info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » ارز دیجیتال در ایران قانونی است؟

ارز دیجیتال در ایران قانونی است؟

Rate this post

 

آیا ارز دیجیتال در ایران قانونی است؟ آیا مردم ایران میتوانند از ارز دیجیتال استفاده کنند؟ بهترین صرافی قانونی مربوط به ارز دیجیتال در ایران چیست؟

خرید و فروش بر روی ارز دیجیتال سالیان نه چندان زیادی است که در کشور های مختلف جهان انجام می شود و تا کنون سرمایه گذاران بر روی ارز دیجیتال در جهان توانسته اند که سرمایه و پول خوبی از خرید و فروش این ارزهای مجازی به دست آورند.

در چند سال اخیر مردم کشور ما نیز استقبال خوبی از این ارز ها و سرمایه گذاری بر روی آنها نشان داده اند اما هنوز عده زیادی اطلاعات مناسب در خصوص سرمایه گذاری ارز دیجیتال در اختیار ندارند و نمی دانند که ارز دیجیتال در ایران قانونی است و یا خیر. به همین دلیل قصد داریم که به بررسی این موضوع بپردازیم.

در اوایل ورود ارز دیجیتال به ایران، اجازه قانونی از سوی دولت برای خرید و فروش و سرمایه گذاری بر روی این ارز ها وجود نداشت زیرا اطلاعات مناسبی در رابطه با آنها در دست نبود و برای اینکه از مردم ایران کلاهبرداری در فضای مجازی به عمل نیاید، استفاده از این ارز های دیجیتالی ممنوع اعلام شد.

اما خوشبختانه با گذشت مدت زمان نه چندان زیادی، دولت به مردم کشور اجازه داد که به خرید و فروش ارز دیجیتال به شکل قانونی بپردازند و در این بازار سرمایه گذاری بین المللی انجام دهند.

با این وجود در حال حاضر مردم ایران نیز میتوانند از ارز دیجیتال استفاده کنند و امروزه کاربران بسیار زیادی در ایران به سرمایه گذاری در این بازار مشغول هستند و از خرید و فروش ارز در آن سود به دست آورده اند.

چگونه میتوان ارز دیجیتال را به شکل قانونی به پول نقد تبدیل کرد؟

کاربران ایرانی که در این بازار جهانی فعالیت دارند برای اینکه بتوانند سرمایه خود را در این بازار به پول نقد و یا پول فیات تبدیل کنند، باید از صرافی ها کمک بگیرند. با این وجود باید ارز دیجیتالی که در بازار فروخته شده و پول آن در کیف پول قرار گرفته است را از طریق یک صرافی معتبر استخراج کرد.

با انجام این کار صرافی مورد نظر در ازای مبلغ ارز دیجیتال، به کاربر پول نقد و یا همان پول فیات را ارائه میدهد.

آیا ارز دیجیتال در ایران پیگرد قانونی دارد؟

با توجه به مطالب مطرح شده در رابطه با ارز دیجیتال کاربران به راحتی میتوانند در ایران بدون هیچ گونه پیگرد قانونی و بروز مشکل خرید و فروش و سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال انجام دهند و بدون ترس و استرس در بازار فعالیت کنند.

ارز دیجیتال قانونی است

بهترین صرافی قانونی ارزدیجیتال چیست؟

کاربران ایرانی که به معامله در بازار ارز دیجیتال می پردازند باید برای انجام معاملات خود در این بازار با صرافی های معتبر و مطمئن قانونی همکاری کنند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید و به بهترین شکل ممکن بتوانند به کسب سود در این بازار مجازی بپردازند.

در این راستا صرافی های زیادی وجود دارند که به شکل داخلی و بین المللی فعالیت می کنند.

از بهترین صرافی های بین المللی برای ایرانیان در بازار ارز دیجیتال باید به کوینکس اشاره کرد.

این صرافی با وجود اینکه یک صرافی بین المللی است و در اکثر کشور های جهان قابل استفاده است، اما بیشترین میزان کاربران آن ایرانی هستند و در حدود 70 درصد از کاربران این صرافی را ایرانیان سراسر جهان تشکیل میدهند.

صرافی کوینکس برای هموطنان عزیز ما شرایط ایده آلی را فراهم کرده است که بر اساس این شرایط استقبال ایرانیان از صرافی کوینکس زیاد شده و باعث شده تا بیشتر از هر صرافی دیگری از این صرافی در ایران استفاده شود.

 

بخش پایانی:

در صرافی کوینکس ایران به بررسی این مساله پرداختیم که ارز دیجیتال در ایران قانونی است و یا خیر. حال که از فعالیت این بازار به شکل قانونی در ایران مطلع شدید، می توانید با خیال اسوده و بدون مشکل سرمایه گذاری خود را در بازار ارز دیجیتال انجام دهید و به بهترین شکل ممکن به کسب سود در این بازار بپردازید.

در این راستا میتوانید از صرافی کوینکس و مزایای همکاری با آن نیز بهره مند شوید که در سایر مطالب موجود در وب سایت کوینکس ایران، ویژگی ها و مزایای صرافی کوینکس را برای ایرانیان شرح داده ایم.

در نتیجه با مطالعه آنها میتوانید اطلاعات مناسبی در رابطه با این صرافی به دست آورید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *