info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » چگونه در کوینکس احراز هویت کنیم؟

چگونه در کوینکس احراز هویت کنیم؟

5/5 - (3 امتیاز)

آیا می خواهید بدانید که چگونه در کوینکس احراز هویت کنیم؟ احراز هویت در کوینکس به چه معنا است؟ مزایای احراز هویت در صرافی کوینکس چیست؟ چنانچه ما را تا پایان مطلب در صرافی کوینکس همراهی کنید، پاسخ این پرسش ها را دریافت می نمایید.

به صورت کلی منظور از احراز هویت در صرافی کوینکس این است که کاربرانی که قصد دارند تا از طریق این صرافی امور مورد نظر خود را انجام دهند و ارز دیجیتال را به پول نقد تبدیل کنند، در این صرافی ثبت نام کرده باشند و اطلاعات هویتی خود را که مدعی آن شده اند، ثابت نمایند.

به عبارت دیگر زمانی که مراحل ثبت نام در کوینکس آغاز می شود، با طی شدن گام های اول وارد مرحله احراز هویت می شوید که در این مرحله باید ثابت کنید تا واقعا آن شخصی که مدعی آن شده اید، هستید و صحت اطلاعات وارد شده را ثابت کنید.

به عنوان مثال: وارد کردن کد ارسال شده به موبایل شما در فرآیند ثبت نام، یکی از قدم های احراز هویت شما خواهد بود.

برای اینکه امور مربوط به احراز هویت در کوینکس انجام شود، باید در ابتدا در این صرافی ثبت نام کنید و سپس احراز هویت انجام دهید.

ثبت نام در کوینکس:

برای ثبت نام ابتدا باید به وب سایت www.coinex.com  وارد شوید و سپس گزینه sign up که در گوشه بالای صفحه در سمت راست قرار داده شده است را انتخاب کنید.

سپس ایمیل خود را وارد کنید و بر روی گزینه دریافت کد کلیک کنید تا کد برای شما ارسال شود. با دریافت کردن کد لازم است تا آن را در بخش مشخص شده وارد کنید. بعد از خواندن شرایط باید در قسمت تعیین شده تیک را فعال کنید و گزینه sign up را انتخاب نمایید.

با انجام دادن این امور مراحل مربوط به ثبت نام در صرافی کوینکس برای شما انجام می شود.

با طی شدن این مراحل می توانید به حساب کوینکس خود وارد شوید و امور مورد نظر خود را انجام دهید.

کوینکس احراز هویت کنیم

چگونه در کوینکس احراز هویت کنیم؟

پس از انجام شدن مراحل فوق، نوبت به احراز هویت در این صرافی می رسد که به این منظور باید راه های زیر را طی کنید:

ابتدا لازم است تا وارد وب سایت رسمی کوینکس که آدرس آن ارائه داده شد، بشوید و به حساب کاربری خود نیز ورود کنید. سپس در گوشه سمت راست بالا  گزینه account setting را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد بر روی گزینه verify در قسمت account setting کلیک کنید و با خواندن متن نمایش داده شده، تیک چک پوینت نمایش داده شده را فعال کنید و گزینه next را بزنید.

در نهایت نیز باید از بین سه روش موجود، یکی از آنها را برای اپلود مدارک شناسایی خود انتخاب کنید.

در صورتی که تمامی این مراحل را به درستی انجام دهید، مراحل احراز هویت برای شما به پایان می رسد و به خوبی برای شما ثبت می گردد.

مدارک لازم برای احراز هویت در صرافی های دیجیتال

احراز هویت یک فرایند است که با استفاده از مدارک یا فاکتورهای مختلف، هویت یک فرد را تأیید می کند. این فرایند می تواند به صورت حضوری یا الکترونیکی انجام شود. برای احراز هویت لازم است که شما اطلاعات شناسنامه ای، ارتباطی و بانکی خود را ارائه دهید. بسته به نوع سازمان یا خدمتی که می خواهید از آن استفاده کنید، ممکن است باید مدارک دیگری هم ارسال کنید. برخی از مدارک متداول برای احراز هویت شامل کارت ملی، کارت بانکی، گذرنامه ، گواهینامه رانندگی،  کارت پایان خدمت،  کارت بیمه و  تصویر چهره یا اثر انگشت  هستند.

مزایای احراز هویت در صرافی کوینکس:

در واقع مساله ای که باعث می شود تا احراز هویت در صرافی کوینکس بسیار مهم و حائز اهمیت در نظر گرفته شود، این است که انجام دادن این کار در کوینکس مزایایی برای کاربران به همراه دارد.

چنانچه کاربران کوینکس بدون احراز هویت در این صرافی به خرید و فروش و انجام معاملات بپردازند، تنها می توانند که در طول روز مبلغی در حدود 10 هزار دلار را از حساب خود دریافت کنند.

اما زمانی که احراز هویت کاربران در این صرافی انجام شود، میزان مبلغ قابل برداشت در هر روز و برای هر کاربر در حدود یک میلیون دلار است.

بنابراین احراز هویت کردن در این صرافی برای کاربران کوینکس بسیار مفید است و در روند سرمایه گذاری انها در بازار ارز دیجیتال بسیار موثر واقع می شود.

آیا برای تایید هویت در سامانه ها نیاز به حضور شخص است؟

بعضی سامانه ها نیاز دارند که شخص حضوری مراجعه نماید. زیرا این سامانه ها ممکن است نیاز به ارزیابی و تایید هویت، مهارت، صلاحیت یا سلامت شخص داشته باشند. برای مثال، سامانه های ثبت نام دانشگاه، استخدام، پزشکی یا دستگاه قضایی. این سامانه ها ممکن است نیاز به ارائه خدمات یا محصولاتی داشته باشند که به حضور فیزیکی، تماس چشمی، برقراری رابطه انسانی یا انتقال اطلاعات حساس نیاز دارند. برای مثال، سامانه های آموزشی، مشاوره، روانشناسی یا امنیتی.  همچنین این سامانه ها ممکن است نیاز به ایجاد اعتماد، انگیزه، تعهد یا مسئولیت در شخص داشته باشند. برای مثال، سامانههای مدیریت، رهبری، همکاری یا ارزشگذاری. اما به طور کل برای احراز هویت در صرافی های دیجیتال مانند کوینکس، نیاز به مراجعه حضوری نبوده و شخص می تواند به صورت الکتریکی و آنلاین احراز هویت کند.

روش های صحیح تایید هویت به طور کلی

علاوه بر صرافی های ارز دیجیتال، ممکن است افراد نیاز به تایید یا احراز هویت در سامانه های دیگری نیز داشته باشند. برای تأیید شخص به طور الکترونیکی، به طور کل می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. برخی از این روش ها عبارتند از:

  • استفاده از امضای الکترونیکی: امضای الکترونیکی یک سند دیجیتال است که توسط یک مرکز صدور گواهی (CA) ارائه می شود و شامل کلید عمومی و اطلاعات شناسنام های شخص است. این سند می تواند هویت شخص را در ارتباطات و معاملات الکترونیکی تأیید کند.
  • استفاده از تایید دو مرحله ای: تایید دو مرحله ای یک روش امنیتی است که برای ورود به حساب های آنلاین مانند ایمیل، از شخص می خواهد که علاوه بر رمز عبور، یک کد تأیید را هم وارد کند. این کد می تواند از طریق پیامک، تماس تلفنی، ایمیل یا برنامه های مخصوص به شخص ارسال شود. این روش می تواند هویت شخص را در دسترسی به حساب های خود تأیید کند.
  • استفاده از نسخه الکترونیکی: نسخه الکترونیکی یک سند دیجیتال است که توسط پزشک یا داروساز برای تجویز دارو به بیمار صادر می شود. این سند می تواند هویت بیمار را در دریافت دارو از داروخانه تأیید کند.

  این موارد فقط برخی از روش های ممکن برای تأیید شخص به طور الکترونیکی هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت های معتبری که در زمینه فعالیت دارند، مشورت بگیرید

کلام پایانی:

در مجموعه کوینکس ایران بررسی کردیم که چگونه در کوینکس احراز هویت کنیم؟ با توجه به مطالب ذکر شده در این زمینه توصیه می کنیم که اگر صرافی کوینکس را برای انجام فعالیت های خود در نظر گرفته اید، حتما احراز هویت در این صرافی را انجام دهید تا از مزایای انجام این کار بهره مند شوید و در شرایط بهتری معاملات خود را در بازار ارز انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *