info@coinexiran.com

خانه » اخبار و اطلاعات » کارمزد صرافی کوینکس

کارمزد صرافی کوینکس

4.9/5 - (32 امتیاز)

صرافی کوینکس یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد که در سال ۲۰۱۷ میلادی در کشور هنگ کنگ به ثبت رسیده است و از برندهای استخراج استخر VIABTC   می باشد این صرافی در زمان تحریم ها بدون مشکل با کاربران ایرانی کار کرده است و مورد توجه بسیاری از کاربران دنیا می باشد به همین منظور در این مقاله به بررسی کارمزد صرافی کوینکس می پردازیم تا با اطلاعات بیشتر در این زمینه معاملات ارز خود را بدون هیچ نگرانی در صرافی کوینکس انجام دهید.

 

 

 خصوصیات مثبت صرافی کوینکس

  • کمیسیون یا کارمزد صرافی کوینکس در تراکنش ها بسیار مناسب تر از سایر صرافی ها است
  • در صورت احراز هویت روزانه تا یک میلیون دلار می توانید نقل و انتقال ارز انجام دهید
  • بیش از دویست و پنجاه جفت ارز را این صرافی پشتیبانی می کند
  • بدون مخفی کردن ip  می توانید در صرافی کوینکس ثبت نام کنید
  • ایرانی ها را تحریم نمیکند
  • بدون احراز هویت تا روزانه ده هزار دلار میتوانید ارسال و دریافت کنید
  • از نسخه وب و اپلیکیشن اندروید و ios  موبایل هم می توانید استفاده کنید
  • در صورت توکن CET  که خود توکن صرافی است ذخیره کنید تا ۴۰ درصد کمیسیون معاملات تخفیف می خورد
  • این صرافی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و هیچ هکری قادر به دست یابی به رمز شما نمی باشد

جدول کارمزد صرافی کوینکس

تعریف سطوح vip:  در CET صفر یعنی میزان ذخیره توکن vipکیف پول شما اگر صفر باشد بیشترین کارمزد را در صرافی کوینکس دارد.

 

Margin Daily Interest

Spot Fees

CET Holding

VIP Level

0.1000%
 

0.2000%
 

≥0 CET
 

VIP0

0.0900%
 

0.1800%
 

≥1,000.00 CET
 

VIP1

0.0800%
 

0.1600%
 

≥10,000.00 CET
 

VIP2
 

0.0600%
 

0.1400%
 

≥100,000.00 CET
 

VIP3

به طور مثال در صورتی که هیچ ارز CET در کیف پول خود نداشته باشید .و VIP0 باشید درصورت خرید به مبلغ 1 میلیون تومان با سطح 1 مبلغ کارمزد شما حدود 2000 تومان خواهد شد.

کارمزد در کوینکس

مقایسه کمیسیون صرافی کوینکس با سایر صرافی ها

در این مقایسه متوجه می شویم که میزان کارمزد صرافی کوینکس کمتر از سایر صرافی ها است و کیفیت کار این صرافی بسیار بالاتر است به همین خاطر است که بسیاری از کاربران ایرانی از این صرافی استفاده می کنند و وقتی شما هیچ ذخیره توکن ندارید باز هم میزان کارمزد این صرافی بهتر از سایر دیگر صرافی ها می باشد و این استخر استخراجVIABTC  از کوینکس حمایت می کند و بیش از چند سال است که کارمزد این صرافی نسبت به دیگر رقبای خود منصفانه تر می باشد و یکی از مزایای این صرافی این است که بدون احراز هویت امکان برداشت ۱۰ هزار دلار در روز برای ایرانیان فراهم شده است و این صرافی در لیست کم کارمزدترین صرافی های ارز دیجیتال قرار گرفته است.

کارمزد در صرافی های دیجیتال

کارمزد در صرافی های دیجیتال یک هزینه است که شما باید برای انجام تراکنش های خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت کنید. این هزینه معمولاً بر اساس درصدی از مقدار تراکنش محاسبه می شود و بستگی به شرایط شبکه، نوع ارز، حجم معامله و صرافی مورد استفاده دارد. کارمزد در صرافی های دیجیتال می تواند شامل انواع مختلفی باشد، مانند کارمزد معاملاتی باشد، این نوع کارمزد در هنگامی که شما ارز دیجیتال خریداری یا فروش می کنید، به وجود می آید. این کارمزد معمولاً بر اساس درصدی از مقدار تراکنش محاسبه می شود و برای پوشش هزینه های عملیاتی و سود صرافی دریافت می شود. برخی از صرافی ها کارمزد معاملاتی را بر اساس نقش شما در تراکنش تعیین می کنند. اگر شما یک سفارش گذار (Maker) باشید، یعنی یک سفارش جدید در بازار ایجاد کنید، کارمزد کمتری پرداخت می کنید. اما اگر شما یک سفارش بردار (Taker) باشید، یعنی یک سفارش موجود را قبول کنید، کارمزد بیشتری پرداخت می کنید. این روش برای تشویق به افزایش حجم و عمق بازار طراحی شده است.  همچنین کارمزد برداشت نیز وجود دارد. این نوع کارمزد در زمانی که ارز دیجیتال خود را از صرافی به کیف پول دیجیتال شخصی خود منتقل می کنید، معمولاً در قالب یک مقدار ثابت از ارز مورد نظر اتفاق می افتد. این کارمزد برای پوشش هزینه های شبکه و امنیت تراکنش دریافت می شود. این کارمزد ممکن است بر اساس ازدحام شبکه و نوع ارز تغییر کند. از دیگر کارمزدها، کارمزد واریز است. برخی از صرافی ها کارمزدی برای واریز وجه به حساب معاملاتی شما دریافت می کنند. این کارمزد معمولاً برای پوشش هزینه های بانکی و ارزی دریافت می شود. این کارمزد ممکن است بر اساس نوع وجه و روش پرداخت تغییر کند.

آیا امکان کاهش کارمزد وجود دارد؟

برای کم کردن کارمزد ها روش هایی وجود دارد که می توان از آن ها برای این کار بهره برد. برای کاهش کارمزد، می توانید روش های زیر را امتحان کنید: 

·        از صرافی هایی استفاده کنید که کارمزد کمتری دارند.

·        از اهرم کمتری استفاده کنید. اهرم یک ابزاری است که به شما امکان می دهد با سرمایه کمتر، حجم معامله بیشتری داشته باشید. اما این ابزار همراه با ریسک بالاست و ممکن است باعث افزایش کارمزد شود.

·        از ارزهایی استفاده کنید که کارمزد شبکه کمتری دارند. برخی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم، به دلیل ازدحام شبکه و محدودیت ظرفیت، کارمزد بالایی برای انتقال دارند. برای کاهش کارمزد شبکه، می توانید از ارزهایی مانند لایت کوین، استلار یا تتر استفاده کنید که کارمزد کمتر و سرعت بیشتری دارند.

·          از کارمزد پویا استفاده کنید. برخی از صرافی ها به شما امکان می دهند که کارمزد انتقال را خودتان تعیین کنید. اگر عجله ای ندارید، میت وانید کارمزد را کمتر از میانگین بازار تنظیم کنید و صبر کنید تا تراکنش شما تأیید شود.

دیگر کارمزد های صرافی های دیجیتال

علاوه بر موارد یاد شده، کارمزدهای دیگری نیز در هنگام کار با صرافی ها وجود دارد. به عنوان مثال کارمزد احراز هویت که در ابتدای کار ممکن است در برخی صرافی ها وجود داشته باشد. همچنین کارمزد سپرده و برداشت نیز وجود دارد که مبلغی برای واریز و برداشت دارایی های خود از صرافی پرداخت می کنید. این کارمزد معمولا بر اساس مقدار ثابتی از هر دارایی محاسبه می شود و بسته به نوع ارز متفاوت است. از دیگر کامزد ها، کارمزد بهره، استقراض و لیکوئید است. مبلغی که برای استفاده از خدمات مارجین تریدینگ، قرض گرفتن و یا قرض دادن دارایی ها، و یا تسویه حساب در صورت لیکوئید شدن موقعیت های باز پرداخت می کنید. این کارمزد معمولا بر اساس درصدی از مبلغ قرض یا مارجین محاسبه می شود و بسته به نوع صرافی و شرایط بازار متفاوت است.

کارمزد تایید هویت چیست؟

احراز هویت صرافی یک فرایندی است که در آن شما باید اطلاعات شناسایی خود را به صرافی ارائه کنید تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید. این فرایند برای جلوگیری از کلاهبرداری، پولشویی و فعالیت های غیرقانونی انجام می شود و معمولاً شامل ارسال عکس کارت ملی، عکس سلفی با کارت ملی و ارائه آدرس محل سکونت است. کارمزد احراز هویت صرافی متغیر است و بستگی به صرافی مورد نظر دارد. برخی از صرافی ها هیچ کارمزدی برای احراز هویت دریافت نمی کنند و برخی دیگر کارمزدی بر اساس حجم معاملات یا سطح احراز هویت دریافت می کنند.

آیا می توان بدون کارمزد ارز دیجیتال انجام داد

در این مورد می توان گفت که تنها سودی که صرافی ها از معاملات ارز دیجیتال می کنند کارمزدی است که از معاملات شما دریافت می کنند البته کارمزد منطقی که کارمزد صفر نیست بلکه کارمزدی است که نسبت به صرافی های دیگر عادلانه تر باشد پس حتما کارمزد به این صرافی ها تعلق می گیرد.

کارمزد معاملات چیست

زمانی که معامله ای در بازار ارز دیجیتال انجام می دهیم صرافی ها به واسطه آن وارد عمل می شوند و این صرافی ها بابت فراهم کردن بستر معامله کارمزدی را از دو طرف دریافت می کنند که دو تعریف در بازار ارز دیجیتال وجود دارد که به نام بازار سازها و گیرندگان بازار است که در زبان بین المللی به  market marker گفته می شود و بعضی معامله گران در خواست خرید می دهند گیرندگان بازار یا market marker نقدینگی را از دفتر سفارش می گیرند سفارش این افراد اجرا می شود و از آنها که سازندگان بازار ارزش زیادی برای صرافی دارند کارمزد کمتری به صرافی می دهند و در حالی که گیرندگان بازار باید کمیسیون یا کارمزد بیشتری بدهد پس می توان گفت کارمزد تنها درآمد صرافی کوینکس و دیگر صرافی ها از معاملات ارز دیحیتال می باشد.

سخن پایانی

بنابراین کارمزد صرافی کوینکس نسبت به دیگر رقبای خود بسیار کمتر و مناسب تر می باشد و به همین خاطر است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است به همین منظور جهت اطلاع از قیمت شما می توانید با یک ارتباط با صرافی کوینکس اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

7 پاسخ__ تا حالا.

  1. حبیب اله پالاش گفت:

    سلام و درود
    بعد از اینکه ارز cet خریدیم چطور برای تخفیف کارمزد باید عمل کنیم؟یا اینکه فقط بخریم باعث میشه تخفیف کارمزد شامل حالمون بشه؟یه گزینه هم به اسم کانورت ست هست…اونو باید بزنیم؟
    سپاس

  2. جهان گفت:

    سلام من 10 میلیون معامله کردم معمولی بدون احراز هویت چقدر میشه کارمزد متوجه نمیشم لطفا راهنمایی کنید مثلا دو دهم درصد به تومان چقدر میشه شک دارم البته ببخشید تازه کارم شاید سوال خنده داری کنم

    • Alireza گفت:

      سلام
      این یک معادله ریاضی میباشد
      0/2% از 10 میلون تومان میشود 20 هزار تومان. یعنی کارمزد دریافتی صرافی از شما 20 هزار تومان میباشد.

  3. حسن گفت:

    جزئیات اجرایی قیمت میانگین(USDT) 1.992300 مقدار(ADA) 999.50000000 ارزش اجرا شده(USDT)

    1991.3038500 کارمزد(USDT) 3.98260770 یعنی کارمزدی که کسر کرده معقوله

  4. مجید کریمی گفت:

    سلام دوستان عزیزی که صرافی کوینکس کار می‌کنند میتونیم با کمک همدیگه معاملات خوبی رو تجربه کنیم
    … واتساپم هسش برای راهنمایی یا کمکی خواستین در خدمت هستم پر سود باشید ان شاء الله

  5. آریا عمرانی گفت:

    سلام روز بخیر من برای تست و آزمایش ۱۰ دلار شارژ کردم حساب کوینکس رو و به ارزش ۹.۲ دلار ارزی خریدم و چیزی نفروختم و الان نشون میده ۳.۶ دلار ارزششه در حالیکه ارزش توکن هیچ فرقی نکرده واقعا متوجه نمیشم چرا آنقدر کسر شده ازم؟؟؟

  6. مصطفی گفت:

    سلام من دیشب یه معامله کردم با کوینکس ریپل با اسپات مبلغ کل معاملم بود 10دلار معامله که بسته شد 7دلار هزینه هلدینگ کم کرده ازماین هلدینگ چیه ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *