.

کیف پول ارز دیجیتال

آیا صرافی کوینکس کیف پول دارد؟

کیف پول ارز دیجیتال در واقع به سخت افزار و یا نرم افزاری گفته می شود که ارز های دیجیتال در آن ذخیره می شوند و از طریق آن ارسال و دریافت می گردند.

کیف پول دیجیتال در واقع ماهیتی شبیه به کیف پولی دارد که شما در دنیای واقعی مورد استفاده قرار میدهید. اما از طرف دیگر این کیف پول می تواند شبیه به کارت بانکی نیز باشد زیرا دقیقا مانند: کارت بانکی که با پول فیزیکی سر وکار نداریم، در این کیف پول ها نیز با پول فیزیکی رو به رو نیستیم.

اگر کیف پول دیجیتال از نوع نرم افزاری باشد، بر روی موبایل و یا کامپیوتر نصب می شود و در صورتی که ماهیت سخت افزاری داشته باشد، ظاهری شبیه به یک فلش مموری دارد.

لازم به ذکر است که کیف پول های نرم افزاری کاملا رایگان هستند، اما کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال را باید خریداری کرد.

مفهوم کیف پول در صرافی ها

کیف پول در صرافی ها، یک نوع کیف پول رمز ارزی است که توسط صرافی های ارز دیجیتال ارائه می شود. این کیف پول ها به شما امکان می دهند که رمز ارزهای خود را در حساب کاربری صرافی ذخیره کنید و از آنها برای خرید و فروش یا تبادل با سایر رمز ارزها استفاده کنید. اما این کیف پول ها ممکن است، معایبی نیز داشته باشند. به عنوان مثال ممکن است در برخی شرایط سطح امنیت کمی دارند، یعنی کیف پول های صرافی، یک نوع کیف پول گرم هستند که به اینترنت متصل هستند و در معرض خطر هک شدن یا سرقت دارایی های شما قرار دارند. همچنین، صرافی ها ممکن است به دلایل مختلفی مانند تحریم، تعلیق، توقیف یا تعطیلی دسترسی شما به کیف پول خود را محدود یا قطع کنند.

آیا صرافی کوینکس کیف پول دارد؟

صرافی کوینکس در واقع همانند: کوین بیس از کیف پول آماده برخوردار نیست و برای واریز کردن کوین ها به شکل موقت مورد استفاده قرار می گیرد. در این صرافی اجازه دسترسی به کلید اختصاصی به شما داده نمی شود و تنها می توانید که ادرس کیف پول عمومی خود را در دسترس داشته باشید.

با وجود اینکه کیف پول صرافی کوینس از شرایط بسیار امنی برخوردار است و تا کنون هیچ هکری نتوانسته است که به کیف پول در این صرافی دسترسی پیدا کند، اما به میزان زیادی توصیه می شود که برای اطمینان بیشتر از کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری ارز دیجیتال خود استفاده کنید.

به عنوان مثال: ledger nano s و trezor از جمله کیف پول های سخت افزاری بسیار مناسب هستند که می توانید برای ذخیره ارز های دیجیتالی از آن بهره مند گردید.

استفاده از کیف پول در کوینکس

برای استفاده از کیف پول صرافی کوینکس، شما باید ابتدا در این صرافی ثبت نام و حساب کاربری خود را فعال کنید. سپس می توانید از قسمت دارایی ها (Assets)، ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را واریز یا برداشت کنید. برای واریز ارز، باید روی گزینه واریز (Deposit) کلیک کنید و نوع ارز و شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس آدرس کیف پول خود را کپی کنید و آن را در کیف پولی که می خواهید از آن ارز انتقال دهید، وارد کنید. برای برداشت ارز، باید روی گزینه برداشت (Withdrawal) کلیک کنید و نوع ارز و شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس آدرس کیف پولی که می خواهید ارز را به آن انتقال دهید، را وارد کنید و مقدار مورد نظر خود را تعیین کنید. در نهایت باید جزئیات تراکنش را تأیید کنید و کد احراز هویت دو عاملی (2FA) را وارد کنید.

وارد کردن شماره حساب در کوینکس

شما می توانید در کوینکس شماره حساب یا کارت خود را وارد کنید و از آنها برای خرید و فروش رمزارزها با ریال استفاده کنید. کوینکس از بانکهای مختلفی پشتیبانی می کند. برای وارد کردن شماره حساب یا کارت خود در کوینکس، باید مراحلی را انجام دهید. ابتدا وارد حساب کاربری خود در کوینکس شوید و روی گزینه حساب کاربری (Account) کلیک کنید. سپس روی گزینه احراز هویت (Verification) کلیک کنید و سطح احراز هویت خود را به حداقل سطح دوم (Intermediate) ارتقا دهید. برای این کار، باید اطلاعات شخصی، مدارک هویتی و عکس سلفی خود را ثبت و تایید کنید. در ادامه روی گزینه حساب بانکی (Bank Account) کلیک کنید و سپس روی گزینه افزودن حساب بانکی (Add Bank Account) کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده، اطلاعات حساب یا کارت خود را وارد کنید. شما می توانید از شماره حساب، شماره کارت یا شماره شبا استفاده کنید. همچنین باید نام بانک، نام صاحب حساب و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. بعد روی گزینه ثبت (Submit) کلیک کنید و منتظر تایید کوینکس باشید. این فرایند ممکن است چند ساعت زمان ببرد. پس از تایید حساب یا کارت خود، می توانید از آنها برای خرید و فروش رمزارزها با ریال در قسمت خرید و فروش سریع (Quick Buy/Sell) استفاده کنید.

خرید و فروش با کیف پول دیجیتالی

کیف پول دیجیتال یک نرمافزار یا دستگاه است که به شما امکان می دهد که ارزهای دیجیتال خود را نگهداری، انتقال یا دریافت کنید. برای خرید و فروش با کیف پول دیجیتال، شما باید ابتدا یک کیف پول مناسب برای ارز مورد نظر خود انتخاب کنید. برخی از کیف پول ها فقط از برخی ارزها پشتیبانی می کنند و برخی دیگر از چندین ارز. همچنین باید به نوع کیف پول توجه کنید. برخی از کیف پول ها سخت افزاری هستند و برخی نرم افزاری هستند. کیف پول های سخت افزاری امن تر اما گران تر هستند و کیف پول های نرم افزاری راحت تر اما آسیب پذیرتر هستند  پس از انتخاب کیف پول، شما باید یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال انتخاب کنید که از ارز و کیف پول شما پشتیبانی کند. صرافیهای آنلاین ارز دیجیتال، سامانه هایی هستند که به شما امکان می دهند که با استفاده از روش های پرداخت مختلف مانند کارت بانکی، حساب بانکی، پیپال و غیره، ارزهای دیجیتال خود را خریداری یا فروش نمایید. برای خرید و فروش با کیف پول دیجیتال، شما باید آدرس کیف پول خود را در صرافی ثبت کنید و سپس مقدار مورد نظر خود را وارد کنید. سپس صرافی ارز شما را به کیف پول شما انتقال می دهد یا از آن برداشت می کند.

چگونه می توان به کیف پول در کوینکس واریز وجه انجام داد؟

برای واریز کردن وجه به کیف پول صرافی کوینکس باید در ابتدا بر روی wallet در منو کلیک کنید و در قسمت assetportfolio اسم کوین مورد نظر خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه deposite کلیک کنید.

در ادامه ادرس واریزی کوینی که انتخاب کرده اید را کپی کنید. پس از آن آدرس را در کیف پول و یا جایی که کوین ها را در آن ارسال می کنید، وارد کنید. لازم به ذکر است که اگر از کیف پول موبایل خود استفاده می کنید، این امکان وجود دارد که با استفاده از کد qr آدرس را وارد کنید.

پس از آن که معامله شما توسط بلاک چین مورد تایید قرار گرفت، بودجه در کیف پول شما در دسترس تان قرار می گیرد و میتوانید برای خرید آلت کوین ها و یا ارز دیجیتال ها از آن استفاده کنید.

بخش پایانی

در وب سایت کوینکس ایران بررسی کردیم که آیا صرافی کوینکس کیف پول دارد؟ و یا خیر و شرایط کیف پول آن را برای شما عزیزان شرح دادیم. با توجه به مطالب ذکر شده سعی کنید که حتما از کیف پول سخت افزاری در راستای تامین امنیت بیشتر برای نگهداری ارز دیجیتال و سرمایه خود بهره ببرید تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری کنید و فعالیت موفقیت آمیزی در این بازار داشته باشید.

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با صرافی کوینکس، از سایر مقالات منتشر شده در وب سایت صرافی کوینکس ایران استفاده کنید و به مطالعه آنها بپردازید تا بیشتر با این صرافی و ویژگی های آن آشنا شوید.

2 پاسخ__ تا حالا.

  1. سلام.وقت شما بخیر.در صرافی کوینکس کجا باید شماره حساب بانکی و یا شماره کارت بانکی را وارد کنیم تا بتوانیم ارز مورد نظر را خرید یا فروش کنیم.چون بنده هر چه درصرافی کوینکس گشتم جایی برای ثبت شماره حساب بانکی یاشماره کارت بانکی پیدا نکردم.لطفا راهنمایی بفرمایید.باکمال تشکر غلام محمد عبدالهی

    • Alireza گفت:

      سلام
      در صرافی کوینکس شما نمیتوانید شماره حساب ایرانی وارد کنید. در صورتی که قصد تبدیل ارز دیجیتال خود به ریال را دارید میبایست ارز مورد نظر خود را به صرافی های ایرانی انتقال دهدید و در آنجا به ریال بفروش رسانید
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *