info@coinexiran.com

خانه » اخبار و اطلاعات » آموزش ترید در صرافی کوینکس

آموزش ترید در صرافی کوینکس

5/5 - (1 امتیاز)

همانطور که می دانید صرافی کوینکس از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد و در این صرافی می توانید روزانه تا یک میلیون دلار ارز جا به جا کنید البته بعضی از افراد دوست دارند که به صورت حرفه ای این کار را انجام دهند به همین دلیل امروز ما در این مقاله به آموزش ترید در صرافی کوینکس می پردازیم تا با اطلاعات بیشتر در این زمینه اقدام کنید.

 

 

آموزش ترید در کوینکس

آموزش ترید در صرافی کوینکس باعث می شود شما به راحتی وارد سایت شوید و مراحل ثبت  ارز خود را انجام دهید ابتدا وارد حساب خود در کوینکس می شوید و روی کلمه exchang  در بالا سمت چپ کلیک می کنید و باید مشخص کنید که چه ارزی را می خواهید معامله کنید مثلا  CET توکن کوینکس می باشد از سمت چپ USDT  و  CET  را انتخاب می کنید و برای خرید به سه گزینه توجه کنید.

 

Limit trading  در این قسمت خرید باید مقدار limit   را مشخص و قیمت مقدار توکن مورد نظر را وارد کنید و با کلیک بر روی Buy CET سفارش خود را ثبت کنید.

Market Trading  در قسمت مارکت Market  خرید خود را انتخاب کنید و در بخش مشخص کردن مقدار روی عبارت Buy CET   کلیک کنید.

Stop limit Trading  در این قسمت خرید باید مقدار stop limit   و Amount  مشخص شود و روی عبارت Buy CET  کلیک کنید و برای فروش هم به همین صورت انجام می دهید و در این جا باید کلمه sell CET  را کلیک کنید.

ترید در کوینکس

معرفی کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک یکی از پر طرفدارترین کیف پول ارز دیجیتال می باشد و بیش از ۵۰۰ کوین و توکن و غیره را پشتیبانی می کند و یکی از مزایای شاخص آن پشتیبانی از توکن های ERC-20   اتریوم می باشد و مهم ترین ویژگی آن Atomic swaps  است که بدون نیاز به صرافی های ارز دیجیتال برای مبادله توکن ها و کوین ها اقدام می کند از دیگر ویژگی این کیف محیط ساده و پر کاربرد آن می باشد ولی دارای کارمزد است پس معرفی این کیف پول هم جزو آموزش ترید در صرافی کوینکس می باشد.

چطور برداشت یا انتقال یک ارز دیجیتال را انجام دهیم

آموزش ترید در صرافی کوینکس به این صورت می باشد ابتدا وارد سایت کوینکس می شوید و بر روی  Assets  در گوشه بالا سمت راست کلیک می کنید و مبلغ مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی withdraw کلیک کنید در این صفحه گزینه normal transfer  را دارید که می توانید یک آدرس وارد کنید و یا می توانید current address   را کلیک کرده و add address را استفاده تا آدرس جدید ذخیره شود و مقداری که می خواهید برداشت کنید را در Actual  وارد کنید و اطلاعات وارد شده را بررسی کنید.

پس از دریافت کد پیامک یا کد GA  آن را وارد کنید و آدرس برداشت و مبلغ دریافتی را تایید کنید و سپس بر روی with draw Now کلیک کنید پس از کلیک یک ایمیل در حساب ایمیل خود دریافت می کنید که توسط کوینکس ارسال شده است و با دقت آن را بررسی می کنید و بعد روی Reconfirm  کلیک کنید و این ایمیل فقط ۳۰ دقیقه اعتبار دارد و سیستم به طور خودکار برداشت رمز را تایید و از طریق پیامک به شما ارسال می شود.

چطور ارز دیجیتال را از طریق کارت اعتباری خریداری کنیم

آموزش ترید در صرافی کوینکس بسیار مهم است و با توجه به این آموزشها شما می توانید از طریق کارت اعتباری ارز را خریداری کنید منظور از کارت اعتباری کارت های ویزا کارت ، مستر کارت و امریکن اسکپرس می باشد باید ابتدا به سایت کوینکس بروید و به حساب خود وارد شوید و بر روی Buy crypto در بالای صفحه کلیک کنید.

ارز فیات ( دلار ، یورو و غیره ) را انتخاب و مقداری که می خواهید را وارد کنید و نوع ارز دیجیتال را در نظر بگیرید مثلا USDT  و جزئیات سفارش را تایید و بر روی Buy  کلیک کنید و به مرحله بعد بروید و قسمت got payment  را کلیک کنید تا شما با simpler  یکی از صرافی های طرف قرارداد کوینکس هدایت شوید و در صفحه simpler  اطلاعات پرداخت خود را وارد و سپس بر روی pay now کلیک کنید تا وارد پروسه قبول و کار شما انجام شود.

سخن پایانی

آموزش ترید در صرافی کوینکس باعث می شود که شما به راحتی بتوانید مبادلات ارزی دیجیتال خود را انجام دهید و به خاطر محیط مناسب و راحت صرافی کوینکس کاربران بسیاری در اقصی نقاط کشور از این سامانه استفاده می کنند و به راحتی ارزهای خود را خرید و فروش می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *