info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » معایب و مزایای صرافی کوینکس

معایب و مزایای صرافی کوینکس

Rate this post

آیا میدانید معایب و مزایای صرافی کوینکس چیست؟ آیا به صورت کلی با صرافی کوینکس آشنا هستید؟

در بازار بزرگ ارز دیجیتالی برای اینکه بتوان ارز های دیجیتالی را به پول نقد و یا پول فیات تبدیل کرد، لازم است که با صرافی های فعال در زمینه ارز دیجیتالی همکاری کرد تا بتوان این پول ها را استخراج کرد.

به این دلیل صرافی ها در بازار ارز دیجیتالی گزینه بسیار مهمی هستند که نباید از آنها غافل شد و باید بهترین صرافی ها را برای خرید و فروش و انجام معاملات در نظر گرفت.

صرافی ها در این راستا به دو گروه تقسیم می شوند که عبارتند از: صرافی های بین المللی و صرافی های داخلی که صرافی کوینکس یکی از انواع صرافی های بین المللی است و در سراسر جهان شهرت دارد.

اگر می خواهید که با معایب و مزایای صرافی کوینکس آشنا شوید، با ما تا انتهای این مقاله در وب سایت کوینکس ایران همراه باشید.

صرافی کوینکس چیست؟

معایب و مزایای صرافی کوینکس

صرافی کوینکس همان طور که گفته شد یک صرافی بین المللی است که مدیریت آن به عهده شخصی به نام یانگ هایپو است و در زمینه ارز دیجیتالی کریپتو کارنسی قعالیت می کند و با کمک این صرافی می توان به ترید کردن جفت ارز ها نیز پرداخت.

این صرافی بین المللی علاوه بر آن که در تمامی کشور های جهان کاربرد دارد، در کشور ایران نیز به وفور مورد استقاده قرار می گیرد زیرا شرایط خوبی را برای ایرانی ها محیا کرده است و به همین دلیل در بیشتر مواقع از این صرافی به عنوان بهترین صرافی برای ایرانیان یاد می شود که در ادامه به مزایا و معایب آن اشاره خواهیم کرد.

معایب و مزایای صرافی کوینکس چیست؟

صرافی کوینکس از مزیت های بسیار زیادی برای کاربران خود خصوصا کاربران ایرانی برخوردار است که برخی از این مزایا از قبیل زیر هستند:

پشتیبانی از ارز های دیجیتالی متنوع:

این صرافی امکان ترید کردن ارز ها و توکن های مختلف را در اختیار کاربران قرار داده است و به کاربران این امکان را داده است تا در ازای بیت کوین، اتریوم و تتر را مبادله کنند.

امکان انجام دادن معاملات خارج از بورس پر سرعت:

پلتفرم صرافی کوینکس این قابلیت را دارد که معاملات خارج از بورس را با سرعت بالا مورد پردازش قرار دهند. به این معنا که ترید های این پلتفرم فقط به ارز های خاصی محدود نمی شود و می توان معاملات را با ارز های دیجیتالی نیز انجام داد.

بهره بردن از امنیت بالا:

صرافی کوینکس برای ارتقا دادن بخش های مختلف از پروتکل های امنیتی متفاوتی استفاده می کند و تمامی تراکنش هایی که مربوط به پرداخت هستند و تبادل ارز دیجیتال و انتقال وجه را به صورت کاملا امن انجام می دهد.

برخوردار بودن از نمودارهای پیشرفته:

کاربران در صرافی کوینکس میتوانند که از چارت های پیشرفته ای که در این صرافی وجود دارند برای تجزیه و تحلیل وضعیت احتمالی بازار استفاده کنند و با یک کلیک ساده جفت ارز های مختلفی را مورد بررسی قرار دهند.

رابط کاربری ساده:

رابط کاربری این صرافی بسیار ساده است و به همین دلیل تمامی کاربران مبتدی تا پیشرفته می توانند به راحتی از این صرافی برای امور مورد نظر خود استفاده کنند.

امکان دعوت رایگان از دوستان:

کاربرانی که دوستان خود را با کد ارجاع به این صرافی دعوت می کنند، مبلغی را به عنوان پاداش از این صرافی دریافت می کنند.

امکان استخراج ترید محور:

این صرافی قابلیت استخراج کردن ترید محور را در اختیار کاربران قرار داده است که آنها می توانند با استفاده از توکن cet در این پلتفرم فعالیت کنند.

پشتیبانی از تلفن های هوشمند:

صرافی کوینکس در تلفن های هوشمند قابل استفاده است و کاربران میتوانند اپلیکیشن این صرافی را به صورت رایکان دانلود کنند و آن را در گوشی اجرا نمایند.

در خصوص معایب و مزایای صرافی کوینکس باید بگوییم که این صرافی علاوه بر مزایای ذکر شده، معایبی نیز دارد اما معایب آن بسیار کم هستند. از اصلی ترین معایب این صرافی در جهان این است که صرافی کوینکس جایگاه مشخصی ندارد و کسی نمی داند که این صرافی دقیقا در کجا واقع شده است و این مساله در بسیاری از مواقع نگرانی کاربران را بر می انگیزد زیرا آنها برای سرمایه گذاری های خود نیاز دارند که از تمامی اطلاعات صرافی آکاه باشند و با خیال آسوده پول خود را در اختیار آن قرار دهند.

علاوه بر آن این صرافی در وب سایتش نیز هیچ گونه اطلاعات تماس و یا آدرس مربوط به دفتر مرکزی و … ندارد که این موضوع نیز بیشتر باعث نگرانی کاربران می شود.

کلام پایانی

معایب و مزایای صرافی کوینکس را برای شما عزیزان مطرح نمودیم. چنانچه می خواهید که اطلاعات بیشتری در رابطه با این صرافی به دست آورید، از مطالب موجود در وب سایت صرافی کوینکس ایران استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *