info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال رایگان

ارز دیجیتال رایگان

5/5 - (1 امتیاز)

 

آیا امکان تهیه ارز دیجیتال رایگان وجود دارد؟ چگونه می توان ارز دیجیتال به شکل رایگان تهیه کرد؟ در کوینکس این موارد را بررسی خواهیم کرد. به این منظور تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

از زمانی که بازار ارز دیجیتال در سراسر جهان به راه افتاده است، عده زیادی فعالیت خود را در این بازار آغاز کرده اند و هم اکنون نیز بسیاری از افراد قصد سرمایه گذاری  در این بازار را دارند زیرا در سال های اخیر رونق سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال افزایش پیدا کرده است و عده زیادی قادر به کسب سود در آن شده اند.

در بازار ارز هر چه قدر که قیمت اولیه ارز ها کمتر باشد و فرد نیاز به پرداخت هزینه کمتری برای خرید آن داشته باشد، مسلما سود بیشتری را کسب خواهد کرد. بنابراین به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان برای سرمایه گذاران این بازار می تواند به عنوان یک مزیت محسوب گردد.

خوشبختانه در برخی از مواقع امکان تهیه این ارز در بازار ارز دیجیتال وجود دارد و کسانی که می خواهند به این شکل صاحب ارز شوند، میتوانند از روش های مختلفی به منظور دسترسی به ارز دیجیتال رایگان استفاده کنند که در صرافی کوینکس ایران این روش ها را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

ارز دیجیتال رایگان چیست؟

ارز دیجیتال رایگان در واقع به نوعی ارز دیجیتال، کوین و یا رمز ارز گفته می شود که به شکل کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به دست می آید.

انواع روش های دستیابی به ارز دیجیتال رایگان

برای اینکه بتوان به ارز دیجیتال از نوع رایگان دسترسی داشت، می توان از روش هایی به شرح زیر به این منظور استفاده کرد:

دسترسی به ارز از طریق لونر luner

Lunercrush به پلتفرمی گفته می شود که در آن تمامی گفت و گوهای صورت گرفته در اینترنت در خصوص کریپتو را جمع آوری می کند. توکن لونر نوعی رمز ارز است که با مشارکت در پلتفرم لونر کراش می توانید آن را به صورت رایگان تهیه کنید.

در لونر به صورت روزانه 65 هزار توکن به شکل رایگان توزیع می شود که کاربران می توانند از این توکن ها با انجام فعالیت های مد نظر بهره مند شوند.

دریافت ارز دیجیتال از پری سرچ

پری سرچ در واقع یک نوع موتور جستجوی مبتنی بر بلاک چین است که به کمک گره هایی اجرا می شود که توسط کاربران اداره می گردد.

برای جمع آوری توکن رایگان در پری سرچ باید ابتدا یک حساب کاربری برای خود در پری سرچ ایجاد کنید. در نهایت با جمع آوری هزار توکن پری سرچ میتوانید این ارز ها را از حساب خود برداشت نمایید.

ارز دیجیتال رایگان از کوین بیس coinbase

کوین بیس از اصلی ترین صرافی های بازار کریپتو محسوب می شود و ارز های مختلفی در آن خرید و فروش می گردد. در این صرافی می توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید و یا از طریق بخش earn crypto و گذراندن دوره های آموزشی مد نظر در این بخش به این ارز دسترسی پیدا کنید.

در رابطه با کوین بیس باید اشاره کنیم که متاسفانه این پلتفرم برای کاربران ایرانی فعال نیست و ایرانیان عزیزی که قصد داشته باشند در داخل کشور ما به کسب کوین رایگان بپردازند، باید از طریق روش های دیگر به این منظور اقدام کنند.

ارز دیجیتال رایگان

ارزدیجیتال از طریق فری کش

در پلتفرم فری کش چنانچه پیشنهاداتی که مربوط به مکان و موقعیت هستند را تکمیل کنید و یا نظرسنجی ها را انجام دهید، می توانید به ارز دیجیتال رایگان دسترسی داشته باشید.

به این منظور باید بعد از وارد شدن به پلتفرم گزینه start offer را بزنید و یا از گوگل و استیم استفاده کنید.

بخش پایانی

ارز دیجیتال رایگان  و نحوه دسترسی به آن را برای شما هموطنان عزیز مورد بررسی قرار دادیم. در بخش پایانی باید اشاره کنیم که علاوه بر روش های ذکر شده در خصوص دسترسی به ارز رایگان، روش های  دیگری نیز به این منظور وجود دارند که می توانید از طریق آنها هم به ارز رایگان دسترسی داشته باشید.

در صرافی کوینکس ایران تنها مجال بررسی برخی از این روش ها برای شما عزیزان وجود داشت. به این منظور از سایر مقالات درج شده در وب سایت کوینکس ایران نیز استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *