info@coinexiran.com

خانه » وبلاگ » فرایند ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس

فرایند ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس

Rate this post

احراز هویت در صرافی کوینکس

فرایند ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس و صرافی های دیگر به اشکال مختلفی انجام می شود. با ما همراه باشید تا به بررسی فرایند ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس بپردازیم.

صرافی کوینکس یکی از صرافی های معتبر دارای مجوز در کشور بوده که می توانید جهت خرید و فروش ارز دیجیتال و انتقال ارز دیجیتال سرمایه گذاری از این صرافی استفاده نمایید.

پس از ورود به سایت صرافی کوینکس می توانید گزینه ورود یا ثبت‌نام را در سایت مشاهده نمایید و شما باید به عنوان کاربر جدید اقدام به ساخت اکانت و ثبت نام می نمایید. برای ثبت نام نیاز به آدرس ایمیل داشته و پسورد ایمیلی که در دست دارید را در نظر داشته باشید. پس از آن از طریق کدی که به ایمیل ارسال می شود. می توانید اقدام به ورود به سایت صرافی کوینکس برای ادامه مراحل ثبت نام نمایید.

احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال

زمانی که اکانت کاربری خود را ساخته می توانید معاملات کوتاه مدتی با محدودیت داشته باشید. برای اینکه بتوانید از خدمات این صرافی به شکل متمرکز استفاده کنید، باید احراز هویت نمایید. ابتدای احراز هویت شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و پیامکی به آن ارسال می‌ شود و باید تلفن همراه به اسم فرد ثبت نام کننده بعد از آن اطلاعات کاربری شناسایی آدرس پستی تلفن تماس ثابت خود را وارد می کنید تا فرایند احراز هویت انجام شود. پس از آن منتظر تایید از سوی صرافی بوده و در صورت تایید، پنل معاملاتی برای شما فعال می شود.

در ادامه به موارد مهم در باب فرایند ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس اشاره می کنیم.

موارد مهم در احراز هویت در صرافی

تمامی اطلاعاتی که در زمان احراز هویت وارد می شود، باید با اطلاعات کاربران مطابقت کاملی داشته باشد. از جمله می توانیم به نام، آدرس، تاریخ تولد، شماره تلفن، آدرس ایمیل و غیره اشاره نمایید. زمانیکه باید مدارک ارسال نمایید، تمامی مدارک شناسایی با مواردی که در سایت وارد کرده اید بررسی می شود. در صورت عدم تطابق فرآیند احراز هویت انجام نخواهد شد.

برای جلوگیری از سوء استفاده کاربران صرافی از شما یک عکس سلفی به همراه مدارک شناسایی خود را درخواست می کند. می توانید برای تایید سریع تر عکس سلفی خود را در سایت ارسال کرده و فرایند تغییر احراز هویت را انجام دهید.

احراز هویت در صرافی

احراز هویت در صرافی

پلتفرم های معامله ارز دیجیتال

برای انجام معاملات خود می توانید از سایت صرافی استفاده نمایید. در صورت این که قصد معامله با تلفن همراه و برنامه های کاربردی را دارید، می توانید نسخه اندروید یا آی او اس صرافی را دانلود و نصب نمایید. در نتیجه امکان خرید و فروش آنلاین از طریق اپلیکیشن وجود دارد.

کوینکس به عنوان یکی از صرافی های معتبر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت می کند. می توانید برای خرید و فروش، نقل و انتقال از واریز از طریق کیف پول، برداشت ریالی از صرافی کوینکس استفاده نمایید.

واریز و برداشت در صرافی کوینکس

در زمان ثبت نام شما یک کارت بانکی در صرافی وارد می کنید. تمام نقل و انتقالات شما از طریق کارت بانکی انجام می شود. در زمانی که قصد واریز وجه به کارت شبکه شتاب خود را دارید، در سریع ترین زمان ممکن تسویه می‌ شود. اگر قصد خرید ارز دیجیتال با ریال ایران را دارید، می توانید به صورت مستقیم با ریال ارز مد نظر خود را خریداری نمایید یا ارز خود را تبدیل به تتر یا دلار کرده و بر اساس دلار ارز دیجیتال خود را خریداری نمایید.

صرافی کوینکس و احراز هویت

 

دلایل سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال

امروزه یکی از روش های درآمدزایی، فعالیت در بازار های ارز دیجیتال و سایر بازارهای مالی است که می‌ توانید ارز هایی مانند بیت کوین، اتریوم  و غیره که امنیت بالایی دارد را معامله نمایید. این ارز ها پتانسیل سود بسیار بالا را داشته و به دلیل نوسانات خود برای سرمایه گذاری بهترین گزینه محسوب می ‌شود. شما در صورت معامله می توانید به سرمایه گذاران و بازارهای بین المللی دسترسی داشته و با سرعت بسیار بالا تراکنش های مالی خود را به صورت دیجیتال ثبت نمایید.

بحث امروز ما در مورد فرایند ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس بود اگر سوالی در مورد موارد ذکر شده دارید، با کارشناسان صرافی کوینکس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *